abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:40:40 #26
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138150418
Cola gedronken en 3 kwartier gelegen maar de reactie is minimaal. iig veel minder dan anders en ook op een andere plek. Heb maar gebeld en mag nu langskomen. Denk dat hij gewoon anders ligt en dat ik hem daardoor minder en anders voel en geen lucht krijg maar goed..eens zien wat ze zeggen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138150430
Een mannelijke stagiaire of een vrouwelijke, geen probleem!
Tenzij ik weer ziek word, maar dan wil ik ook een ks, zonder gezeur!

Chanty, goedzo!
En nu is hij idd vast anders gaan liggen en is t allemaal goed..
Maar alles voor de zekerheid toch!
Succes zo!
pi_138150485
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef BlueEyes het volgende:
Huuuh... :X
Stond net een dame op mijn voicemail voor het maken van een afspraak voor intake kraamzorg.
Ik ben daar nog heel niet aan toe!
En ben morgen pas 26 weken zwanger.
Oh joh, dan doe je 't toch later :P Volgens mij heb ik me met 26 weken eens aangemeld, tot die tijd was ik het vergeten :') Intake hebben wij pas met zo'n 31/32 weken gehad.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:43:38 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_138150523
goed dat je hebt gebeld Chanty!
disclaimer
pi_138150684
Meld! Met inwendige baby :)

Goed dat je gebeld hebt Chanty en fijn dat je meteen mag komen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:51:25 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_138150714
OMG, ik wilde me "even" aanmelden voor kraamzorg, nu kan ik kiezen uit 12 bureaus :'( :')
Kan ik ergens recensies vinden? Of maakt het geen zak uit?
disclaimer
pi_138150931
Even overleggen met je ziektekostenverzekering met wie zij contract hebben.

En dan kijken wie goes aangeschreven staan plus kijken welke visie beste bij je past.

Ik ga ook voor intake in week 32 ofzo, liefst later, wil er nu nog niet mee bezig zijn.

Moet ook nogsteeds pufclubje regelen...
pi_138150957
Oh en Chanty goed gebeld!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:00:10 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_138150976
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef BlueEyes het volgende:
Even overleggen met je ziektekostenverzekering met wie zij contract hebben.

En dan kijken wie goes aangeschreven staan plus kijken welke visie beste bij je past.

Ik ga ook voor intake in week 32 ofzo, liefst later, wil er nu nog niet mee bezig zijn.

Moet ook nogsteeds pufclubje regelen...
ja, dat was al via de ziektekostenverzekering :')
Fuque, ik ga eerst wel wat moeders uit de omgeving om advies vragen _O-
disclaimer
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:02:47 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_138151062
ik zie ook nu pas dat ik mijn zorgnota's online in kan zien. Ik vraag me echt af hoe mijn tandarts zichzelf in leven houdt. Geen enkele rekening in de afgelopen 4 jaar :')_!
disclaimer
pi_138151104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Staan er geen waarderingen bij geschreven op de website?
Degene die bij ons beste aangeschreven was, was duidelijk niet mijn visie dus ben ik verder gaan kijken.
Plus mijn vriend verschillende websites laten lezen van aanbieders en hem gevraagd waar hij goed gevoel bij had. Daarin zaten we gelukkig op dezelfde lijn.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:06:08 #37
5428 crew  miss_sly
pi_138151153
Inschrijven voor kraamzorg moest hier wel echt op tijd, anders had je zomaar kans dat ze je niet meer konden aanmelden omdat ze al te vol zaten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:06:40 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_138151173
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:04 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Staan er geen waarderingen bij geschreven op de website?
Degene die bij ons beste aangeschreven was, was duidelijk niet mijn visie dus ben ik verder gaan kijken.
Plus mijn vriend verschillende websites laten lezen van aanbieders en hem gevraagd waar hij goed gevoel bij had. Daarin zaten we gelukkig op dezelfde lijn.
Ja, maar ze krijgen vrijwel allemaal een 9 gemiddeld, dus dat zegt ook niet zo veel.
Ik vraag het wel even na, er zijn een aantal vrouwen in de buurt die kleine kindjes hebben, dus die kunnen me vast wel adviseren :)
disclaimer
pi_138151427
Oké, ik ben een beetje geïrriteerd!

Bel net ff over die echo van mij op de verkeerde naam...
(Oeps foutje, komt de rekening bij de verkeerde terecht ;) )
Blijkt dat de afspraak die stond gepland te laat is voor de combitest meting en er stond ook geen echo gepland! :(
Nu met veel moeite voor volgende week woensdag een afspraak gepland, onder schooltijd.. Dus heb m'n directrice moeten inlichten :(

Maar aan de andere kant, wel een afspraak volgende week ipv over 3 weken :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:16:06 #40
73386 Fazz
onderweg
pi_138151441
Mijn intake staat gepland over 2 weken, dus met 35 weken. Is dat dan laat? :?

Fijn dat je langs kunt komen Chanty!
pi_138151444
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij woont toch in dezelfde stad als Spees? Die van de gloeilampen enzo? Misschien weet zij wat? Vergeet je verloskundige ook niet, zij kennen de bureaus ook en hebben vanaf de andere kant ook ervaring met de kraamverzorgsters.

Verder zou ik kijken naar wat BE zegt, kijk ook naar wat voor jou relevant is. Ga je borstvoeding geven? Er zijn kraamorganisaties die zelf een lactatiekundige in dienst hebben bijvoorbeeld of die werken met een keurmerk borstvoeding. Kies je voor kunstvoeding dan is dat weer wat minder relevant. Waar ga je bevallen? Als je voor een thuisbevalling kiest, doet de organisatie dat? En bieden ze dan bijvoorbeeld vroegtijdige ondersteuning of niet.

Ik heb zelf destijds gewoon gekozen voor de grootste aanbieder (hier is dat Careyn). Het boeide me niet zoveel en het was allemaal een beetje om het even. De verloskundige gaf aan dat ze veel met Careyn samenwerkte en er goede ervaringen mee had dus dat werd em.

Dat is voor als je tijd teveel hebt :P
uiteindelijk hindert het allemaal niet zo heel erg.
:)
pi_138151542
Ik ga ook weer voor Careyn, gewoon omdat me dat de vorige keer was aangeraden :)
Geen ervaring hoe ze zijn verder :)
Vraag me wel af hoe de intake dan zal gaan, dan zit ik net in de verhuizing ;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:24:50 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138151697
Iemand kraamverzorgingstips in Den Haag? daar zie ik ook door de bomen t bos niet meer...
Kwak
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:26:25 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_138151759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef mignonne het volgende:
Jij woont toch in dezelfde stad als Spees? Die van de gloeilampen enzo? Misschien weet zij wat? Vergeet je verloskundige ook niet, zij kennen de bureaus ook en hebben vanaf de andere kant ook ervaring met de kraamverzorgsters.

Verder zou ik kijken naar wat BE zegt, kijk ook naar wat voor jou relevant is. Ga je borstvoeding geven? Er zijn kraamorganisaties die zelf een lactatiekundige in dienst hebben bijvoorbeeld of die werken met een keurmerk borstvoeding. Kies je voor kunstvoeding dan is dat weer wat minder relevant. Waar ga je bevallen? Als je voor een thuisbevalling kiest, doet de organisatie dat? En bieden ze dan bijvoorbeeld vroegtijdige ondersteuning of niet.

Ik heb zelf destijds gewoon gekozen voor de grootste aanbieder (hier is dat Careyn). Het boeide me niet zoveel en het was allemaal een beetje om het even. De verloskundige gaf aan dat ze veel met Careyn samenwerkte en er goede ervaringen mee had dus dat werd em.

Dat is voor als je tijd teveel hebt
uiteindelijk hindert het allemaal niet zo heel erg.
Klopt, en als ik die dingen afweeg kom ik bij Homecare uit. Maar er zijn online zo weinig ervaringsverhalen te vinden, of ze zijn zo tenenkrommend geschreven dat ik me afvraag of ik daar wel iets aan heb :@
disclaimer
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:30:24 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138151857
Controle was goed maar wordt toch even door gestuurd naar zkh voor hart filmpje
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138151905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
Iemand kraamverzorgingstips in Den Haag? daar zie ik ook door de bomen t bos niet meer...
Positieve ervaring met deze bureaus:

http://www.bureauklassekraamzorg.nl/

http://www.bbyzorg.nl/

Verder is Careyn gewoon ook altijd goed.

Is voor jou een verblijf in het geboortehotel niet ook een optie eventueel?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:32:31 #47
73386 Fazz
onderweg
pi_138151910
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:30 schreef Chanty het volgende:
Goed dat je actie hebt ondernomen hoor. Hoop dat alles goed is :*
pi_138151974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:30 schreef Chanty het volgende:
Fijn dat dit goed was :) :* hartfilmpje is vast ook prima.
Ben je gerustgesteld?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:41:32 #49
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138152155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt, en als ik die dingen afweeg kom ik bij Homecare uit. Maar er zijn online zo weinig ervaringsverhalen te vinden, of ze zijn zo tenenkrommend geschreven dat ik me afvraag of ik daar wel iets aan heb :@
Ik zelf heb daar echt goeie ervaringen mee, twee kennissen van me ook. Mijn zusje heeft net haar kraambed 'afgerond' en had een fantastische kraamzorg O+ . Je wordt ergens in de eerste dagen van je kraamweek nog opgebeld om na te vragen of alles wel goed gaat, of het klikt, etc. En ze leveren 8 dagen dezelfde kraamverzorgende . Een garantie is het natuurlijk niet, want iedere organisatie kan iemand in dienst hebben die je totaal niet ligt, maar voor mij zijn er genoeg redenen om opnieuw te kiezen voor Homecare.

Op hun eigen site staan trouwens wel resultaten van enquetes, die zijn erg goed. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die enquetes zijn afgenomen en verwerkt enzo :P

/reclame
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:42:28 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_138152184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zelf heb daar echt goeie ervaringen mee, twee kennissen van me ook. Mijn zusje heeft net haar kraambed 'afgerond' en had een fantastische kraamzorg O+ . Je wordt ergens in de eerste dagen van je kraamweek nog opgebeld om na te vragen of alles wel goed gaat, of het klikt, etc. En ze leveren 8 dagen dezelfde kraamverzorgende . Een garantie is het natuurlijk niet, want iedere organisatie kan iemand in dienst hebben die je totaal niet ligt, maar voor mij zijn er genoeg redenen om opnieuw voor hen te kiezen voor Homecare.

Op hun eigen site staan trouwens wel resultaten van enquetes, die zijn erg goed. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die enquetes zijn afgenomen en verwerkt enzo :P

/reclame
Hehehe, nou, dat zijn iig al een paar pluspunten :D Tnx!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')