abonnement Unibet Coolblue
pi_138260058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook, verder had het wel met een mailtje richting de pers afgekund
Je bent wel echt een baas als je al die pers naar Friesland krijgt, en dan met zo'n mededeling afhandelen _O-
pi_138260109
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die ook, maar ook manager sport zou nog kunnen :P
Zal er over denken ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 maart 2014 @ 12:58:34 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138260129
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef JanJanJan het volgende:
MAAR WIE WAS NOU DIE CHICK DIE NA BERTJE WAT VRAGEN STELDE :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Omrop Fryslân denk ik he.
pi_138260166
Nee die daarvoor natuurlijk
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:01:12 #255
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_138260212
Zij is idd een vaste reporter voor Omrop Fryslan.
En ik vond het tof dat het ook in het Fries ging :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_138260262
Het gaat natuurlijk om dat lieve meisje dat gewoon in het Nederlands vragen stelde
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:04:23 #257
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_138260310
Oh. Geen idee. Weet ook niet wie al die andere waren eigenlijk :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 13:48:39 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138261426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zal er over denken ;)
niet denken maar doen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 13:49:27 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138261457
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Omrop Fryslân denk ik he.
Nee, het ging niet over Simone, maar over die ervoor
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:36:45 #260
194695 franklop
Fran knock
pi_138264716
quote:
Pien Keulstra verruilt de schaatsbaan voor de schoolbanken. De schaatsster van Team Activia begint na de zomer met een studie fysiotherapie en heeft daarom haar ambities op de langebaan op een laag pitje gezet.

Zodoende heeft de inwoonster van Boekelo besloten de ploeg van coach Jac Orie te verlaten. "Ik blijf komend seizoen zeker schaatsen, maar niet meer bij een commerciële ploeg", legt de 20-jarige Keulstra uit.

"De afgelopen tijd ben ik erachter gekomen dat ik meer wil dan alleen maar schaatsen. Het bestaan als profschaatsster vind ik te eenzijdig. Ik ben nog jong en ik wil mij ook op maatschappelijk gebied ontwikkelen. En het lijkt me daarom goed dat ik in elk geval aan."
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 maart 2014 @ 17:44:39 #261
862 Arcee
Look closer
pi_138268909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef franklop het volgende:
Zodoende heeft de inwoonster van Boekelo besloten de ploeg van coach Jac Orie te verlaten.
Ah, dan is er een plekje vrij voor Sven. :Y)
pi_138423758
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 10:17:16 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138427613
De KNSB zal vandaag duidelijkheid gaan geven
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138428405
Nog een interessante analyse over de financiering:

http://www.ftm.nl/exclusi(...)3-miljoen-flauwekul/

In grote lijnen wat ook al gezegd werd rond de 'gunning' van het project. Almere werd toen vooral gekozen vanwege de begroting en het geld dat het o.a. voor de KNSB en topsport zou opleveren, maar hoe ze die cijfers gingen realiseren stond nergens in het rapport (en was blijkbaar ook niet belangrijk).

Ik heb geen voorkeur voor Zoetermeer / Almere / Heerenveen, maar wel voor een gedegen plan met realistische begroting, want er gaat vrij weinig verdiend worden aan zo'n baan, gemeentes zullen altijd een deel van de lasten in hun begroting op moeten gaan nemen...
Jack does it in real time...
  woensdag 2 april 2014 @ 11:20:45 #265
40566 Ericr
Livewrong
pi_138429279
quote:
Thialf Heerenveen en TranSportium Zoetermeer zijn van plan om de handen ineen te slaan als blijkt dat Icedôme Almere de financiering voor de bouw van de schaatshal niet rond krijgt.

Vorig jaar won Icedôme na een lange strijd de gunning om vanaf het seizoen 2016-2017 de nieuwe topsportaccommodatie van het Nederlandse schaatsen te worden.

De financiering van het project in Almere-Poort, dat 183 miljoen euro moet kosten, is echter nog steeds niet definitief rond.

Icedôme moet volledig door particulieren worden bekostigd – de gemeente wil er geen belastinggeld in steken – en er zijn nog steeds geen handtekeningen van mogelijke financiers.

Schaatsbond KNSB en sportkoepel NOC*NSF willen uiterlijk dinsdag van de initiatiefnemers van Icedôme onder leiding van Folkert Buiter horen of er partijen zijn die bereid zijn de 183 miljoen euro op tafel te leggen. Tot die tijd willen deze drie partijen niet inhoudelijk reageren.
Meer op:

http://www.nusport.nl/sch(...)an-samen-werken.html

Transportium gaat zo goed als zeker door overigens, onafhankelijk of ze grote schaatswedstrijden krijgen of niet.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 14:46:55 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138435651
De KNSB heeft meer tijd nodig: KNSB: meer tijd nodig voor Icedôme
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 2 april 2014 @ 19:26:33 #267
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_138445146
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
De KNSB heeft meer tijd nodig: KNSB: meer tijd nodig voor Icedôme
Waar heeft de KNSB tijd voor nodig? Het is toch Almere dat de financiering rond moet breien en z'n beloftes na moet komen?

Het idiote is ook weer dat je dit kon zien aankomen: de 2e betaalbare en goed onderbouwde bids worden overgeslagen en het meest dure en meest vaag onderbouwde bid wordt gegund. Was de kritiek van het bid van Almere al niet dat de financiering zo schimmig gehouden werd? Nou, de reden daarvan is wel duidelijk inmiddels. :{
pi_138456056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef beantherio het volgende:

[..]

Waar heeft de KNSB tijd voor nodig? Het is toch Almere dat de financiering rond moet breien en z'n beloftes na moet komen?

Het idiote is ook weer dat je dit kon zien aankomen: de 2e betaalbare en goed onderbouwde bids worden overgeslagen en het meest dure en meest vaag onderbouwde bid wordt gegund. Was de kritiek van het bid van Almere al niet dat de financiering zo schimmig gehouden werd? Nou, de reden daarvan is wel duidelijk inmiddels. :{
Transportium heeft een grotere begroting, maar daar is het inderdaad wel beter onderbouwd.

Bij het aanstellen van Almere is er in mijn opinie veel dingen mis gegaan. Zo hebben ze de financiële doorlichting niet laten uitvoeren, omdat het op het oog er goed uit zag. :') Ook de prijsstelling scoort Almere gigantisch, omdat zij de faciliteiten gratis ter beschikking stellen, terwijl transportium en thialf 300.000 euro per jaar vragen. Ook de bereikbaarheid van Almere snap ik niet zo goed. Alle drie de hallen liggen naast een snelweg, maar het spoor ligt op een aardige afstand (3km) terwijl thialf en transportium er naast liggen. Thialf heeft zelfs zijn eigen station. Uiteraard kun je pendelbussen inzetten en ligt Almere centraler in het land, maar moet dat zo hoog gewaardeerd worden?

Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 23:12:40 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138456462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef beantherio het volgende:

[..]

Waar heeft de KNSB tijd voor nodig? Het is toch Almere dat de financiering rond moet breien en z'n beloftes na moet komen?
Waarschijnlijk de juridische onderbouwing van het besluit. Dat luistert tegenwoordig erg nauw.
quote:
Het idiote is ook weer dat je dit kon zien aankomen: de 2e betaalbare en goed onderbouwde bids worden overgeslagen en het meest dure en meest vaag onderbouwde bid wordt gegund. Was de kritiek van het bid van Almere al niet dat de financiering zo schimmig gehouden werd? Nou, de reden daarvan is wel duidelijk inmiddels. :{
Ze hadden de naam Folkert Buiter natuurlijk ook even kunnen googelen en dan hadden ze zijn bedenkelijke reputatie kunnen zien. Halverwege Heerenveen en Leeuwarden weten ze erover mee te praten. Mede dankzij Buiter was een gemeente anderhalf miljoen euro verder en toen lag er nog geen plan voor een brede school ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138456923
Station Almere-Poort is toch geen drie kilometer van de beoogde locatie?
pi_138458247
quote:
5s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Station Almere-Poort is toch geen drie kilometer van de beoogde locatie?
Verkeerde station gepakt :'). het ligt op een ruim kilometer.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_138463992
quote:
In Nederland vieren de schaatsers al enige tijd vakantie, maar in Rusland zijn de allroundkampioenschappen nog verreden. Bij de heren pakte Denis Joekov de titel, Joelia Skokova trok bij de vrouwen aan het langste eind.

Joeskov, die anderhalve week geleden op de WK allround in Heerenveen brons veroverde, wist op de ijsbaan van Tsjeljabinsk alle afstanden te winnen. De 500 meter werd een prooi in 36,77. Op de 1.500 meter, zijn favoriete afstand, snelde hij naar een eindtijd van 1.47,50.

Ook op de 5.000 (6.33,02) en de 10.000 meter (13.51,82) had Joeskov geen concurrentie. Sergej Grjaztsov pakte na vier afstanden zilver en Danil Sinicin eindigde als derde in het eindklassement.

Ook Skokova domineerde op alle afstanden. Met 39,39 won ze de 500 meter. De 1.500 meter voltooide de nummer vier van de WK allround in 1.58,19. Op de 3.000 meter snelde ze naar 4.12,10, terwijl de 5.000 meter werd gewonnen in 7.31,17. Ze hield uiteindelijk Jevgenja Dmitrieva (tweede) en Viktorija Filjoesjina achter zich.

In Rusland is het seizoen nog niet ten einde. De nationale kampioenschappen sprint staan ook nog op het programma.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_138535479
quote:
Koen Verweij geniet van Sterren springen
BEWAAR
Door: redactie
5-4-14 - 10:41 bron: BuzzE
Koen Verweij © anp.
Koen Verweij is erg blij met zijn deelname aan het SBS-programma Sterren springen. 'Ik had dit nooit willen missen', zegt de olympisch medaillewinnaar.
De zwemmer is erg te spreken over de sfeer tussen de deelnemers van het programma. 'Het is wel heel snel een hechte groep geworden, deze week zijn we met elkaar in Amsterdam gaan lunchen. Toen dacht ik: ik ga hier echt wel wat vrienden aan overhouden.'

Verweij vertelt in De Telegraaf dat hij het programma vorig jaar al een aantal keer had bekeken en het meteen leuk vond om mee te doen: 'Dit is wel leuk, hoor, dat entertainmentwereldje. We hebben heel veel plezier, met Gerard Joling natuurlijk en Dave Roelvink. Er zitten ook een paar echt goede topsporters bij, zoals Lucia Rijker. Het zijn allemaal heel verschillende mensen, de één dus atletischer dan de ander, maar de sfeer is echt geweldig.'

Bekende Nederlander
Het leven van de zwemmer is flink veranderd sinds zijn prestaties in Sotsji. 'Ik kwam ineens terug als een bekend persoon natuurlijk. Ik kan niet meer over straat, zo veel aandacht is er. En waardering ook. Ik heb voor de Spelen alles opzijgezet, me heel erg goed voorbereid. En ik presteerde op het moment dat ik dat moest doen. Daarna heb ik het succes wel een beetje gevierd. Net nu ik in mijn zwembroek moet, ben ik wel wat aangekomen. Het is niet meer zo strak als de topvorm waar ik voor Sotsji naartoe leefde.'
Heeft Koen stiekem een heel andere carrière?
bron
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:29:38 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_138536721
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

Heeft Koen stiekem een heel andere carrière?
bron
Global warming.
Géén kloon van tvlxd!
pi_138603816
Claudia Pechstein gaat - als ze gezond blijft - door tot 2018. En wie zich daaraan stoort, moet gewoon sneller schaatsen dan zij. Zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')