Klopt, wel die in Brussel dan, niet in Den Haag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
De enige collectieve zondebok is de regering, niet de moe-landers zelf.
Volgens mij zit er gewoon een vertegenwoordiger van Den Haag in Brussel (met veto recht).quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, wel die in Brussel dan, niet in Den Haag.
Baas Rudi praat in de 3e persoon, niet in de 2e persoon. Baas Rudi begrijpt nu wel waarom jij geen baan gevonden krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een vooroordeel over mensen die over zichzelf in tweede persoon praten, dat maakt het nog niet per definitie terecht.
Guy Von Rompuy II lacht hem hard in zijn gezicht uit en "vraagt" (eist) gewoon 500 miljoen extra om de begroting rond te krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef malleable het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gewoon een vertegenwoordiger van Den Haag in Brussel (met veto recht).
Was inderdaad een foutje van me, en als dat foutje een reden is dat ik geen baan zou kunnen krijgen in de tuinbouw is het toch wel erg triest, aangezien de meeste die er werken niet eens Nederlands spreken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi praat in de 3e persoon, niet in de 2e persoon. Baas Rudi begrijpt nu wel waarom jij geen baan gevonden krijgt.
Baas Rudi vraagt zich af hoeveel sollicitaties je vandaag al hebt gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was inderdaad een foutje van me, en als dat foutje een reden is dat ik geen baan zou kunnen krijgen in de tuinbouw is het toch wel erg triest, aangezien de meeste die er werken niet eens Nederlands spreken.
Vandaag maar 3, er stonden niet meer nieuwe op vergeleken met gisteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:36 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi vraagt zich af hoeveel sollicitaties je vandaag al hebt gedaan.
Baas Rudi denkt dat je beter zelf even langs kunt gaan bij tuinbouwbedrijven. Baas Rudi denkt dat dat beter werkt bij deze bedrijven omdat ze meestal de vacatures niet online of in de krant zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vandaag maar 3, er stonden niet meer nieuwe op vergeleken met gisteren.
Baas Rudi moet eens wat logischer leren nadenken als hij echt denkt dat ik dat nog niet heb gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:42 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi denkt dat je beter zelf even langs kunt gaan bij tuinbouwbedrijven. Baas Rudi denkt dat dat beter werkt bij deze bedrijven omdat ze meestal de vacatures niet online of in de krant zetten.
Haha, snakelady zei paddenstoelen. Wat een grapske.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Baas Rudi moet eens wat logischer leren nadenken als hij echt denkt dat ik dat nog niet heb gedaan.![]()
Helaas springen de champignonkwekerijen en dergelijke niet als paddenstoelen uit de grond.
Baas Rudi constateert dat je dat dus nog niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Baas Rudi moet eens wat logischer leren nadenken als hij echt denkt dat ik dat nog niet heb gedaan.![]()
Helaas springen de champignonkwekerijen en dergelijke niet als paddenstoelen uit de grond.
Dan is dat een foute constatering.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:51 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi constateert dat je dat dus nog niet hebt gedaan.
Baas Mata is dat met Baas Rudi eensch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:42 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi denkt dat je beter zelf even langs kunt gaan bij tuinbouwbedrijven. Baas Rudi denkt dat dat beter werkt bij deze bedrijven omdat ze meestal de vacatures niet online of in de krant zetten.
Ik ben persoonlijk bij alle mogelijke toekomstige werkgevers langs geweest en mijn cv achter gelaten en bel ze eens in de zoveel tijd nog eens op of ga langs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas Mata is dat met Baas Rudi eensch.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens aan met een onderzoek dat bewijst dat zij minder geschikt zouden zijn voor het werk waarvoor ze worden aangenomen. Ik vermoed dat dat wederom belandt op het hoopje zaken die je hebt geroepen maar nog niet hebt kunnen bewijzen. Aardig stapeltje onderhand.
quote:Onkundige Poolse chauffeurs rijden met gevaarlijke stoffen
Schokkende documentaire van Zembla. De grootste Nederlandse transporteurs laten volledig onkundige chauffeurs met gevaarlijke stoffen rondrijden (en natuurlijk nog een berg regelrechte overtredingen). Hebben we nederlandse top chauffeurs, nemen ze voor een paar rotcenten mensen die niet weten wat ze doen. Misdadig.
Het is eufemistisch uitgedrukt nogal pijnlijk dat in een tijd waarin in elk Europees land flink bezuinigd moet worden de begroting voor de EU steeg terwijl juist op de EU bezuinigd kan worden. Wat mij betreft stoppen we met heel die EU en gaan we met de oudste EU-leden en landen die in hetzelfde deel van Europa liggen verder met een nieuw samenwerkingsverband en een nieuwe monetaire unie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Guy Von Rompuy II lacht hem hard in zijn gezicht uit en "vraagt" (eist) gewoon 500 miljoen extra om de begroting rond te krijgen.
En in de zorg werken, voor mensen zorgen dus, en niet eens Nederlands spreken lijkt me toch ook vallen onder minder geschikt.quote:
Baas Rudi schat in dat je de nodige potentiėle werkgevers bent vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk bij alle mogelijke toekomstige werkgevers langs geweest en mijn cv achter gelaten en bel ze eens in de zoveel tijd nog eens op of ga langs.
Maar dat lijkt me niet meer dan logisch als ik heel eerlijk ben, als je dat niet doet ben je niet echt op zoek naar een baan.
Baas Rudi stelt vast dat, nu Baas Mata het er ook mee eens is, er hier dus sprake is van een feit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas Mata is dat met Baas Rudi eensch.
Ben het er ook wel mee eens, dus gegrond verklaart?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi stelt vast dat, nu Baas Mata het er ook mee eens is, er hier dus sprake is van een feit.
Lees even dit topic terug dan weet je dat al je beweringen niet waar zijn en ook bewijs waarom dat niet waar is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:10 schreef aijumu het volgende:
Gezaag iedere keer over de Poolse medemens, die weten tenminste wat werken is en leveren in veel gevallen vakwerk af. En neen, ze kosten ons even veel als een Nederlander...
Baas Rudi stelt dat hier geen twijfel meer over mogelijk is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:12 schreef aijumu het volgende:
[..]
Ben het er ook wel mee eens, dus gegrond verklaart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |