Goed idee wel. Misschien moet ik die eens bellen of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Tropenziekte/poli van academisch ziekenhuis vragen?
Weet dat het AMC een tropeninstituut heeft. Zij kunnen vast meer over vaccinaties vertellen in combi met zwangerschap.
Geen idee maar wat een mooi koppiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ik vind het zo grappig dat er onderin 'process completed staat'
Ik zou er eerder work in progress van makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ff painten, brbquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
ik zie helemaal niks maar het is wel een hele mooie echoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zien jullie iets?
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Goed idee wel. Misschien moet ik die eens bellen of zo.
Verder, ik ga daar ontwikkelingswerk doen, midden in de rimboe dus. Normaal eten is er niet echt. Ik ben sowieso iemand die geen vlees eet.
Dat zou dus absoluut alleen water uit gesloten flessen uit de winkel worden etc?
Ik weet niet of ik het risico zou moeten nemen om te gaan... Je eet daar 3 weken rijst, bananen, mandarijntjes en wit brood.
Plus als aanvulling zeker zwangerschapsvitamines meenemen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.
Laat je even goed informeren idd ook qua voeding.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yay voor goede echo's!! En fijn Chanty dat alles ok is
Positiejas; ik heb er eentje van Noppies, leuke jas alleen moet ik er een sjaal bij dragen anders kriebelt het teveel in m'n nek en krijg ik uitslagen hij wordt eigenlijk al een beetje te warm. Nu dus dilemma want ik moet nog 8 (of 10
) weken maar vind het zonde om daar een nieuwe jas voor te kopen. Nouja ik kijk nog wel ff.
Verder vandaag naar de vk geweest en ben eigenlijk met een gemengd gevoel weggegaan. Blijkbaar is de meting van cms van m'n baarmoeder wisselend en wil ze voor de zekerheid dat ik een groeiecho laat doen. Ze zegt dat we sowieso vanaf het begin af aan van de zwangerschap laagdrempelig moeten zijn wat betreft echo's (voor m'n eigen gemoedsrust) en dat ze het gewoon zeker wil weten dat alles ok is.
En toch, ergens voel ik dan alsof ik gefaald heb, dat ik fout eet en drink oid (en op zich eet ik gewoon gezond hoor, gewoon wisselend etc) en dat ik daarom een echo moet laten doen.
2 weken terug was het namelijk vrij ruim qua grootte en vandaag was het weer netjes. Nouja, vrijdag dus de groeiecho. En hoewel spieken nooit verkeerd is, heb ik toch het gevoel iets fout te hebben gedaan ofzo. Het zullen de hormonen wel zijn...
Met jouw voorgeschiedenis is het ook heel begrijpelijk, dat je daar toch een naar gevoel van krijgt...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yay voor goede echo's!! En fijn Chanty dat alles ok is
Positiejas; ik heb er eentje van Noppies, leuke jas alleen moet ik er een sjaal bij dragen anders kriebelt het teveel in m'n nek en krijg ik uitslagen hij wordt eigenlijk al een beetje te warm. Nu dus dilemma want ik moet nog 8 (of 10
) weken maar vind het zonde om daar een nieuwe jas voor te kopen. Nouja ik kijk nog wel ff.
Verder vandaag naar de vk geweest en ben eigenlijk met een gemengd gevoel weggegaan. Blijkbaar is de meting van cms van m'n baarmoeder wisselend en wil ze voor de zekerheid dat ik een groeiecho laat doen. Ze zegt dat we sowieso vanaf het begin af aan van de zwangerschap laagdrempelig moeten zijn wat betreft echo's (voor m'n eigen gemoedsrust) en dat ze het gewoon zeker wil weten dat alles ok is.
En toch, ergens voel ik dan alsof ik gefaald heb, dat ik fout eet en drink oid (en op zich eet ik gewoon gezond hoor, gewoon wisselend etc) en dat ik daarom een echo moet laten doen.
2 weken terug was het namelijk vrij ruim qua grootte en vandaag was het weer netjes. Nouja, vrijdag dus de groeiecho. En hoewel spieken nooit verkeerd is, heb ik toch het gevoel iets fout te hebben gedaan ofzo. Het zullen de hormonen wel zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect. Sowieso dat je dat gaat doen, maar al helemaal om dat in zwangere toestand te gaan doen.
Laat je even goed informeren idd ook qua voeding.
Die neem ik nu alquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Plus als aanvulling zeker zwangerschapsvitamines meenemen!
hoeveel heb je d'r nu al?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die nub is niet aan mij besteed, ik zag er echt helemaal niks in!
Ik heb net mn blije doos opgehaald (vroeg vond ik) en natuurlijk.gelijk weer een pakje meegenomen
Jawelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Kan dat ook niet een stukje van iets anders zijn, been of zo?
Gelukkig is dat mijn werk, merk ik al![]()
Geen commentaarquote:
Doen! T zijn de mamamazzel dagen!veel kortingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb nog geen enkele blije doos gehaald.
En we hebben wel al 1 pakje maat 50 en 1 pakje maat 56.
Geloof dat ik nog aan de bak mag qua shoppen.
Vandeweek even de Prenatal een bezoekje brengen om toch niet helemaal alles last minute te gaan kopen.
Je bent bijna op de magische grensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog steeds helemaal niks
Maar dat mag ook nog best, met 11 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Vanaf je weet dat je.zwanger bent... Maar vaak wordt er wel gewacht tot de 1e echo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wanneer moet je beginnen met die dozen? Of, wanneer kàn het?
Ons eerste pakje kochten we na de uitslag van de combinatietest, 12+3 toen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oke, ik heb de eerste echo al gehad, de volgende echo is om te zien of er hartactiviteit is. Die wacht ik dan nog wel even af denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vanaf je weet dat je.zwanger bent... Maar vaak wordt er wel gewacht tot de 1e echo.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent bijna op de magische grens![]()
dat roept echt iedereen nu, maar ik zie het helemaal niet als magische grensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik pas wat vrediger word als ik 't kind ga voelen. En ik zie mezelf dan ook niet *ineens* los gaan op allemaal spullen, eigenlijk
Maar wie weet verras ik mezelf.
(ben ik raar, dat ik nog helemaal niet naar babyspullen kijk, dat ik niet meteen naar de rekken met rompertjes schiet in elke winkel, en dat ik nog geen prikkende tepels krijg van pasgeboren zuigelingen?)
disclaimer
je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wanneer moet je beginnen met die dozen? Of, wanneer kàn het?
Bizar ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat roept echt iedereen nu, maar ik zie het helemaal niet als magische grens![]()
Ik denk dat ik pas wat vrediger word als ik 't kind ga voelen. En ik zie mezelf dan ook niet *ineens* los gaan op allemaal spullen, eigenlijk
(ben ik raar, dat ik nog helemaal niet naar babyspullen kijk, dat ik niet meteen naar de rekken met rompertjes schiet in elke winkel, en dat ik nog geen prikkende tepels krijg van pasgeboren zuigelingen?)
ik ben wel begonnen met het haken van een dekentje trouwens, maar dat project ligt eigenlijk al stil sinds m'n zombie-vermoeidheid z'n intrede deed na het werkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ons eerste pakje kochten we na de uitslag van de combinatietest, 12+3 toen.
Ons tweede pakje afgelopen zondagweek 25+4
oh, gelukkig dan. Jij bent toch wel een beetje mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bizar ja!
(Ik heb dat ook nooit gehad)
Ik denk niet dat je raar bent hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat roept echt iedereen nu, maar ik zie het helemaal niet als magische grens![]()
Ik ben "bang" dat het misgaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet helemaal niks![]()
(ik ben een beetje terughoudend, ik zit niet zo te wachten op het reclamebombardement wat er op volgt)
Ik heb ook nog niks met 18 wekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks met 18 weken
Oke het is dan wel de 3e
Maar ik voel gewoon 0,0 behoefte om iets te kopen, of te kijken wat leuk is voor een meisje of jongen
Arm kind
wij zijn gewoon geen oermoeders denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben ook meer aan het denken wat praktische dingen zijn vor de baby dan dat ik aan kleertjes enzo denk.
Krijg ook een heleboel her en der (moet het nog allemaal uitzoeken wat ik al heb gekregen)
En af en toe het V&A topic haal ik nog wel eens iets nuttigs vandaan bedenk ik me net.
Maar dat is puur voor de handig ipv voor de hormonen.
Hadden we die conclusie niet al eens weken geleden al getrokken?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zijn gewoon geen oermoeders denk ik
Ja inderdaad, ik moet er maar eens vrede mee gaan sluitenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hadden we die conclusie niet al eens weken geleden al getrokken?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
awww...
Maar jij hebt van allebei de smaken al eentje natuurlijk, scheelt dat niet ook?
Ja, en toen hadden wij ineens bij pas 15 weken een kinderwagen en Maxicosi besteldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Doen! T zijn de mamamazzel dagen!veel kortingen
Veel mensen bestellen dat al vroeg hoor. Wegens de levertijd. Dus als je een leuke aanbieding krijgt gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, en toen hadden wij ineens bij pas 15 weken een kinderwagen en Maxicosi besteldnooit verwacht, maar met 500 euro korting en een Prenatal mevrouw die bovenop de al geldende actie behoorlijk met ons wilde onderhandelen toch maar gedaan!
Ik vind het wel een beetje eng, zo'n aankoop. Voelt een stuk serieuzer dan wat rompertjes..
500 euro is best de moeite waard! En ik neem aan dat je 'm niet volgende week al laat bezorgen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, en toen hadden wij ineens bij pas 15 weken een kinderwagen en Maxicosi besteldnooit verwacht, maar met 500 euro korting en een Prenatal mevrouw die bovenop de al geldende actie behoorlijk met ons wilde onderhandelen toch maar gedaan!
Ik vind het wel een beetje eng, zo'n aankoop. Voelt een stuk serieuzer dan wat rompertjes..
Oh zo! Makes sensequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee ik moet het aanpassen. Twee stoeltjes, waarvan één voor vanaf 9 kilo. I'll fix it.
niet persé, maar er is wel meer onderhandelingsruimte. Misschien was het makkelijker als er meer kinderwagens met lampjes warenquote:
Ik vond die Mutsy eigenlijk het fijnst toen we gingen proefrijden, omdat hij heel klein is te maken en niet veel weegt en de buggyzit klapt mee als je hem inklapt. Wij hebben de variant ervoor gekocht via Marktplaats met alles erop en eraan voor 100 euro. Vond ik ook wel een fijne dealquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man wilde de goedkoopste Mutsy (want meer dan 500 euro vond -ie echt te gek voor woorden. Mijn man heeft beitels die 150 euro per stuk kosten, maar soit![]()
) tot ik hem het filmpje van die origami-blauwe ledlamp wagen liet zien
![]()
Mannen
ik denk ook wel dat het die wordt, heb vanuit vruuger veel goede ervaringen met het merkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vond die Mutsy eigenlijk het fijnst toen we gingen proefrijden, omdat hij heel klein is te maken en niet veel weegt en de buggyzit klapt mee als je hem inklapt. Wij hebben de variant ervoor gekocht via Marktplaats met alles erop en eraan voor 100 euro. Vond ik ook wel een fijne deal
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa, eerst een dikke disclaimer want ik weet niet eens of dit echt de nub is die ik omcirkeld heb. Bij mij was ie wel wat duidelijker.
Maar als dit dus inderdaad de nub is, lijkt hij mij evenwijdig....Dat was ook in mijn hoofd de nub! Over 2,5 weten we 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].
Bedankt voor al jullie lieve reacties![]()
![]()
Dat heb ik in t begin ook gehad, als ik weer ns kotsmisselijk boven de pot zat (ik kan bijna niet spugen) dan was k soms ook erg pessimistisch hoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
SQ buiten de babykamer hebben wij ook niks aangeschaft nog. Ik merk ook eigenlijk nog totaal niet de behoefte om dat te gaan doen.
Nu ik me zo'n 3 weken aan een stuk misselijk en doodmoe voel, merk ik toch dat mijn roze bril even is afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |