Terrechte opmerking:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Painore het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een goede stereo set? Een Böse/Logitech setje overtref je makkelijk met een kwaliteits koptelefoon, een welgebalanceerde stereo set van 10k+ ga je niet overtreffen met een Chinese koptelefoon.
Wat betreft de butt kicker, als je graag je aarsch gemasseerd krijgt dan in het een top toevoeging! Zonder gekheid, zoiets is bedoeld als extra dimensie bij films, niet voor random muziek.
Hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:27 schreef l0lownkill het volgende:
Misschien nogal rare vraag, ik hou er eenmaal van in bad te zitten (vaak wel 2 uur)
Weet iemand misschien coole gadgets voor in bad?
Eerder Böse met veel herrie en kabaal dan een verfijnd setje dus. Moet prima te krijgen zijn. Zoeken even door de topicsreeks, er zijn er een hoop gereviewd door mede basshead Shiznuts. Ik heb zelf goede ervaring met het merk Superlux.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Terrechte opmerking:
Met "goede" bedoel ik veel massa/'volume'. Dat je je eigen gedachten - bij wijze van spreken - niet meer kan verstaan, hard en vol.
Had de earson voor onder de douche, maar dat zal ook wel tijdens het badderen gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:27 schreef l0lownkill het volgende:
Misschien nogal rare vraag, ik hou er eenmaal van in bad te zitten (vaak wel 2 uur)
2 maanden geleden heb ik een headset ontvangen uit china en hij bevalt prima. Het is de Sades SA-708. Zelf heb ik de zogenaamde ''zombie-edition'' deze is mat ipv glansend, persoonlijk vind ik dat fijner en mooier. Gewoon een tip!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef zzzzud het volgende:
Omdat ik helemaal nieuw ben met dingen uit China halen en omdat mijn broertje zijn gaming headset gesloopt had, had ik bedacht om als probeersel maar wat voor hem te bestellen. Mijn oog is gevallen op de volgende headset, maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar ik op moet letten. Iemand tips?
http://www.aliexpress.com(...)hone/1720178522.html
Afstandsbestuurbaar bootje/submarine? Je hebt erbij die zijn speciaal voor in bad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:27 schreef l0lownkill het volgende:
De tofste Chinees die ik heb is vrijwel met zekerheid de Brainwavz HM9.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:35 schreef Painore het volgende:
[..]
Eerder Böse met veel herrie en kabaal dan een verfijnd setje dus. Moet prima te krijgen zijn. Zoeken even door de topicsreeks, er zijn er een hoop gereviewd door mede basshead Shiznuts. Ik heb zelf goede ervaring met het merk Superlux.
Wil je het echt oerend hard dan is een goede amplifier een mooie aanvulling.
Dankjewel, ziet er inderdaad goed uit! Zal de aankomende dagen eens verder neuzen voor ik daadwerkelijk iets bestel. Deze onthoud ik zeker evenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef Xu het volgende:
[..]
2 maanden geleden heb ik een headset ontvangen uit china en hij bevalt prima. Het is de Sades SA-708. Zelf heb ik de zogenaamde ''zombie-edition'' deze is mat ipv glansend, persoonlijk vind ik dat fijner en mooier. Gewoon een tip!
Niet doen. Zie eruit als een soort Kanen/Cosonic. Zelf word ik daar niet bepaald blij van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef zzzzud het volgende:
Omdat ik helemaal nieuw ben met dingen uit China halen en omdat mijn broertje zijn gaming headset gesloopt had, had ik bedacht om als probeersel maar wat voor hem te bestellen. Mijn oog is gevallen op de volgende headset, maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar ik op moet letten. Iemand tips?
http://www.aliexpress.com(...)hone/1720178522.html
Bedankt voor de tips! Vond het zelf ook al te mooi om waar te zijn. Hoe zit het trouwens met sieraden, want sommigen kosten dan maar 3 dollar, maar er staat dan bij dat je voor minstens 10 dollar moet bestellen oid?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet doen. Zie eruit als een soort Kanen/Cosonic. Zelf word ik daar niet bepaald blij van.
Je betaalt dan ook voor wat je krijgt. Haast drie keer niks.
Bij ons is erg goed aangekomen de 'Senic G4', ook wel 'G4 Gharial', voornamelijk te bestellen van AliExpress. Geef je net ff wat meer uit, maar dan heb je wel een 7.1CH headset met goede sound die ook erg goed aangedreven wordt! De E-3LUE Cobra headset is niet al te tragisch ook, maar is wat aan de zachte kant op maximaal volume van een laptop. De G4 is vele malen beter.
Moet je boven bij de searchsettings ff '1 piece only' aanzetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Vond het zelf ook al te mooi om waar te zijn. Hoe zit het trouwens met sieraden, want sommigen kosten dan maar 3 dollar, maar er staat dan bij dat je voor minstens 10 dollar moet bestellen oid?
die kans laat ik niet schieten, DM is binnenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:57 schreef davedavy het volgende:
Ik heb Tmall gemaild over de masaal niet aangekomen flashlights (). Ze vertelde me het te gaan uitzoeken en een oplossing te vinden. Dus als iedereen zijn order nummer even DM't sturen, stuur ik de door naar Tmall en wie weet sturen ze het alsnog op.(Of ze refunden het maar dat lijkt me sterk
)
Thanks!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De tofste Chinees die ik heb is vrijwel met zekerheid de Brainwavz HM9.Gebalanceerd, met perfect heldere mids & highs die niet te scherp of juist te soft zijn en een fijne nadruk op bass. Goed vol en rond, fijne soundstage met een immersive experience.
Te pittig geprijsd? De Astrotec AS200 is misschien ook wel wat voor je... 24 dollah bij LMUE.
Zit daar ook een schroef op? Dan zou ik wel uitkijken met duiken in de buurt van je 'weke delen'. Anders kom je met zo'n vreemd verhaal aan op de spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Afstandsbestuurbaar bootje/submarine? Je hebt erbij die zijn speciaal voor in bad.
De HM9 is een beetje een twijfelaartje, kan zowel over- als on-ear eigenlijk (maar eerder over-ear). Voor Brainwavz is de site van MP4Nation eigenlijk hét adres. Hij was laatst nog 109,50 USD en dan kon je zelfs nog de coupon uit de OP gebruiken voor extra korting, was 'ie zo'n 105 USD. Was nog een betere deal dan de early-bird van 119 USD. Maar nu is 'ie weer naar fullprice.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Thanks!
Die HM9 - is alleen via Amazon te krijgen?
En zijn die pad's over-ear (dus dat je niet na 4-5uur krakend kraakbeen in je oor krijgt) of meer on-ear? En nog een vraagje nu het er toch over gaat: Die pcm2704 DAC die je hebt aangeschaft, merk je dat die "maar" 16bit's sampled ipv 24?
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zit daar ook een schroef op? Dan zou ik wel uitkijken met duiken in de buurt van je 'weke delen'. Anders kom je met zo'n vreemd verhaal aan op de spoedeisende hulp.
Dat van de G4 kan ik alleen maar beamen, wat een top ding en helemaal voor het geld. Is voor omgerekend 25 euro op ebay te bestellen. zelf heb ik hem hier besteld http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet doen. Zie eruit als een soort Kanen/Cosonic. Zelf word ik daar niet bepaald blij van.
Je betaalt dan ook voor wat je krijgt. Haast drie keer niks.
Bij ons is erg goed aangekomen de 'Senic G4', ook wel 'G4 Gharial', voornamelijk te bestellen van AliExpress. Geef je net ff wat meer uit, maar dan heb je wel een 7.1CH headset met goede sound die ook erg goed aangedreven wordt! De E-3LUE Cobra headset is niet al te tragisch ook, maar is wat aan de zachte kant op maximaal volume van een laptop. De G4 is vele malen beter.
Ik quote mijzelf even... zou iemand mij hier nog even mee kunnen helpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef knack het volgende:
Ik ben op zoek naar een ipad 4 lader (geen autolader) + kabel. Meestal koop ik spullen bij dealextreme. Maar het is zo onduidelijk welke lader geschikt is voor de ipad 4 en of de kabel ook geschikt is om op te laden.
Heeft iemand toevallig hier ook een ipad 4 lader + kabel gekocht bij één van de bedrijven uit de start topic. Of zou kunnen aangeven welke ik zou kunnen kopen. Ik kom er echt niet uit...
Wel knaken voor Ipad 4, geen knaken voor een Europese laderquote:Op maandag 31 maart 2014 08:43 schreef knack het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even... zou iemand mij hier nog even mee kunnen helpen.
Hier ook een fan van de G4.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:29 schreef fissure het volgende:
[..]
Dat van de G4 kan ik alleen maar beamen, wat een top ding en helemaal voor het geld. Is voor omgerekend 25 euro op ebay te bestellen. zelf heb ik hem hier besteld http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |