Geen idee. Ctrl-C, Ctrl-V van Wikipedia.quote:
Als je mee wil doen wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geen idee. Ctrl-C, Ctrl-V van Wikipedia.
Overigens zag ik je OP van POL / De multiculturele patstelling - hoe komen we eruit? (Ctrl-C Ctrl-V).
Wel een goed verhaal, geloof ik. Maar ik word steeds onderbroken bij het lezen ervan.
Het gebruik van het woord Nederlander daarin onderstreept het belang ervan. Ook al ben je van Marokkaanse, Indiase, Turkse, Iraanse, Somalische herkomst: als je Nederlander bent, ben je Nederlander.
Ah, ik denk steeds dat je in Spanje woont.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je mee wil doen wel.
Maar waarom Spanje?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah, ik denk steeds dat je in Spanje woont.![]()
Argentinië is beter, geloof ik.
Ik ben niet zo bekend met vlaggen, maar via je profiel: Colombia.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met vlaggen, maar via je profiel: Colombia.
Een goede vriendin heeft daar gewoond.
Dat moet ik navragen.quote:
In Mompox aan de Magdalena, de grootste rivier van het land?quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat moet ik navragen.
Ergens aan een kronkel van een rivier, waar ze woonde met wijlen haar echtgenoot.
Ik zie haar maar zelden. Kan wel eens vragen.
Maar ze zal willen weten wat jij daar doet.
Mwa, zij kwam niet om te genieten. Waarom dan wel precies weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Mompox aan de Magdalena, de grootste rivier van het land?
Genieten, ze zal precies weten waarom.
Komen om te genieten, hoe moet ik me dat voorstellen? Geniet jij niet van elke dag? Of zij?quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwa, zij kwam niet om te genieten. Waarom dan wel precies weet ik niet.
Om te leven, denk ik, als buitenstaander en achteraf.
Geen idee. Ik niet. Zij wel, denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komen om te genieten, hoe moet ik me dat voorstellen? Geniet jij niet van elke dag? Of zij?
quote:Op zondag 6 april 2014 08:41 schreef virl3 het volgende:
Kennen jullie deze site? Amerikaanse studenten die een kaartje van europa moeten benoemen...![]()
http://www.boredpanda.com(...)an-countries-on-map/
[ afbeelding ]
Denken dat ik in Servië woonquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar Niderlandia gebruikt kon worden en zocht naar je profiel.
Wat zou kunnen helpen: als je Yoegoslavia nou vergelijkt met Nederland en Servië met Holland begrijpen ze het meteen, denk ik.
Dat denk ik niet! De Balkan is veel groter dan Servië en zelfs groter dan het voormalige Joegoslavië. Maar die vergelijking zal iedereen op de Balkan wel begrijpen, denk ik. Behalve de Serven, misschien. Maar dan vergelijk je gewoon Bosnië met Holland.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik in Servië woon
Nee het zit gewoon diep bij jou. Hey enige wat ik jou op FOK zie doen is jammeren op Holland. Beetje lachwekkend
Kortom, je bent gewoon een zeikerd. Gefeliciteerd hiermee.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet! De Balkan is veel groter dan Servië en zelfs groter dan het voormalige Joegoslavië. Maar die vergelijking zal iedereen op de Balkan wel begrijpen, denk ik. Behalve de Serven, misschien. Maar dan vergelijk je gewoon Bosnië met Holland.
Het zit niet zo heel diep hoor, maar ik ben wel hardnekkig. En anderen zien mij alleen weer over heel andere dingen mekkeren. Zo heeft iedereen wel iets over mij te zeggen.
Ja idd in Duitsland gebruik ik ook altijd Niederlande en in Belgie Nederland. Buiten de buurlanden is het Holland.quote:
Duitsers zeggen bijna standaard Holland, Holländer en Holländisch. Ik zeg altijd Niederlande.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja idd in Duitsland gebruik ik ook altijd Niederlande en in Belgie Nederland. Buiten de buurlanden is het Holland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |