SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Ik en mijn goonz zijn een klein leger dus je argument is ongeldigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg dat hier een klein legertje stond.
Ik geb een teef, straks wordt ze zwanger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
fappen voor de spiegel en klaarkomen en het daarna laten oplikken door de hond of kat
amateur, ik had niet eens een id bij me toen ik naar de appie gingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was dit weekend nog in Den Haag en liep daar zonder mij te kunnen identificeren
Ik geloof dat ik de stoerheidsprijs bij deze wel gewonnen heb.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
[..]
Volgens wiki:
[ afbeelding ]
Hij wordt toch genegeerd door Rez.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet Flip eens niet zo voor lul :s
Graag gedaan.quote:
Snow wint altijdquote:
Ik ben leuker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik sloof mij uit voor je en je quote flip
jeetje
eikel
Succes. Je zal het nodig hebben met je wiskundequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wordt toch genegeerd door Rez.
[..]
Graag gedaan.
[..]
Snow wint altijd.
[..]
Ik ben leuker.
Nu slapen, lief blijven doen boys. Welterusten
neuh hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Je zal het nodig hebben met je wiskunde
Nog een Nicki Minaj voor het slapen dan?
oh het is dus maar een beetje voor de schijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snow is wat jonger dan de rest en wordt verdrietig als ze verliest
jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh het is dus maar een beetje voor de schijn
wt heb je vooor grafpokkie danquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn telefoon die Google Now op mij forceert.
Daar heeft mijn Apple iPhone geen last van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn telefoon die Google Now op mij forceert.
#rektquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daar heeft mijn Apple iPhone geen last van.
Weet je waar mijn Apple iPhone nog meer geen last van heeft?
Inderdaad! virussen
Mijn Windows Phone is in 2/3 jaar nog nooit gecrashtquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad! virussen
ik ga misschien een windows phone nemen van de zomerquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Windows Phone is in 2/3 jaar nog nooit gecrasht
daaar zorgt de NSA wel geod voor jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Windows Phone is ook nog nooit gecrashtquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook een nieuwe nodig. Mijne is inmiddels zo oud dat het besturingssysteem is blijven hangen bij 7,8 maar er gaat maar niks kapot.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga misschien een windows phone nemen van de zomer
HTC One Mini, maar als ik de homeknop ingedrukt hou opent hij Google Now.quote:
kquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad! virussen
Siri maar beterquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Google Now, wat is dat nu weer?
Agenda en maps in één of zo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Google Now, wat is dat nu weer?
yupquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het beter is![]()
heb je het geprobeerd
Weet nietquote:
okequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat vind ik het enige leuke aan siri
Stop jij maar met reageren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je het vervelend vind dan negeer je het
neemt hij jou wel serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik neem rezania niet serieus dus die fittie kan ook nooit serieus worden
Nee jij bent lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
Alleen zijn sommige opmerkingen gewoon, de laatste tijd al helemaal. Nou, slapen, groetjes.
Ja, je gaat je moeder maar aanvallen met je bijdehante opmerkingen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker![]()
![]()
![]()
ach ieder zijn mening
de een wat relevanter dan de ander
vet volwassen opmerkingquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je gaat je moeder maar aanvallen met je bijdehante opmerkingen.
"Stop hem in je reet" of zo was natuurlijk wel volwassen.quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Stop hem in je reet" of zo was natuurlijk wel volwassen.
pfwehehehequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Ik geef eigenlijk geen neuk, ik leid geen verlies als ik jou ga negeren. Opgelost, slotje. Nu echt slapen, grgr.
Als je geen neuk gaf dan nam je hem niet zo serieusquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Ik geef eigenlijk geen neuk, ik leid geen verlies als ik jou ga negeren. Opgelost, slotje. Nu echt slapen, grgr.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snow is wat jonger dan de rest en wordt verdrietig als ze verliest
weet je al welke rol je krijgt?quote:
niet dat ik het toneelstuk ken ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Als ik het weet zal ik het zeggen
OH HEBBEN WE NU OPEENS SPELREGELS NU IK ON A ROLL BEN?!quote:
goeiemorgen amaquote:
how do you do?quote:
goed maar saaiquote:
wat zit er in?quote:
daar moet je niet over klagen als je het zelf vrijwillig besteldquote:
Truequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar moet je niet over klagen als je het zelf vrijwillig besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou een dagboek topic willen in ONZ. Dan kan ik klagen over hoe koud het is op kantoor. Zit godverdomme met jas aan.Serieus zo koud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou een dagboek topic willen in ONZ. Dan kan ik klagen over hoe koud het is op kantoor. Zit godverdomme met jas aan.probeer eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat waardeert niemand. En dan krijg ik toch Wie? reacties, of een dikke slot er op. Daarnaast is mijn leven niet boeiend genoeg.quote:
picsquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zelfs mijn handen/nagels zien paars met oranje vlekjes
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat waardeert niemand. En dan krijg ik toch Wie? reacties, of een dikke slot er op. Daarnaast is mijn leven niet boeiend genoeg.
Ik zal het topic direct voor je reeksen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat waardeert niemand. En dan krijg ik toch Wie? reacties, of een dikke slot er op. Daarnaast is mijn leven niet boeiend genoeg.
Dropbox doet kut, duurt lang, sorry.quote:
Jouw mening doet mij helemaal niets.quote:
Dat waardeer ik dan weer wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het topic direct voor je reeksen.
Je krijgt tenminste loon, hommo.quote:
Flips waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dropbox doet kut, duurt lang, sorry.
[..]
Jouw mening doet mij helemaal niets.
[..]
Dat waardeer ik dan weer wel.
[..]
Je krijgt tenminste loon, hommo.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij zijn Flip der handen echt bevroren, want dit duurt wel erg lang.
Of ze drukt ze nu stiekem in een bak ijswater.
Waarom wel, Amoeba?quote:
Neen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga nu weer even weg. Slaat iemand Flip haar foto wel op mocht ik het missen?
Ik ben de oorsprong van al het leven. Alles wat ik doe heeft vergaande consequenties. Ik ben de keizer van het universum, equivalent aan tijd en ruimte.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel, Amoeba?
Overigens ga ik al de ganze ochtend stuk op binomiale verdelingen, chi-kwadraten om je aandacht beetje vast te houden.
idioot.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga nu weer even weg. Slaat iemand Flip haar foto wel op mocht ik het missen?
Goede motivatie, ik neem je mening mee in mijn beoordeling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben de oorsprong van al het leven. Alles wat ik doe heeft vergaande consequenties. Ik ben de keizer van het universum, equivalent aan tijd en ruimte.
Wat zijn Chi-kwadraten?
Gewoon H0 verwerpen of de hoofdstelling van de kansrekening gebruiken en zeggen normaal verdeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
idioot.
[..]
Goede motivatie, ik neem je mening mee in mijn beoordeling.
Kun je een H0 of een H1 hypothese mee toetsen als de kansverdeling onbekend is..
H0 verwerp ik overal, vaak. En normaal verdelen is niet altijd een optie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon H0 verwerpen of de hoofdstelling van de kansrekening gebruiken en zeggen normaal verdeeld.
Ach, ik mag zo weer aan reële analyse beginnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
H0 verwerp ik overal, vaak. En normaal verdelen is niet altijd een optie.
Dit gaat mijn petje te boven. Succes er mee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach, ik mag zo weer aan reële analyse beginnen.
Eerst: middelwaardestelling voor dubbele integralen.
Stel f is een vectorwaardige fuctie f: [a,b]x[c,d] -> R, dat wil zeggen f(x,y) geeft een reëel getal.
Dan: ∫ ∫Rf = f(c)(b-a)(d-c) met c een element in het OPEN definitiegebied (a,b)x(c,d)
Als ik dit kan bewijzen voor een dubbele integraal dan kan ik het ook bewijzen voor functies van n variabelen, maar ik zie 'm ff niet.
Je weet wat integreren is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit gaat mijn petje te boven. Succes er mee.
De meest simpele vorm van integreren is toch lengte x breedte x hoogte? Om het even 'simpel'te houden. Dan weet ik wel wat integreren ongeveer is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je weet wat integreren is?
Dit gaat over integreren over meerdere variabelen. Het principe is wederom simpel, de integraal geeft het volume tussen het oppervlak f(x,y) op het rechthoekgebied [a,b]x[c,d], volgens mij was f ook continu.
Maar stel nu eens dat het niet zo is, dan is f(x)(b-a)(d-c) altijd kleiner of altijd groter dan die integraal. En dat kun je weer weerleggen met Darboux-ondersommen en Darboux-bovensommen, omdat f continu is moet er dus zo'n c zijn.
Alleen moet ik dat even logisch kraakhelder onder elkaar zetten.
quote:
Dat valt me nog alles mee, ik had het erger verwacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De meest simpele vorm van integreren is toch lengte x breedte x hoogte? Om het even 'simpel'te houden. Dan weet ik wel wat integreren ongeveer is.
En wederom gaat dat Darboux gedoe mij te ver.Wellicht als ik meer tijd had om er in te verdiepen dat ik het begreep.
[..]
[ afbeelding ]
Blanke huid noemen we dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Oeh. Gaat t over handen?
Mijne zijn ook compleet naar de tering van t vakkenvullen![]()
Van dat witte vel enzo (hoe heet dat? Inb4: sperma)
In staking gaan is de enige oplossing ben ik bang. Laat ze maar voelen hoe ze nog functioneren zonder jouw inbreng.quote:
Eelt best David, eeltquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Oeh. Gaat t over handen?
Mijne zijn ook compleet naar de tering van t vakkenvullen![]()
Van dat witte vel enzo (hoe heet dat? Inb4: sperma)
mooie hand, fapje gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De meest simpele vorm van integreren is toch lengte x breedte x hoogte? Om het even 'simpel'te houden. Dan weet ik wel wat integreren ongeveer is.
En wederom gaat dat Darboux gedoe mij te ver.Wellicht als ik meer tijd had om er in te verdiepen dat ik het begreep.
[..]
[ afbeelding ]
wattanquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
3 uur rijden voor een afspraak van 5 minuten
lange nagels zijn sowieso overrated dus mag gerust weer 2 punten bij 5/10quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nagels afgebroken, wondjes aanwezig. Ik zou mijn eigen hand 3/10 geven.
Bij wat voor bedrijven beland jij dat je iedere keer dit soort struggles hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Joepie lijkt er dus op maar 1 werkdag te hebben gehad deze week, want het is rustig heb ik gehoord
Vooruit, vooruit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lange nagels zijn sowieso overrated dus mag gerust weer 2 punten bij 5/10
Nou ik werk dus via een uitzendbureau bij een logistiek bedrijf. Die hebben hun vast personeel en hun orders. Afhankelijk van hoe groot de orders zijn plannen ze mensen in vanuit het uitzendbureau. Ik werk op uitzendbasis. Nou dan kan het dus gebeuren dat er geen grote orders zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij wat voor bedrijven beland jij dat je iedere keer dit soort struggles hebt.
Óf
Wat voot werknemer ben jij dat bedrijven jou dit aan doen?
[..]
Vooruit, vooruit.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik werk dus via een uitzendbureau bij een logistiek bedrijf. Die hebben hun vast personeel en hun orders. Afhankelijk van hoe groot de orders zijn plannen ze mensen in vanuit het uitzendbureau. Ik werk op uitzendbasis. Nou dan kan het dus gebeuren dat er geen grote orders zijnIn dit geval dus weinig orders.
Maandag en dinsdag zat ik ook al thuis en vond daar maar weinig aan
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ging het allemaal goed? Die lange vijf minuten?
Die begint om of 6.00 of 7.00 of 8.00 tot 17.00.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En hoelang is een werkdag ongeveer dan?
Behalve dat er niks aan is, lijkt me het gebrek aan inkomsten ook wel vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik werk dus via een uitzendbureau bij een logistiek bedrijf. Die hebben hun vast personeel en hun orders. Afhankelijk van hoe groot de orders zijn plannen ze mensen in vanuit het uitzendbureau. Ik werk op uitzendbasis. Nou dan kan het dus gebeuren dat er geen grote orders zijnIn dit geval dus weinig orders.
Maandag en dinsdag zat ik ook al thuis en vond daar maar weinig aan
Logistiek werkquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Behalve dat er niks aan is, lijkt me het gebrek aan inkomsten ook wel vervelend.
Okéquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logistiek werkouwehoeren met collega's
muziek op hebben
beweging
Het gebrek aan inkomsten is dus vooral vervelend![]()
My Little Ponyquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor muziekjens ga ik eens beluisteren
nou ik heb wel vaste lasten elke maand en ik ben aan het sparen dusja wel vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
Beweging onder je werk is sowieso wel fijn. En het lijkt ook of de tijd sneller gaat, dat is mijn gevoel tenminste.
Is het gebrek aan inkomsten ook een probleem voor je, of alleen vervelend?
quote:
Oké, dan is dat wel vervelend inderdaad. Hopelijk kun je er vast werk krijgen of dat je ander vast werk vindt ofzo...quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou ik heb wel vaste lasten elke maand en ik ben aan het sparen dusja wel vervelend.
Ik wil bij dit bedrijf eventueel een opleiding doen en stoppen doe ik er sowieso nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan is dat wel vervelend inderdaad. Hopelijk kun je er vast werk krijgen of dat je ander vast werk vindt ofzo...
Oké. Een opleiding is dus een kans op vast werk? Anders investeren ze niet in je neem ik aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil bij dit bedrijf eventueel een opleiding doen en stoppen doe ik er sowieso niet
Dat is nooit zeker, maar het is mooi meegenomen als ze daarna vast zouden aannemen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Een opleiding is dus een kans op vast werk? Anders investeren ze niet in je neem ik aan.
Positieve of negatieve gillen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig zit ik weer ff boven voor een avondje. Hoor mijn broertje en zijn vriendin zelfs hier nog tegen elkaar gillen
Nja hun praten vaak stem verheffend tegen elkaar. Word ik soms helemaal gek vanquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Positieve of negatieve gillen?
Oké. Succes in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is nooit zeker, maar het is mooi meegenomen als ze daarna vast zouden aannemen.
Kwebbelende kindersquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig zit ik weer ff boven voor een avondje. Hoor mijn broertje en zijn vriendin zelfs hier nog tegen elkaar gillen
Pff, hij moet die meid gewoon nog even africhtenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kwebbelende kinders.
Je broertje heeft zeker nog niet door dat 'ie een vrouw altijd gelijk moet geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wat een baas is datquote:
Wow... wat zou ik graag zijn gitaar vanaf het dak van een flat naar beneden gooien.quote:
Wat is dit voor nicht?quote:
Hij is gewoon fabulous jaquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pff, hij moet die meid gewoon nog even africhten
Zij moet gewoon weten waar haar plek is, en dat is achter het aanrecht.Euhm... no comment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moest gewoon even deze vrouwonvriendelijke reactie geven om toch nog een beetje badass te blijvenquote:
Aha, ik vermoede al dat je eigenlijk gewoon een lieverdje bentquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry, ik moest gewoon even deze vrouwonvriendelijke reactie geven om toch nog een beetje badass te blijven
Hehquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, ik vermoede al dat je eigenlijk gewoon een lieverdje bent.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je vrouw laten denken dat ze wat te zeggen heeft
Je vrouw laten denken
Mijn abo is nog zo oud dat ik in feite eindeloos internet hebquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Spannend. Na 2 jaar eindelijk een abonnement op m'n iphone.
Sorry, maar die UI van jou kan echt niet. D'r klopt gewoon niks van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weekend he
iedereen is uit enzo
Nigger mijn UI is classicquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sorry, maar die UI van jou kan echt niet. D'r klopt gewoon niks van.![]()
Ik heb daarom even een nieuwe voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
hahaleukquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
kijk nu is mijn UI ook een wietparkiet
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
kijk nu is mijn UI ook een wietparkiet
Gewoon in je Fobo zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef Homijn het volgende:
Even vereeuwigd voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel geniaal dit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Immer, mits geld, mits tijd, mits dingenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
Wie wil er over twee weken bier gaan drinken?
Gewoon ontslag nemen en een uitkering trekken, altijd tijd en geld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, mits geld, mits tijd, mits dingen
Als ik ontslag neem, krijg ik geen uitkering.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen en een uitkering trekken, altijd tijd en geld.
Denk dat horkje dan heel snel zijn huidige woning moet vervangen voor een appartement van 2 bij 2quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen en een uitkering trekken, altijd tijd en geld.
Neuk de hont van je baas, krijg je ontslag. Seks en geld, win-win.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik ontslag neem, krijg ik geen uitkering.
Mijn baas heeft enkel een dochtertje van 4, geen hond. Geen optiequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuk de hont van je baas, krijg je ontslag. Seks en geld, win-win.
En datquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat horkje dan heel snel zijn huidige woning moet vervangen voor een appartement van 2 bij 2
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn baas heeft enkel een dochtertje van 4, geen hond. Geen optie
Vroegâh, toen kon dat nog gewoon, jwz. Goede tijden dat. #justUrkthingsquote:
Godverdomme manquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroegâh, toen kon dat nog gewoon, jwz. Goede tijden dat. #justUrkthings
quote:Pizza Atun
sashimi van tonijn op krokante bodem met wasabi mayonaise en mozzarella
quote:Ossenhaas
gevuld met gerookte zalm en kruidensaus
En daarbij een paar Affligem Tripel.quote:Cheesecake
New York style met bananenijs
Ik heb net inspiratie opgedaan in Katwijk, met bier uiteraard.quote:
Rezania je moeder en ik vinden dat je teveel bier drinkt en zijn bereid om samen met jou een afkickcentrum te raadplegenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb net inspiratie opgedaan in Katwijk, met bier uiteraard.
Immer mag dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag ik grapjes over de paus maken of is dat al snel laster?
Wat moet je daar nou weer man?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb net inspiratie opgedaan in Katwijk, met bier uiteraard.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rezania je moeder en ik vinden dat je teveel bier drinkt en zijn bereid om samen met jou een afkickcentrum te raadplegen
Bij deze (je ziet hem waarschijnlijk al aankomen hihaho)quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer mag dat.
[..]
Wat moet je daar nou weer man?
De paus is het hier niet mee eensquote:
Wapen van Kattuk, fucking goed restaurant zonder alle chique shit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer mag dat.
[..]
Wat moet je daar nou weer man?
Ik las Kutkakquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wapen van Kattuk, fucking goed restaurant zonder alle chique shit.
Mag niet joh, ben geen familie van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je jongen. 14.gif (zie je wat ik daar deed? hihi)
Wapen van Geenneukwerdgegeven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet joh, ben geen familie van hem.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wouw en ik maar denken dat ik speciaal was
Overigens kom ik er net achter dat er een dorp genaamd wouw bestaat in brabantquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat?
heeft een hele andere toon dan Wauw of Wow hoor
Terechte haatquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens kom ik er net achter dat er een dorp genaamd wouw bestaat in brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Terechte haat
wij allen voelen je pijnstiekem stroomt er een beetje brabants door je heen ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is verdrietig om dat het waar isquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
stiekem stroomt er een beetje brabants door je heen rip
too oldquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is Ama http://forum.fok.nl/user/profile/viswijfje
mehquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is leuke user
moet je haar pohi eens zien
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
FL maakt een grapje Adora
jij bent nooit te oud voor hem
jezelf op mij projecterenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
FL maakt een grapje Adora
jij bent nooit te oud voor hem
goed, goed, nee, ja, nee, neequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
FL, hoe is het leven? Hoe is je werk? Studeer je nog iets? Heb je je vriendin nog? Ga je een marmot kopen? Als de lucht paars is eet jij dan chocoladepudding?
Hoezo ga je geen marmot kopen? DISCRIMINATIE!quote:
quote:
mad or nahquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo ga je geen marmot kopen? DISCRIMINATIE!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |