Het gaat helemaal niet om jou! Als je dat in de eerste plaats nou eens tot je door laat dringen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:58 schreef Double_Bubble het volgende:
[..]
Ik begrijp jou reactie net als die van de andere die het egoīstisch zouden vinden maar ik blijf erbij dat ik ga. Dus eigenlijk kan dit topic gesloten worden. En sorry aan de mensen die het egoīstisch vinden.

Nou inderdaad. Volgens mij gaat het in werkelijkheid meer om een trap nageven aan de familie dan afscheid nemen, dat laatste had namelijk ook wel op een andere manier gekund.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:10 schreef k_man het volgende:
Ik begin enigszins te begrijpen waarom ze TS liever niet meer zien.

Zo werkt dat hier niet. En de OP weghalen kan, maar een mod zet die dan terug.quote:

Stond er al weer toen je deze post postte blijkbaar.quote:

quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:10 schreef k_man het volgende:
Ik begin enigszins te begrijpen waarom ze TS liever niet meer zien.

Want jouw afscheid staat boven de wens van de familie. Staat je fraai.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:58 schreef Double_Bubble het volgende:
Ik begrijp jou reactie net als die van de andere die het egoīstisch zouden vinden maar ik blijf erbij dat ik ga. Dus eigenlijk kan dit topic gesloten worden. En sorry aan de mensen die het egoīstisch vinden.

Goed zo!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:36 schreef Double_Bubble het volgende:
Misschien is het inderdaad beter om nog eens erover te denken... Net even besproken met iemand anders die ik persoonlijk ken.

Gelukkig, dat moet je écht niet doen hoor! Die mensen hebben verdriet, dus die moet je nu niet met ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:36 schreef Double_Bubble het volgende:
Misschien is het inderdaad beter om nog eens erover te denken... Net even besproken met iemand anders die ik persoonlijk ken.

Waarschijnlijk? Dus je twijfelt wel nog? Het is gewoon wijsheid om een paar dagen later te gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Double_Bubble het volgende:
update: Ik zal waarschijnlijk dan toch niet gaan. Heb het mijn ex ook laten weten en hij begreep het. Ik zal ,normaal gezien, een paar dagen later gaan.

Je kunt toch ergens aan de zijkant tussen de mensen gaan zitten dat ze je niet zien?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Double_Bubble het volgende:
update: Ik zal waarschijnlijk dan toch niet gaan. Heb het mijn ex ook laten weten en hij begreep het. Ik zal ,normaal gezien, een paar dagen later gaan.

Totdat iedereen ineens voor langs de kist moet lopen en de familie als laatste blijft zitten, dan zien ze iedereen die er is geweest even langskomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je kunt toch ergens aan de zijkant tussen de mensen gaan zitten dat ze je niet zien?

Ohja dat klopt, maar dan is het toch al te laatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Totdat iedereen ineens voor langs de kist moet lopen en de familie als laatste blijft zitten, dan zien ze iedereen die er is geweest even langskomen.

quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja dat klopt, maar dan is het toch al te laat

quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:33 schreef ZarB het volgende:
Mijn god.. de dood van iemand anders zo om jezelf kunnen laten draaien. Wat een egoīst ben je. Alsof die crematie zooooooooooooooooooooooo belangrijk is. In sommige gevallen gaan mensen alleen naar een condoleance thuis, om echt persoonlijk afscheid van iemand te kunnen nemen, en gaan ze niet eens naar de crematie, omdat dat niet per se hoeft van hen.
Volgens mij probeer jij gewoon in het vizier van je ex te komen en ga je doen alsof je er zo graag heen wilt in de hoop wat sympathie van hem te krijgen ('ach wat is ze toch eigenlijk lief dat ze wil komen'). Als het je echt alleen om die pa ging dan had je je bedacht dat je straks naar zijn graf kon gaan oid. En had je je ex een kaartje gestuurd en verder bedacht dat het helemaal geen ZAK uitmaakt of jij je gezicht laat zien.
Bah bah. Je stond echt overduidelijk achteraan toen de empathie werd uitgedeeld
 heb je je medicatie al ingenomen?
 heb je je medicatie al ingenomen?

Goeie reactie welquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heb je je medicatie al ingenomen?

Volgens mij heeft ze wel een punt hoor...quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heb je je medicatie al ingenomen?

Beetje overdreven om nog zo fel van leer te trekken terwijl TS inmiddels wel is gaan inzien dat erheen gaan niet zo'n slimme actie is.quote:

Mag je vinden. Ik wilde het toch even kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje overdreven om nog zo fel van leer te trekken terwijl TS inmiddels wel is gaan inzien dat erheen gaan niet zo'n slimme actie is.

Ja, kennelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik wilde het toch even kwijt.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |