quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Net terug van een geweldige echo!Het kindje was heel erg beweeglijk, lag er perfect voor en draaide af en toe mooi om de as, echt super om te zien. Voetjes heel duidelijk in beeld, spartelen, zwaaien
![]()
En! De nub was 100% duidelijk in beeld, twee vk's konden het bevestigen. Gek idee! Maar ik ga m hier niet zetten ivm meelezende zussen en wie weet nog meer, beetje zonde van de gender reveal party anders
Natuurlijk. Zo ben ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ons wel die wordt lekker voorhouden
Zoiets draag ik ook, mijn normale niet zwangerschapsjasje in het grijs (mn bruine variant ervan is echt nog go nu)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb deze in het grijs:
http://www.neufmoisbelle.(...)as-amanda-suede.html
Prima tussenjas
Ja, hij stond hier zo lang in de gang dat we steeds dachten: hee, dit is ook handig, laten we het er bij doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Afvoerputje?ik heb hem eigenlijk gevuld en niet meer naar omgekeken
Maar norit remt toch geen diarree? Ik begreep altijd dat dat was om afvalstoffen mee af te voeren. Als het helpt dan. Diarree is echt heel vervelend.
Er is een wit botje te zien rond de 12-14 ? weken, ter hoogte van het schaambotje. Als het kindje er goed voor ligt, dus als je het perfect van de zijkant kunt bekijken en de beentjes op een bepaalde manier liggen, kun je adhv dit botje het geslacht met een vrij grote zekerheid zien. Botje evenwijdig aan ruggengraat is meisje, maakt het botje ten opzichte van de ruggengraat een hoek van ongeveer 30 graden, dan is het een jongetje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Die nub zie ik vaker langskomen. Hoe werkt dat eigenlijk?
Ja hoor! Als we de 20 weken echo hebben gehad en het feestje is geweest, is het gewoon algemeen bekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat leuk dat je het al hebt gezien Spees! Ik ben benieuwd! Ga je het hier wel vertellen tzt?
Aaaah tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Net terug van een geweldige echo!Het kindje was heel erg beweeglijk, lag er perfect voor en draaide af en toe mooi om de as, echt super om te zien. Voetjes heel duidelijk in beeld, spartelen, zwaaien
![]()
En! De nub was 100% duidelijk in beeld, twee vk's konden het bevestigen. Gek idee! Maar ik ga m hier niet zetten ivm meelezende zussen en wie weet nog meer, beetje zonde van de gender reveal party anders
Nee want heb zoveel mogelijk geprobeerd naar mijn buik te blijven ademen (was die yoga nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Goedzo!!
Ben je niet aan t hyperventileren geweest per ongeluk? Doordat je iets kortademiger wordt dat je dan steeds oppervlakkiger gaat ademen, enter cirkeltje enzo?
dan ben ik bekant dertien weken, ik vind dat het dan moet kunnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Burdie het volgende:
De nub theorie gaat pas op na 12 weken, daarvoor is elke nub een meisje.
(En na 14 weken is 'ie niet meer zichtbaar).
Ja en, waar?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:29 schreef Chanty het volgende:
Aaaah tofNu ben ik wel heel benieuwd, wanneer is die party?
en dan meteen in de soesjes happen die op tafel staan en heel onschuldig om je heen kijkenquote:
Maak er anders even een facebook event voor aan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik woon in Haren en iedereen is welkom.
Maak je geen zorgen, de nub van jouw baby is allang een piemel / vazjienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef BlueEyes het volgende:
Altijd als er ook maar enige uitleg over hoe of wat aan herkenbaarheid qua geslacht is scroll ik altijd heeeeeeel hard het topic door![]()
Ik wil het gewoon niet weten en wil nog graag mn 14 weken onwetend zijn wat ik krijg (een baby)
Maar ik heb de foto's van de 'blob' nog!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, de nub van jouw baby is allang een piemel / vazjien
Gewoon keihard met je vuist in die schaal slaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan meteen in de soesjes happen die op tafel staan en heel onschuldig om je heen kijken
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik woon in Haren en iedereen is welkom.
Ja, dat is zo. Maar misschien scheelt het dat zoiets voor een ongeoefend oog heel moeilijk te zien is, als het uberhaupt al op de foto staatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Maar ik heb de foto's van de 'blob' nog!
Tropenziekte/poli van academisch ziekenhuis vragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Is er iemand bekent met reizen terwijl je zwanger bent naar landen waar je inentingen voor nodig hebt?
Ik heb die inentingen nog in 2010 gehad.
Ik vroeg het wel aan de gyn, maar ik krijg waarschijnlijk pas bij de volgende echo antwoord, en dat is over 4 weken. En zit er toch een beetje mee aangezien ik een reis naar Ecuador geboekt heb staan voor 30 juni.
Goed idee wel. Misschien moet ik die eens bellen of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Tropenziekte/poli van academisch ziekenhuis vragen?
Weet dat het AMC een tropeninstituut heeft. Zij kunnen vast meer over vaccinaties vertellen in combi met zwangerschap.
Geen idee maar wat een mooi koppiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ik vind het zo grappig dat er onderin 'process completed staat'
Ik zou er eerder work in progress van makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ff painten, brbquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
ik zie helemaal niks maar het is wel een hele mooie echoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Goed idee wel. Misschien moet ik die eens bellen of zo.
Verder, ik ga daar ontwikkelingswerk doen, midden in de rimboe dus. Normaal eten is er niet echt. Ik ben sowieso iemand die geen vlees eet.
Dat zou dus absoluut alleen water uit gesloten flessen uit de winkel worden etc?
Ik weet niet of ik het risico zou moeten nemen om te gaan... Je eet daar 3 weken rijst, bananen, mandarijntjes en wit brood.
Plus als aanvulling zeker zwangerschapsvitamines meenemen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.
Laat je even goed informeren idd ook qua voeding.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yay voor goede echo's!! En fijn Chanty dat alles ok is
Positiejas; ik heb er eentje van Noppies, leuke jas alleen moet ik er een sjaal bij dragen anders kriebelt het teveel in m'n nek en krijg ik uitslagen hij wordt eigenlijk al een beetje te warm. Nu dus dilemma want ik moet nog 8 (of 10
) weken maar vind het zonde om daar een nieuwe jas voor te kopen. Nouja ik kijk nog wel ff.
Verder vandaag naar de vk geweest en ben eigenlijk met een gemengd gevoel weggegaan. Blijkbaar is de meting van cms van m'n baarmoeder wisselend en wil ze voor de zekerheid dat ik een groeiecho laat doen. Ze zegt dat we sowieso vanaf het begin af aan van de zwangerschap laagdrempelig moeten zijn wat betreft echo's (voor m'n eigen gemoedsrust) en dat ze het gewoon zeker wil weten dat alles ok is.
En toch, ergens voel ik dan alsof ik gefaald heb, dat ik fout eet en drink oid (en op zich eet ik gewoon gezond hoor, gewoon wisselend etc) en dat ik daarom een echo moet laten doen.
2 weken terug was het namelijk vrij ruim qua grootte en vandaag was het weer netjes. Nouja, vrijdag dus de groeiecho. En hoewel spieken nooit verkeerd is, heb ik toch het gevoel iets fout te hebben gedaan ofzo. Het zullen de hormonen wel zijn...
Met jouw voorgeschiedenis is het ook heel begrijpelijk, dat je daar toch een naar gevoel van krijgt...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yay voor goede echo's!! En fijn Chanty dat alles ok is
Positiejas; ik heb er eentje van Noppies, leuke jas alleen moet ik er een sjaal bij dragen anders kriebelt het teveel in m'n nek en krijg ik uitslagen hij wordt eigenlijk al een beetje te warm. Nu dus dilemma want ik moet nog 8 (of 10
) weken maar vind het zonde om daar een nieuwe jas voor te kopen. Nouja ik kijk nog wel ff.
Verder vandaag naar de vk geweest en ben eigenlijk met een gemengd gevoel weggegaan. Blijkbaar is de meting van cms van m'n baarmoeder wisselend en wil ze voor de zekerheid dat ik een groeiecho laat doen. Ze zegt dat we sowieso vanaf het begin af aan van de zwangerschap laagdrempelig moeten zijn wat betreft echo's (voor m'n eigen gemoedsrust) en dat ze het gewoon zeker wil weten dat alles ok is.
En toch, ergens voel ik dan alsof ik gefaald heb, dat ik fout eet en drink oid (en op zich eet ik gewoon gezond hoor, gewoon wisselend etc) en dat ik daarom een echo moet laten doen.
2 weken terug was het namelijk vrij ruim qua grootte en vandaag was het weer netjes. Nouja, vrijdag dus de groeiecho. En hoewel spieken nooit verkeerd is, heb ik toch het gevoel iets fout te hebben gedaan ofzo. Het zullen de hormonen wel zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.
Laat je even goed informeren idd ook qua voeding.
Die neem ik nu alquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Plus als aanvulling zeker zwangerschapsvitamines meenemen!
hoeveel heb je d'r nu al?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die nub is niet aan mij besteed, ik zag er echt helemaal niks in!
Ik heb net mn blije doos opgehaald (vroeg vond ik) en natuurlijk.gelijk weer een pakje meegenomen
Jawelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Kan dat ook niet een stukje van iets anders zijn, been of zo?
Gelukkig is dat mijn werk, merk ik al![]()
Geen commentaarquote:
Doen! T zijn de mamamazzel dagen!veel kortingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb nog geen enkele blije doos gehaald.
En we hebben wel al 1 pakje maat 50 en 1 pakje maat 56.
Geloof dat ik nog aan de bak mag qua shoppen.
Vandeweek even de Prenatal een bezoekje brengen om toch niet helemaal alles last minute te gaan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |