Ik heb naast oordoppen ook altijd een setje reserve-oordoppen en een setje reserve-reserve-oordoppen bij me tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
blob
oordoppen vind ik echt een vergeten-item op de vluchttas-lijst hoor!zeker erin gooien. Als je ze niet nodig hebt dan niet, maar men wat ben je blij als je ze bij je hebt wanneer je ze wel nodig hebt
![]()
Ach, zolang je doos niet nat wordt kan het best!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan! Er is zelfs een bad!Waar je zes weken niet in mag!
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat ze daarvoor aan het verbouwen zijn maar ik heb net gegoogeld en ik kan het niet meer vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
In het Oosterpark dan? Want waar zou daar ruimte moeten zijn?
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt echt gruwelijk, met vier vrouwen plus vier babies op 1 kamer
is dat bij jou gebeurd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijk
Fijn Chanty dat alles goed is!
Kreeg jij geen 1-persoons na hellp?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijk
Dat is écht gruwelijk jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Wat bizar!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Loj het volgende:
De eerste nacht wel, de tweede nacht moest ik naar de zaal.
Echt, de ergste nacht uit m'n leven! Ik heb de volgende dag ook geëist dat ik naar huis mocht.
niet leuk idd, heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik kreeg idd de eenpersoons helemaal achterin de gang, met zo'n deursluis, zeg maar. Met een briefje op de deur dat niemand naar binnen mocht zonder eerst te overleggen met de verplegingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat bizar!
Meestal wordt daar toch wel rekening mee gehouden. Lijkt me ook niet zo raar om dat te doen. Pfff :-/
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef Keshet het volgende:
Wat slecht Loj!![]()
Zoals ik net al zei had het ziekenhuis waar ik beviel een kamer voor vrouwen waarvan het kind niet bij de moeder kon blijven. Ik had liever een eenpersoonskamer gehad maar die waren bezet door vrouwen die het harder nodig hadden dan ik. Fair enough.
Zeker na hellp heb je zo'n eenpersoonskamer wel nodig lijkt me!
Ik trok alleen de vrouw die úren per dag op haar blote knieën naast haar bed zat te bidden wat slecht.
Je hebt per ongeluk wat punaises laten vallen naast haar bed?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef Keshet het volgende:
Wat slecht Loj!![]()
Zoals ik net al zei had het ziekenhuis waar ik beviel een kamer voor vrouwen waarvan het kind niet bij de moeder kon blijven. Ik had liever een eenpersoonskamer gehad maar die waren bezet door vrouwen die het harder nodig hadden dan ik. Fair enough.
Zeker na hellp heb je zo'n eenpersoonskamer wel nodig lijkt me!
Ik trok alleen de vrouw die úren per dag op haar blote knieën naast haar bed zat te bidden wat slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |