Welk geld?quote:
Is dat in de rest van de EU ook zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Blauw, korte bocht gaat voor lange bocht
slotje
Yepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is dat in de rest van de EU ook zo?
Dacht al dat het zo was, maar die rode gozer werd pissig en ging toeteren
thanks!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
Punten voor je paint. Vooral het verkeerslicht aan de linkerkant is knap gedaan.
Maar kijk hem wel falen met theorie want dat zou je verdomme wel gewoon moeten wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:42 schreef gogosweden het volgende:
tevens een afgekapt kijk-gogo-een-rijbewijs-hebben-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Internet leert mij dat er afwijkende verkeersregels zijn in Zweden, maar ik heb geen afwijkingen kunnen vinden op voorrang bij bochten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is dat in de rest van de EU ook zo?
Welk geld?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef gogosweden het volgende:
En dat geld in de hele EU toch?
Er was een gast die toeterde toen ik voor hem ging (ik was blauw)
Dan moet je ook googelen op "vøørrång bij bøchten"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
Internet leert mij dat er afwijkende verkeersregels zijn in Zweden, maar ik heb geen afwijkingen kunnen vinden op voorrang bij bochten.
watquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:52 schreef A-mineur het volgende:
Waarom is "niemand" een optie, gaan ze voor een groen licht staan totdat ze een ons wegen ofzo.. Uiteraard heeft groen voorrang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |