Oh joh, dan doe je 't toch laterquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef BlueEyes het volgende:
Huuuh...
Stond net een dame op mijn voicemail voor het maken van een afspraak voor intake kraamzorg.
Ik ben daar nog heel niet aan toe!
En ben morgen pas 26 weken zwanger.
ja, dat was al via de ziektekostenverzekeringquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef BlueEyes het volgende:
Even overleggen met je ziektekostenverzekering met wie zij contract hebben.
En dan kijken wie goes aangeschreven staan plus kijken welke visie beste bij je past.
Ik ga ook voor intake in week 32 ofzo, liefst later, wil er nu nog niet mee bezig zijn.
Moet ook nogsteeds pufclubje regelen...
Staan er geen waarderingen bij geschreven op de website?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was al via de ziektekostenverzekering![]()
Fuque, ik ga eerst wel wat moeders uit de omgeving om advies vragen
Ja, maar ze krijgen vrijwel allemaal een 9 gemiddeld, dus dat zegt ook niet zo veel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Staan er geen waarderingen bij geschreven op de website?
Degene die bij ons beste aangeschreven was, was duidelijk niet mijn visie dus ben ik verder gaan kijken.
Plus mijn vriend verschillende websites laten lezen van aanbieders en hem gevraagd waar hij goed gevoel bij had. Daarin zaten we gelukkig op dezelfde lijn.
Jij woont toch in dezelfde stad als Spees? Die van de gloeilampen enzo? Misschien weet zij wat? Vergeet je verloskundige ook niet, zij kennen de bureaus ook en hebben vanaf de andere kant ook ervaring met de kraamverzorgsters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was al via de ziektekostenverzekering![]()
Fuque, ik ga eerst wel wat moeders uit de omgeving om advies vragen
Klopt, en als ik die dingen afweeg kom ik bij Homecare uit. Maar er zijn online zo weinig ervaringsverhalen te vinden, of ze zijn zo tenenkrommend geschreven dat ik me afvraag of ik daar wel iets aan hebquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef mignonne het volgende:
Jij woont toch in dezelfde stad als Spees? Die van de gloeilampen enzo? Misschien weet zij wat? Vergeet je verloskundige ook niet, zij kennen de bureaus ook en hebben vanaf de andere kant ook ervaring met de kraamverzorgsters.
Verder zou ik kijken naar wat BE zegt, kijk ook naar wat voor jou relevant is. Ga je borstvoeding geven? Er zijn kraamorganisaties die zelf een lactatiekundige in dienst hebben bijvoorbeeld of die werken met een keurmerk borstvoeding. Kies je voor kunstvoeding dan is dat weer wat minder relevant. Waar ga je bevallen? Als je voor een thuisbevalling kiest, doet de organisatie dat? En bieden ze dan bijvoorbeeld vroegtijdige ondersteuning of niet.
Ik heb zelf destijds gewoon gekozen voor de grootste aanbieder (hier is dat Careyn). Het boeide me niet zoveel en het was allemaal een beetje om het even. De verloskundige gaf aan dat ze veel met Careyn samenwerkte en er goede ervaringen mee had dus dat werd em.
Dat is voor als je tijd teveel hebt
uiteindelijk hindert het allemaal niet zo heel erg.
Positieve ervaring met deze bureaus:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
Iemand kraamverzorgingstips in Den Haag? daar zie ik ook door de bomen t bos niet meer...
Goed dat je actie hebt ondernomen hoor. Hoop dat alles goed isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:30 schreef Chanty het volgende:
Controle was goed maar wordt toch even door gestuurd naar zkh voor hart filmpje
Fijn dat dit goed wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:30 schreef Chanty het volgende:
Controle was goed maar wordt toch even door gestuurd naar zkh voor hart filmpje
Ik zelf heb daar echt goeie ervaringen mee, twee kennissen van me ook. Mijn zusje heeft net haar kraambed 'afgerond' en had een fantastische kraamzorgquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, en als ik die dingen afweeg kom ik bij Homecare uit. Maar er zijn online zo weinig ervaringsverhalen te vinden, of ze zijn zo tenenkrommend geschreven dat ik me afvraag of ik daar wel iets aan heb
Hehehe, nou, dat zijn iig al een paar pluspuntenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zelf heb daar echt goeie ervaringen mee, twee kennissen van me ook. Mijn zusje heeft net haar kraambed 'afgerond' en had een fantastische kraamzorg. Je wordt ergens in de eerste dagen van je kraamweek nog opgebeld om na te vragen of alles wel goed gaat, of het klikt, etc. En ze leveren 8 dagen dezelfde kraamverzorgende . Een garantie is het natuurlijk niet, want iedere organisatie kan iemand in dienst hebben die je totaal niet ligt, maar voor mij zijn er genoeg redenen om opnieuw voor hen te kiezen voor Homecare.
Op hun eigen site staan trouwens wel resultaten van enquetes, die zijn erg goed. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die enquetes zijn afgenomen en verwerkt enzo
/reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |