Maak je geen zorgen, de rest ontvang je nog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké, aparte situatie:
Had één bestelling geplaatst bij Banggood. Quadcopter en nog wat kleinere dingen. De order werd in tweeën gesplitst vanwege verschillende warehouses. De copter kwam als één pakket, de rest ook. De rest werd later weer in tweeën gesplitst, reden is mij onbekend. Maar goed, ik verwacht dus drie pakketjes. Volgens de simpele trackingcodes op banggood.com kon ik enkel zien dat alle pakketjes al verstuurd zijn. Twee door Flytexpress, eentje door DHL (niet respectievelijk op 10, 14 en 25 maart verzonden). Maar... nu ontving ik vandaag een los pakketje met enkel een paar spareparts en accu's van de quadcopter.
Ik heb ze nog niet gecontact, wilde hier eerst even vragen of iemand weet wat het kan zijn.
Het is dus vrij normaal dat je je quadcopter in delen ontvangt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, de rest ontvang je nog.
Heeft te maken met die batterij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Het is dus vrij normaal dat je je quadcopter in delen ontvangt?Ik geloof het ook wel, maar vind het wel een rare gang van verzenden.
Dat gedoe over dat ze geen batterijen meer willen versturen? In dat pakketje vandaag zaten namelijk 4 spare blades en twee accu's (totaal 5 besteld, bovenop de standaard twee die in de verpakking zitten geloof ik).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heeft te maken met die batterij.
Ja onder andere.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat gedoe over dat ze geen batterijen meer willen versturen? In dat pakketje vandaag zaten namelijk 4 spare blades en twee accu's (totaal 5 besteld, bovenop de standaard twee die in de verpakking zitten geloof ik).
In het reviewtopic.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef Ryan93 het volgende:
Vraagje was er toevallig een topic voor ip webcams of security camera setjes ? heb in de zoek funcite lopen zoeken maar niks kunnen vinden.. kan me herinneren dat ik wel reviews voorbij zag komen ?
Da's toch alleen de roze of die dure rebrand? Of inmiddels de ER151 die we kennen in zwart nu gewoon met mic ook? Dan vragen bij Banggood hè. En anders wordt het tijd voor een creditcard of aanspraak maken op een vriendendiest. Sowieso is een CC wel een beetje een must have als chinashopper... Geen gebruikmaken van AliExpress & Tmall/Taobao? Kan me het niet voorstellen, dat zou dramatisch zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef nlmx5 het volgende:
[..]
Das nog de oudere versie van de earson
Dat is niet "de hele straat", maar alleen gericht op zijn auto. Die richtlijnen zijn daar een beetje vaag over, er staat bijvoorbeeld dan ook iets verder dat je in elk geval nergens naar binnen mag filmen. Als je al niet de straat mag filmen, dan was dat een overbodige toevoeging.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
staat je auto op de openbare weg? dan mag je daar niet je camera op richten:
http://www.cbpweb.nl/Pages/th_cam_soorten_woningen.aspx
[..]
dat is denk ik de aard van het filmen: namelijk niet of wel permanent; neemt overigens niet weg dat je officieel toestemming moet vragen aan iedereen die in beeld komt of moet blurren... zie ook google mapsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Downstar het volgende:
Het is sowieso allemaal vaag..
Je mag immers wel met een 'mobiele' (hand?) camera op de openbare weg filmen, maar het is een overtreding als deze camera aan je gevel hebt hangen en het zelfde in feite filmt..
verschillende bronnen verwoorden het anders, maar in princiepe is het zo dat filmen op de openbare weg (ook dat kleine stukje voor je huis) al voldoende is om gezeur te krijgen als 1 iemand moeilijk gaat doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is niet "de hele straat", maar alleen gericht op zijn auto. Die richtlijnen zijn daar een beetje vaag over, er staat bijvoorbeeld dan ook iets verder dat je in elk geval nergens naar binnen mag filmen. Als je al niet de straat mag filmen, dan was dat een overbodige toevoeging.
Dat mag inderdaad niet. Daar krijg je gedonder met je wijkagent mee. En je eigen auto filmen mag ook niet. Zodra je de openbare ruimte gaat filmen (ook als is het livestreaming) ben je in overtreding.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:36 schreef mschol het volgende:
verschillende bronnen verwoorden het anders, maar in princiepe is het zo dat filmen op de openbare weg (ook dat kleine stukje voor je huis) al voldoende is om gezeur te krijgen als 1 iemand moeilijk gaat doen
we hebben hier iemand gehad die de straat filmde voor zijn deur/huis tegen hondenpoep overlast en netjes een melding had gemaakt ervan... (en op lanternpalen voor het huis had geplakt..)
die was binnen enkele dagen weg..
maarja, het mag officieel niet, maar ik denk ook niet dat je snel iemand er over hoort.. probleem is wel dat je het wel niet als bewijs zal mogen aandragen..
Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen. Zijn auto kan maar op één plek tegelijk in de straat staan. Hij zal dus niet de hele straat filmen. De regels zijn verder duidelijk en filmen op de openbare weg mag wél.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
staat je auto op de openbare weg? dan mag je daar niet je camera op richten:
http://www.cbpweb.nl/Pages/th_cam_soorten_woningen.aspx
[..]
Je mag het wat vriendelijker stellen, denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen. Zijn auto kan maar op één plek tegelijk in de straat staan. Hij zal dus niet de hele straat filmen. De regels zijn verder duidelijk en filmen op de openbare weg mag wél.
Je meet jezelf op. De resultaten vergelijk je met de waarden in de tabellen. Closest match (eerder wijder) neem je dan. Met normale M, klein vallende L wat ik normaal draag, zit ik vaak aan een XL of XXL in van die tabeltermen. Hoewel die tabel wel erg interessant is inderdaad. Referentie lijkt inderdaad misschien niet het lichaamstype maar de uiterste maat van het product? Wat je ook kunt doen is... ff je lengte (top tot teen) doorgeven met je gewicht en dan nog wat individuele lichaamsmetingen en dan de verkoper maar vertellen dat 'ie maar ff in moet schatten wat het beste zou zijn. Die weten dat doorgaans toch veel beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een jasje.. hoe weet ik welke maat ik nodig heb ...? Moet ik mijn chest-omtrek +x centimeter doen?
De paypal koers is meestal iets gunstiger. Maar dat kun je op de site precies uitrekenen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Thorical het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat nou het slimste, de producten kopen voor dollars en paypal de koers laten bepalen of de door de shop bepaalde euro prijs?
Zelf heb ik paypal niet aan een CC gekoppeld en ook niet aan mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef Thorical het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan... moet je zelf ff uitrekenen en valt per shop verschillend uit.
[..]
Dat is het gekke met paypal, de ene keer debiteren ze je direct en de andere keer duur het 2 weken voordat er geld afgeschreven wordt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wél eens wat binnen.
Je hebt nog een dag natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |