dat klinkt echt gruwelijk, met vier vrouwen plus vier babies op 1 kamerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lag met drie andere net bevallen dames op een kamer. Nu hadden ze mijn kind naar de babykamer gebracht omdat ik moest slapen (zou ik nooit meer goedvinden, overigens, maar dat terzijde) en werd ik iedere keer wakker van de huilende kinderen van de andere moeders. Echt, hoe ongelofelijk irritant dat is!
Ik vind echt dat bevallen vrouwen recht hebben op een 1-persoonskamer, in alle gevallen.
In dit geval hoorde ik van twee vrouwen de baby's over de babyfoon, want die lagen in de couveuse, en de derde vrouw sliep wel en haar baby naast haar huilde veel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt echt gruwelijk, met vier vrouwen plus vier babies op 1 kamer
ik fiets soberso vijf dagen per week naar kantoor en dan wandel ik ook nog regelmatig, dus een jas is voor mij wel écht een essential inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef StefanieV het volgende:
SQ moet de jas dicht kunnen? Ik draag hier ook enkel een jas die open blijft.. Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je buiten loopt en hoe koud het is maar dan kan ik het begrijpen dat je een jas wilt die dicht kan..
Wat tof dat ze babyfoons bij de couveuse hadden!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef miss_sly het volgende:
In dit geval hoorde ik van twee vrouwen de baby's over de babyfoon, want die lagen in de couveuse, en de derde vrouw sliep wel en haar baby naast haar huilde veel.Echt, dat vond ik het ergste van heel de bevalling en de dagen in het ziekenhuis, die nacht!
ik lag na mn schildklieroperatie in een kamer met 3 anderen en daar werd ook een man binnengebracht die van een steiger was gekukeld en zn rug gebroken had (quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! mijn baby was meegenomen maar de andere vrouw bleef kreunen, zuchten van de pijn en heel hard aan de telefoon pratenik heb geen oog dicht gedaan en mijn baby was weg
![]()
Ze hebben hier een hele kleine kraam afdeling met maar 1-2 single kamers helaas
Dan is het idd wel nodig. Verder geen tips, zelf amper deftige kledij gevondenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik fiets soberso vijf dagen per week naar kantoor en dan wandel ik ook nog regelmatig, dus een jas is voor mij wel écht een essential inderdaad
Ja! Serieus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef bitterend het volgende:
Geboorte hotel klinkt goed! had je room service?
Maar je zomer/herfstovergang heb je al verlof denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik fiets soberso vijf dagen per week naar kantoor en dan wandel ik ook nog regelmatig, dus een jas is voor mij wel écht een essential inderdaad
Je moet het idd echt zien als een soort hotel ideequote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef bitterend het volgende:
Geboorte hotel klinkt goed! had je room service?
Oh wat sneuquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik lag na mn schildklieroperatie in een kamer met 3 anderen en daar werd ook een man binnengebracht die van een steiger was gekukeld en zn rug gebroken had (); die luisterde zn voicemail af en daar stond een bericht op van zn vriendin, waarin ze hem dumpte. Echt teh drama. Zó ontzettend zielig voor die man. Heel zn vriendenkring werd gebeld, de hele godganse nacht, "wat moet ik nou man wat moet ik nou".
Maarja, afdeling vol, geen plek voor hem om ergens alleen te gaan liggen, je kunt iemand met zo'n persoonlijk drama maar lastig vertellen dat ie zn klep moet houden en je kunt hem met zn gebroken rug ook niet op straat zetten.
Gelukkig had ik oordopjes bij me, wijzer geworden na mn opname tijdens de zwangerschap met een enorm hard snurkende medezwangere samen op een kamer
Ja, weinig dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Maar je zomer/herfstovergang heb je al verlof denk ik.
Voor nu dus idd wel handig ja.
Kijk ook even goed op de websites van de winkels die je bezoeken gaat. Weet je iig al wat je verwachten kan
Ja, dat was echt goed, en volgens mij hadden ze ook camera's, maar dat weet ik niet zeker. Ik was niet heel erg met hen bezig, alleen met hun overlastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef Keshet het volgende:
[..]
Wat tof dat ze babyfoons bij de couveuse hadden!
Na de 1e bevalling lag ik op de kamer voor 'bevallen vrouwen zonder kind'. Na de tweede kon ik zo met baby en vriend doorgeschoven worden naar het geboortehotel. Hemels.
Wel een lief blobje!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Skittles het volgende:
Mignonne dat is ook erg zeg. Sowieso dumpen per voicemail. *zet oordoppen op meeneemlijst*
4 vrouwen op 1 kamer, moet er niet aan denken als je net bevallen bent
En vanochtend vond ik de echo op het scherm supermooi, maar toen de vk de foto gaf dacht ik wat'n blob
Je kunt ze in het ziekenhuis vaak ook krijgen maar zelf meenemen is handig ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh wat sneuidd je kan er niks van zeggen in dat soort gevallen...
Maareh dat is een goede voor het zkh tas! oordopjes!!
Dat ik daar niet aan had gedacht
Hmm in het zkh komen ze ook 3x per dag met eten en je mag zeggen wat je wilt voor avond etenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je moet het idd echt zien als een soort hotel idee
24 uur per dag kraamzorg tot je beschikking, 3 keer per dag een maaltijd en een aantal keer per dag komen ze koffie thee enzo doen. En er is een koelkast etc. voor je eigen etenswaren.
blobquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Skittles het volgende:
Mignonne dat is ook erg zeg. Sowieso dumpen per voicemail. *zet oordoppen op meeneemlijst*
En vanochtend vond ik de echo op het scherm supermooi, maar toen de vk de foto gaf dacht ik wat'n blob
In het Oosterpark dan? Want waar zou daar ruimte moeten zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hmm in het zkh komen ze ook 3x per dag met eten en je mag zeggen wat je wilt voor avond eten
Ze hadden een menu![]()
Volgens mij bouwen ze hier ook zo'n hotel of niet? bij het OLVG, zag het ergens staan
haha, ja, echt, die foto's zijn wel een beetje een desillusie hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Skittles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het scherm zag je het heus wel
disclaimer
Ja maar in ZH mag je niet blijven als je geen medische indicatie hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hmm in het zkh komen ze ook 3x per dag met eten en je mag zeggen wat je wilt voor avond eten
Ze hadden een menu![]()
Volgens mij bouwen ze hier ook zo'n hotel of niet? bij het OLVG, zag het ergens staan
Ja maar kijk dan! Er is zelfs een bad!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ze hadden een menu![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan! Er is zelfs een bad!Waar je zes weken niet in mag!
[ afbeelding ]
Ik heb naast oordoppen ook altijd een setje reserve-oordoppen en een setje reserve-reserve-oordoppen bij me tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
blob
oordoppen vind ik echt een vergeten-item op de vluchttas-lijst hoor!zeker erin gooien. Als je ze niet nodig hebt dan niet, maar men wat ben je blij als je ze bij je hebt wanneer je ze wel nodig hebt
![]()
Ach, zolang je doos niet nat wordt kan het best!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan! Er is zelfs een bad!Waar je zes weken niet in mag!
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat ze daarvoor aan het verbouwen zijn maar ik heb net gegoogeld en ik kan het niet meer vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
In het Oosterpark dan? Want waar zou daar ruimte moeten zijn?
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt echt gruwelijk, met vier vrouwen plus vier babies op 1 kamer
is dat bij jou gebeurd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijk
Fijn Chanty dat alles goed is!
Kreeg jij geen 1-persoons na hellp?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Met drie vrouwen plus drie baby's op 1 kamer, terwijl je er zelf zonder baby ligt... Dat is pas gruwelijk
Dat is écht gruwelijk jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Wat bizar!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Loj het volgende:
De eerste nacht wel, de tweede nacht moest ik naar de zaal.
Echt, de ergste nacht uit m'n leven! Ik heb de volgende dag ook geëist dat ik naar huis mocht.
niet leuk idd, heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik kreeg idd de eenpersoons helemaal achterin de gang, met zo'n deursluis, zeg maar. Met een briefje op de deur dat niemand naar binnen mocht zonder eerst te overleggen met de verplegingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat bizar!
Meestal wordt daar toch wel rekening mee gehouden. Lijkt me ook niet zo raar om dat te doen. Pfff :-/
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef Keshet het volgende:
Wat slecht Loj!![]()
Zoals ik net al zei had het ziekenhuis waar ik beviel een kamer voor vrouwen waarvan het kind niet bij de moeder kon blijven. Ik had liever een eenpersoonskamer gehad maar die waren bezet door vrouwen die het harder nodig hadden dan ik. Fair enough.
Zeker na hellp heb je zo'n eenpersoonskamer wel nodig lijkt me!
Ik trok alleen de vrouw die úren per dag op haar blote knieën naast haar bed zat te bidden wat slecht.
Je hebt per ongeluk wat punaises laten vallen naast haar bed?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef Keshet het volgende:
Wat slecht Loj!![]()
Zoals ik net al zei had het ziekenhuis waar ik beviel een kamer voor vrouwen waarvan het kind niet bij de moeder kon blijven. Ik had liever een eenpersoonskamer gehad maar die waren bezet door vrouwen die het harder nodig hadden dan ik. Fair enough.
Zeker na hellp heb je zo'n eenpersoonskamer wel nodig lijkt me!
Ik trok alleen de vrouw die úren per dag op haar blote knieën naast haar bed zat te bidden wat slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |