twitter:hansandringa twitterde op donderdag 27-03-2014 om 15:20:39#Fyra Min.Dijsselbl. over boek dir.NMBS: heb boek niet gelezen, ga 't ook niet lezen.N.a.v. interv. denk ik 'straatje' en 'schoon vegen'. reageer retweet
LIGT ja, nog steeds. Prognose 18:00...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef _serial_ het volgende:
Utrecht - Gouda vv. lag ook weer eens op z'n gat, +40 ...
stroomt er nog weleens wat in ter vervanging eigenlijk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
en ondertussen gaat de sloop van het Plan V materieel door. per week worden er 3 stellen gesloopt.
de stellen komen via Zaanstraat, waar ze geplukt worden, en gaan dan door naar HKS Metals.
Yep.. is al de hele week zo. En het komt ook niet bij de NS op om langere treinen in te zetten op Alkmaar - Amsterdam, want die zit deze week steevast elke dag ram vol in de spits. Gisteren was het zelfs een kortere dan normaalquote:
Nee, voorlopig niet. Daarom ook komt DDAR tijdelijk terug.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stroomt er nog weleens wat in ter vervanging eigenlijk?
Of de Metro, voor de bucketlistquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef b2py het volgende:
Achja, genoeg treinen van Rotterdam naar Schiedam om terug te steken, maar blijft vervelend.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag examen gedaan voor goederenmachinist. Resultaat: geslaagd.
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Nu dus op zoek naar een goederenvervoerder voor de laatste stageperiode. Wordt vervolgd
Gefeliciteerd, succes met de volgende stage!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Nu dus op zoek naar een goederenvervoerder voor de laatste stageperiode. Wordt vervolgd
gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg, zijn wel als Fok topic na 700 delen niet volwassen genoeg om de Gouden Badslipper uit te delen aan verschillende spoorbedrijven? Een soort award, een verdienste? Voor alles wat goed gaat op het spoor?
[ afbeelding ]
lijkt me ergens eind jaren '80 in Limburg genomen. Komend uit of onderweg naar Duitsland. Weet wel dat er destijds een stammetje DDM als proef in Duitse tijdelijk dienst gereden heeft. Dit omdat de DB nog wat Dosto's aan wilde schaffenquote:
Ik kan voor ieder spoorbedrijf wel wat negatiefs verzinnen, aan wie wil je hem uitdelen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg, zijn wel als Fok topic na 700 delen niet volwassen genoeg om de Gouden Badslipper uit te delen aan verschillende spoorbedrijven? Een soort award, een verdienste? Voor alles wat goed gaat op het spoor?
[ afbeelding ]
Niet meteen zo van het negatieven uitgaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kan voor ieder spoorbedrijf wel wat negatiefs verzinnen, aan wie wil je hem uitdelen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, kan er niets aan doen. Onderbuikgevoel & ander petje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet meteen zo van het negatieven uitgaan
Ja leuk. Zijn we gauw klaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht op sexy 1200 en toen kwam deze voorbij. GEEN IDEE VERDERquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
datum, tijd, plaats, toelichting? Paal ervoor, onscherp, zon staat verkeerd, polletje gras in beeld![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zocht op sexy 1200 en toen kwam deze voorbij. GEEN IDEE VERDER
Ik zou het aan de portalen te zien houden op de Hofpleinlijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me ergens eind jaren '80 in Limburg genomen. Komend uit of onderweg naar Duitsland. Weet wel dat er destijds een stammetje DDM als proef in Duitse tijdelijk dienst gereden heeft. Dit omdat de DB nog wat Dosto's aan wilde schaffen
Die reden zonder stuurstand volgens mij...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me ergens eind jaren '80 in Limburg genomen. Komend uit of onderweg naar Duitsland. Weet wel dat er destijds een stammetje DDM als proef in Duitse tijdelijk dienst gereden heeft. Dit omdat de DB nog wat Dosto's aan wilde schaffen
Dat paste toch niet, tenzij het in de buurt van Leidschendam was?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zou het aan de portalen te zien houden op de Hofpleinlijn
Niks volgens mij, als je nu op Utrecht C kijkt hoe laag de bovenleiding boven spoor 1 hangt... Die op de Zoetermeerlijn hing hoger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als een DDAR de zoetermeerstadslijn op gereden had?
Ik had inderdaad begrepen dat buiten profiel was...quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks volgens mij, als je nu op Utrecht C kijkt hoe laag de bovenleiding boven spoor 1 hangt... Die op de Zoetermeerlijn hing hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |