Dat klinkt luguberquote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo weer terug. Nu hond eens ophalen en de bbq aan.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat klinkt luguber
Zojuist eens wat sensoren schoongemaakt. Tas geladen met drie camera's en de macrolenzen.
Zometeen maar eens de natuur in en kijken of de beestjes willen bijten
Hé, dat lijkt Susteren welquote:
Hotdogquote:Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat klinkt luguber
Zojuist eens wat sensoren schoongemaakt. Tas geladen met drie camera's en de macrolenzen.
Zometeen maar eens de natuur in en kijken of de beestjes willen bijten
Dus je zit op de barbecue een hond te e......quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Ener-G het volgende:
3 weken geleden nog hond op de barbecue gegeten in Hanoi
En jij zei ook niks? Fok ontmoetingen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Uncle die mij gewoon in de trein ziet maar niets zegt, zo zie je maar weer, die gasten met Nikon, je hebt er niets aan, komma, komma, komma.
Tsja na 400 km in een weekend fietsen ben je niet al te scherp meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
En jij zei ook niks? Fok ontmoetingen.
Ik kwam sjeep eens tegen (of ben z'n correcte username vergeten, heeft al een tijdje niet meer gepost) in Utrecht, was wel lache.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja na 400 km in een weekend fietsen ben je niet al te scherp meer.
Hehe ja kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Maja om eerlijk te zijn, we stonken, zaten in rare strakke pakjes en waren ongewijfeld bezig met opscheppen hoe goed we waren/lompe praat aan het uitkramen. Met dat soort lui wordt ik liever ook niet geassocieerd
Als je net als onze Harrie uit Nieuwstadt kogels door je huis wilt kan dat wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Héé jongens. Even een vraagje hè.. vandaag veel in de weg rijdende choppers, maar ik vroeg me af of dit nou de beste manier is om ze in te halen?
[ afbeelding ]
Koos Spee mag ook antwoorden.
Geen idee. De motorrijders die ik vandaag tegenkwam stopte voor ons terwijl hun voorrang hadden.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Héé jongens. Even een vraagje hè.. vandaag veel in de weg rijdende choppers, maar ik vroeg me af of dit nou de beste manier is om ze in te halen?
[ afbeelding ]
Koos Spee mag ook antwoorden.
Kan prima, zolang ze je maar niet als hun leider gaan zienquote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan wat je aan mij hebt met een undercover-Nikon, wat Canons, wat Sony's, een Pentax en een Olympusquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Uncle die mij gewoon in de trein ziet maar niets zegt, zo zie je maar weer, die gasten met Nikon, je hebt er niets aan, komma, komma, komma.
Don't blame the Nikon shooter, just because my 70-200mm is black... #discriminatiequote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja na 400 km in een weekend fietsen ben je niet al te scherp meer.
Een vogel die gelijk met de benen wijd op haar rug gaat liggen... dat is nog veel makkelijker dan die fotoquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Ouwesok het volgende:
Als vogels fotograferen makkelijk wordt is het op de een of andere manier ineens niet leuk meer.
/Vogel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |