Trieste moslimextremistenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Goed nieuws, als de rebellen een goede anti air systeem hebben (en ook weten hoe ze ermee om moeten gaan) dan kan dat grote gevolgen hebben! SAA is namelijk zeer afhankelijk van zijn AIR attacks, op grond zijn het gewoon mietjes die niet zoveel voorstellen.
Hoe dom ben jij? Je bent dom en kan alleen maar aanvallend reageren, gast zoek toch een leven!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Trieste moslimextremisten![]()
Amerika laat weer eens zien dat jullie niks zijn. Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.
Ga nu maar met je groep Martijn ervaringen uitwisselen
God bless The United States of America.
Dit verkondig ik al een hele tijd hierquote:
Dom? Jullie zijn niet gėvolueerd. Niks mis mee, maar ga niet andere mensen aanvallen. Want dan verliezen jullie weer eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij? Je bent dom en kan alleen maar aanvallend reageren, gast zoek toch een leven!
Martijn wie is dat nou weer?
Wil je aub ergens anders gaan uithuilen want je reacties maken het volgen van het topic er niet beter op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef Djibril het volgende:
[..]
Dom? Jullie zijn niet gėvolueerd. Niks mis mee, maar ga niet andere mensen aanvallen. Want dan verliezen jullie weer eens.
Feit blijft dat jullie angrybeards niets voor elkaar krijgen dan moord en vederf. Jullie lijken net op assad. Verschil is dat jullie de kop hebben van de achterste van een baviaan en hij de nek heeft van een giraffe.
God bless The United States of America
Pardon?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wil je aub ergens anders gaan uithuilen want je reacties maken het volgen van het topic er niet beter op.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.
Eerst vraag je hoe dom iemand is, en dan ga je het zelf bevestigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij? Je bent dom en kan alleen maar aanvallend reageren, gast zoek toch een leven!
Martijn wie is dat nou weer?
Eeh man, stop eens met al die smileys.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Islam bestond zo'n 1177 jaar eerder dan de USA.![]()
Ik kon niet anders op die oerdomme reactie van die baviaan Djbril reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eeh man, stop eens met al die smileys.
Hinderlijke dingen.
Hij met je moeder in de bergen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik kon niet anders op die oerdomme reactie van die baviaan Djbril reageren.
Wat heeft een ad hominem tegen Djibril te maken met het conflict in Syriė?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder met die leeghoofd Djibril te maken.
En The United States of America bestaat langer dan koerdistan. Bestaan die wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Islam bestond zo'n 1177 jaar eerder dan de USA.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Amerika laat weer eens zien dat jullie niks zijn. Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.
Ga nu maar met je groep Martijn ervaringen uitwisselen
Een land verheerlijken dat verantwoordelijk is voor de dood van honderdduizenden mensenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dit verkondig ik al een hele tijd hier![]()
![]()
Maar daarmee ben je politiek incorrect in dit topic vol assad-gekkies, pro-poetin fanboys en hier en daar wat verdwaalde communistische kameraden.
sexy hoedjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:46 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwelijke SAA soldaten...
wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef Peunage het volgende:
Zo mooi, die gelekte tapes. Qatar is ook meteen de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |