abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138271680
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:10 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Goed nieuws, als de rebellen een goede anti air systeem hebben (en ook weten hoe ze ermee om moeten gaan) dan kan dat grote gevolgen hebben! SAA is namelijk zeer afhankelijk van zijn AIR attacks, op grond zijn het gewoon mietjes die niet zoveel voorstellen.
Trieste moslimextremisten :')
Amerika laat weer eens zien dat jullie niks zijn. Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.
Ga nu maar met je groep Martijn ervaringen uitwisselen ;)

God bless The United States of America. :)
pi_138272126
Rebellen krijgen alleen verouderd spul, en altijd net genoeg zodat ze even een maand of twee kunnen doorbijten maar niet geheel autonoom kunnen vechten.

Lijk er naar dat het overal weer wat actiever word? Ben benieuwd hoelang dit offensief in Kasseb standhoud. Als ze de heuvels weten te houden kunnen ze de SAA/NDF flink afstraffen.
pi_138272674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Djibril het volgende:

[..]

Amerika laat weer eens zien dat jullie niks zijn. Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.

Hoe dom ben jij? Je bent dom en kan alleen maar aanvallend reageren, gast zoek toch een leven!
Martijn wie is dat nou weer?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:41:20 #279
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138272916
quote:
Dit verkondig ik al een hele tijd hier :7 *O*

Maar daarmee ben je politiek incorrect in dit topic vol assad-gekkies, pro-poetin fanboys en hier en daar wat verdwaalde communistische kameraden.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138272955
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hoe dom ben jij? Je bent dom en kan alleen maar aanvallend reageren, gast zoek toch een leven!
Dom? Jullie zijn niet gėvolueerd. Niks mis mee, maar ga niet andere mensen aanvallen. Want dan verliezen jullie weer eens.

Feit blijft dat jullie angrybeards niets voor elkaar krijgen dan moord en vederf. Jullie lijken net op assad. Verschil is dat jullie de kop hebben van de achterste van een baviaan en hij de nek heeft van een giraffe.

God bless The United States of America
pi_138273179
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dom? Jullie zijn niet gėvolueerd. Niks mis mee, maar ga niet andere mensen aanvallen. Want dan verliezen jullie weer eens.

Feit blijft dat jullie angrybeards niets voor elkaar krijgen dan moord en vederf. Jullie lijken net op assad. Verschil is dat jullie de kop hebben van de achterste van een baviaan en hij de nek heeft van een giraffe.

Wil je aub ergens anders gaan uithuilen want je reacties maken het volgen van het topic er niet beter op.
NEE!
pi_138273634
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wil je aub ergens anders gaan uithuilen want je reacties maken het volgen van het topic er niet beter op.
Pardon?
Uithuilen ken ik niet, en jij komt waarschijnlijk net achter dat er in Syrie oorlog is. Zou niks nieuws zijn sinds je een aanhanger bent van de zesjescultuur.

Kesab komt niet snel meer in handen van de saa/ndf en Hezbollah heeft ook geen zin om ook daar nog manschappen naar toe te sturen. Het heeft meer dan een jaar geduurd voordat de hele grens tussen Syrie en Libanon veilig is gesteld. En nog is het niet overal veilig. Hezbollah moet ook bijkomen en daarnaast nog kijken dat ze in Lebanon hen eigen bevolking veiligheid kunnen garanderen.

In Zuid-Syrie verliest assad ook veel terein aan moslimextremisten, maar dit laten ze natuurlijk niet zien op snn ;) Zelfde geval als in Aleppo, na wat progressie worden ze weer terug geslagen.

Wat me wel opvalt, net op het moment dat ISIS de Koerden aanvalt met een groot leger begint de ndf/saa in Hasakeh ook de Koerden aan te vallen. Toeval? :')
Ook zijn er geen barrelboms gevallen op de ISIS.
Maar dit is geen toeval sinds dat ISIS grote steun kreeg van assad tijdens de Irakeze burgeroorlog.
Ook is de enige legerbasis van assad twee kilometer van Raqqa nog steeds niet ingenomen door ISIS, twee jaar nadat ze Raqqa hebben veroverd en de legerbasis hebben omsingeld. Toeval? :')

Het westen weet wat oorlogvoering en diplomatie is. In het Midden-Oosten kunnen ze wel zwaaien met alle wapens/olie/vetrollen/kamelen/etc wat ze willen maar daar groeit hen pik niet van.

It’s a free market, but it doesn’t mean it is a free world!

God Bless The United States Of America
pi_138273650
Die Djibril is een rare vogel.

Wat betreft Amerika, ja Amerika kan ook goede dingen doen! Ik hoop en blijf hopen dat Amerika een paar mooie Tomahawks op Assads HQ kan afsturen, dat zou mooie beelden en mooie uitkomsten opleveren. Amerika kan ook goed zijn door bijvoorbeeld het Vrije leger beter te bewapenen, ATGM is uiteraard mooi speelgoed maar als er een anti air in te pas zou kunnen komen zou dat uiteraard beter zijn. ATGM is mooi om tanks uit te schakelen en we hebben gezien hoeveel tanks er zijn uitgeschakeld de afgelopen jaar sinds de ATGM werd geleverd.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:13:09 #284
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138274290
quote:

[..]

Zonder Amerika bestond islamitische geloof niet eens.

:') :') :') :') :') :') :') :')

De Islam bestond zo'n 1177 jaar eerder dan de USA. :Y
pi_138274610
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Eerst vraag je hoe dom iemand is, en dan ga je het zelf bevestigen.

Faal much.
pi_138274673
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Eeh man, stop eens met al die smileys.

Hinderlijke dingen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:22:15 #287
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138274708
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eeh man, stop eens met al die smileys.

Hinderlijke dingen.
Ik kon niet anders op die oerdomme reactie van die baviaan Djbril reageren.
pi_138274760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ik kon niet anders op die oerdomme reactie van die baviaan Djbril reageren.
Hij met je moeder in de bergen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:25:39 #289
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138274862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij met je moeder in de bergen.
Wat bedoel je daarmee. :')
pi_138274895
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee. :')
Is je moeder knap?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:27:12 #291
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138274933
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is je moeder knap?
Wat heeft mijn moeder met die leeghoofd Djibril te maken. :?
pi_138275008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wat heeft mijn moeder met die leeghoofd Djibril te maken. :?
Wat heeft een ad hominem tegen Djibril te maken met het conflict in Syriė?
pi_138275164
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En The United States of America bestaat langer dan koerdistan. Bestaan die wel?

Maar je bewijst hoe achterlijk je bent. erdogan heeft waarschijnlijk minder konthaar dan jou moeder op haar gezicht.

Islam bestaat al lang maar het heeft niks voor de wereld gedaan. Niet de hedendaagse Islam(maar hier lees je natuurlijk over heen), de hedendaagse Islam heeft alleen maar dood en verderf verspreid over een Revolutie tegen een dictator

vrijdag 28 maart 2014 @ 20:54:57 #294
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138276453
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dit verkondig ik al een hele tijd hier :7 *O*

Maar daarmee ben je politiek incorrect in dit topic vol assad-gekkies, pro-poetin fanboys en hier en daar wat verdwaalde communistische kameraden.
Een land verheerlijken dat verantwoordelijk is voor de dood van honderdduizenden mensen :')
Anti-Turkije
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:02:49 #295
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_138276899
De moderators laten het ook allemaal maar gebeuren he.
Guilty as changed.
The Best of Seńor Chang --- Part II
pi_138277497
Volgens mij zit het kleine broertje van Djibril op zijn account.
pi_138277601
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:46 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwelijke SAA soldaten... :9~
sexy hoedjes :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138277649
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

sexy hoedjes :Y
Ik vind die voorste toch wel een schatje hoor.
pi_138277655
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef Peunage het volgende:
Zo mooi, die gelekte tapes. Qatar is ook meteen de lul :')

wat heb ik gemist?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138277778
:P
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')