Kan dat na een medische bevalling ook? Ik ga het wel uitzoeken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Positieve ervaring met deze bureaus:
http://www.bureauklassekraamzorg.nl/
http://www.bbyzorg.nl/
Verder is Careyn gewoon ook altijd goed.
Is voor jou een verblijf in het geboortehotel niet ook een optie eventueel?
Klopt, vijfde co-schap. In Nijmegen ga je eerst naar interne geneeskunde, neurologie i.c.m. psychiatrie, heelkunde, kindergeneeskunde en dan pas naar gynaecologie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef mignonne het volgende:
Ohja Kursor, dat wilde ik nog tegen je zeggen. Ik heb ook meermaals gezien hoe een 'betere' tweede bevalling echt heel veel goed kan maken voor een slecht ervaren eerste bevalling. Ik gun het je zo ontzettend dat je nu een positieve ervaring hebt. Ik ben blij voor je dat je weet waar je knelpunten liggen en dat je daar al een goed plan voor hebt qua begeleiding. Dat zal vast schelen.
En ergens in het vorige topic stond nog iets over studenten alleen enz. Een co-assistent heeft natuurlijk wel al vier jaar theoretische kennis erop zitten en coschappen gyn/verloskunde zijn het vijfde (?? skittles?) co-schap ofzo wat ze lopen. Ze komen niet volledig bleu binnen als het aankomt op patiëntencontact.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Klopt, vijfde co-schap. In Nijmegen ga je eerst naar interne geneeskunde, neurologie i.c.m. psychiatrie, heelkunde, kindergeneeskunde en dan pas naar gynaecologie.
Chanty goed dat je hebt gebeld, beter een keer te veel dan te weinig.
Ennn.. onze kleine hummel doet het nog![]()
Zo druk als dat 'ie de vorige keer was, zo rustig lag ie nu met het handje in de mond![]()
[ afbeelding ]
ik vind jassen altijd een ramp, dus doe nu veel met poncho's en omslagdoekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en dan nog iets. Positiezomerjassen, is dat een illusie?
Ik heb een hele leuke trenchcoat hangen maar met mijn 85F is alles wat niet stretcht al krap aan, en sinds ik HCG heb gewoon niet meer te doenIk heb dus 1 passende winterjas en de rest krijg ik gewoon niet dicht om mijn tetten. Of moet ik gewoon een regenjas bij Ulla Popken gaan scoren ofzo?
Bestel iig niks bij Bonprixquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een hele leuke trenchcoat hangen maar met mijn 85F is alles wat niet stretcht al krap aan, en sinds ik HCG heb gewoon niet meer te doenIk heb dus 1 passende winterjas en de rest krijg ik gewoon niet dicht om mijn tetten. Of moet ik gewoon een regenjas bij Ulla Popken gaan scoren ofzo?
Daar word ik helemaal zo'n wandelende watermeloen vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind jassen altijd een ramp, dus doe nu veel met poncho's en omslagdoeken
Miss Etam heeft online maar liefst 1 model en da's een winterjasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bestel iig niks bij BonprixDat vond ik echt flutkwaliteit en een hele vreemde pasvorm. Heeft de Miss Etam niks leuks?
Hier ook een goed hartfilmpje, hij bewoog nog lekker veel iig
Auwaah, die las ik toen ik net opstond en moest door die visualisatie zo hard lachen dat het me pijn doet in mn bandenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar word ik helemaal zo'n wandelende watermeloen van
En zoiets SQ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar word ik helemaal zo'n wandelende watermeloen van
[..]
Miss Etam heeft online maar liefst 1 model en da's een winterjas
Fijn dat Arie het nog zo naar zijn zin heeft!
Ja maar da's echt, door mijn buste heb ik echt getailleerde kleding nodig, anders word ik gewoon 1 massale klompquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Auwaah, die las ik toen ik net opstond en moest door die visualisatie zo hard lachen dat het me pijn doet in mn banden
De H&M heeft nu veel leukere dingen dan toen ik kleding ging kopen. Tskquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef BlueEyes het volgende:
Vergeet de mama mazzeldagen niet nu met de kortingen! Ook op kleding.
Ik had afgelopen weekend even geshopt in de grote maten van normale kleding.
Maar ik vind zwangerschapskleding echt mooier afkleden dan een shirt/trui/vestje maatje mega.
Dus niets geshopt en nu voor mijn laatste weken nog maar even wat aambiedingspul kopen en dan maar meer in dezelfde kleding rondlopen.
Maat 42 is denk ik te krap, ik draag normaal 44 en dan alleen als het stretcht rond de tieten, anders is het bij voorbaat al kansloosquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En zoiets SQ?
http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=102310
Ik zou als ik jou was idd eens passen. Ik zit qua zw. broeken van Mamalicious in mt 31/32 terwijl ik normaal 33/34 draagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maat 42 is denk ik te krap, ik draag normaal 44 en dan alleen als het stretcht rond de tieten, anders is het bij voorbaat al kansloosVind dat zeker wel leuk hoor! Ik zal deze week de prenatal eens binnen lopen
Vest en bodywarmer!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jup dat kan prima. Ze laten je in jouw ziekenhuis 's avonds niet naar huis gaan, dan moet je wachten tot volgende ochtend. Dan is geboortehotel wel fijn, als er geen medische reden is om je op de kraamafdeling te houden. Je hebt dan lekker je eigen kamer ipv met vier op zaal en je vriend heeft dan ook zn eigen bed etcetera. Voor dat soort momenten vind ik een kraamhotel wel echt een uitkomst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kan dat na een medische bevalling ook? Ik ga het wel uitzoeken!
Ik denk eigenlijk dat ik snel naar huis wil, maar de twee trappen hier (portiek en binnen) boezemen me wel enige "Hoe moet dat nou" angst in...
Verhuizen lonkt ook nog steeds erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |