Ik hike niet echt maar bekijk wel veel kerken/musea en er zijn soms wel momenten geweest dat mijn vriendin achter mij aan hobbelde omdat ik alleen maar bezig was met fotograferenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben altijd vooral bezig met hiken en dingen bekijken. En daarbij maak ik ook de foto's. Dus dat komt echt wel goed
Oh nee mijn vriend geeft me er echt wel de tijd voor maar goed is goed haha. En hij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:04 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik hike niet echt maar bekijk wel veel kerken/musea en er zijn soms wel momenten geweest dat mijn vriendin achter mij aan hobbelde omdat ik alleen maar bezig was met fotograferen!
Spammert!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto blijft dit toch
groupiequote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Spammert!
het is inderdaad een mooie foto
Wanneer ga je? Hopelijk wel in de tijd dat het 4 uur donker is en 20 uur licht, en niet andersom?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou is wel de bedoeling aankomende vakantieMaar dat was ongeveer heel de reden waarom ik naar ijsland toe wilde.
Te lange dagen is ook niet handig want in FOT! gaan we natuurlijk voor de foto's en als je dan sochtends en savonds blauwe uurtje mee wilt pakken dan kom je helemaal niet meer aan slaap toequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Hopelijk wel in de tijd dat het 4 uur donker is en 20 uur licht, en niet andersom?
27 aprilquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Hopelijk wel in de tijd dat het 4 uur donker is en 20 uur licht, en niet andersom?
Iemand?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe kan het dat als ik op Flickr foto's op private set (d.w.z. op alle mogelijke manieren verberg voor anderen); ik ze toch nog gewoon zie op de photostream van mijn account (na uitgelogd te zijn natuurlijk)?![]()
De set is wel onzichtbaar; maar foto's staan nog gewoon op de photostream...
Hou een verbouwing bij met foto's en die plaatste ik tot nu toe op Dropbox; maar Flickr is - in theorie - veel handiger. Maar dan wil ik ze wel verbergen voor het grote publiek en toegankelijk voor personen die ik uitnodig...
Goed voorbeeld inderdaad. Vind de foto's met context inderdaad véél interessanter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef Uncle het volgende:
Overigens kan ik me wel vinden in het verhaal van Joeri. Voorheen maakte ik ook altijd de standaard foto die achteraf oninteressant en saai is. Dat probeer ik steeds meer te vermijden maar dat lukt niet altijd.
Het is ook wel leuk om een foto te maken van iedereen die juist WEL die zelfde standaard foto maakt.
Mona Lisa:
[ afbeelding ]
Venus van Milo
[ afbeelding ]
Maar zelfs bekende landmarks zijn interessanter met context dan recht van voren (die ik trouwens ook gemaakt heb)
Notre dame:
[ afbeelding ]
Ik heb helaas geen idee. Heb je je cookies al eens weg gegooid?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
Goed voorbeeld inderdaad. Vind de foto's met context inderdaad véél interessanter.
Jij bent toch Iemand?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
Goed voorbeeld inderdaad. Vind de foto's met context inderdaad véél interessanter.
Ik ook maar dan naar de turk geweest om het nog enigszins gezond te houden. Turkse pizza met kaas en alleen groenten! Lekker makkelijk en goedkoop en gezond.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Culinair koken vanavond
Frietjes en knakworsten
Zou niet uit moeten maken (als je uitgelogd bent hoor je de foto's immers niet te zien) maar toch geprobeerd; geen resultaat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb helaas geen idee. Heb je je cookies al eens weg gegooid?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
Jij bent toch Iemand?
(sorry, lekker flauw... heb helaas geen idee)
Van Tweakers:quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef Nalbandian het volgende:
Vanmiddag een training van het F16 Demo team gezien. Wat een held is die piloot!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef Nalbandian het volgende:
Waar is de Bb-code te vinden in die nieuwe opmaak van Flickr?
Thanksquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar![]()
Wel droeve ellende die nieuwe opmaak... hoop extra klikken om hetzelfde te doen
Ik wilde serieus vorige week at filmpje posten met die opmerkingquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Nalbandian het volgende:
Is die nieuwe aflevering van DigitalRev gebaseerd op input van Susteren?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik wilde serieus vorige week at filmpje posten met die opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |