Zijn er dan vrouwen die opgewonden raken van zo'n blonde kreeftrode gast??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Het meest sneue is misschien nog wel dat hij op geile seks had gehoopt. En nu dit.
Zapmomentje dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hierna komt iets met modellen - talentenjacht
Vast wel. Zo lelijk is hij nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn er dan vrouwen die opgewonden raken van zo'n blonde kreeftrode gast??
Tsja dat kan ik niet beoordelen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Zo lelijk is hij nou ook weer niet.
Na vorige week niet meer. Nu willen ze allemaal een grotequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
opgewonden raken van zo'n blonde kreeftro
Dat zegt toch niks? Dat was gewoon een vleeslul...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Donder het volgende:
[..]
Na vorige week niet meer. Nu willen ze allemaal een grote
Alles doet pijn dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Zal trouwens wel pijn doen als je seks hebt en je bent zo verbrand.
Ervaring?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alles doet pijn dan.
Behalve stil liggen met een ventilator over de verbrandde delen.
Ja ik weet het nog wel van vroeger. Al was ik volgens mij nooit overal zo verbrand, meestal alleen schouders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alles doet pijn dan.
Behalve stil liggen met een ventilator over de verbrandde delen.
Ik heb me wel eens echt enorm verbrand... en dat was inderdaad geen pretje - zelfs een t-shirt was not done. Slapen een hel...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog wel van vroeger. Al was ik volgens mij nooit overal zo verbrand, meestal alleen schouders.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |