Het heeft niets met hard-to-get te maken, ik ben gewoon even klaar met dat getwijfel van haar. Zij mag eerst wat meer laten merken dat ze me graag weer wil zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spreek af of niet, maar ga niet de verongelijkte hardtogetter spelen...
Jij niet alleen....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op het moment dat ik een vleugje "twijfel" ruik, dan ben ik al op mijn hoede(best zuur / triest nu ik er zo over nadenk
)
ghehe ja zeg dat wel daar heb je nog meer spijt van dan van een date die uiteindelijk minder leuk blijkt op een later moment. Dan heb je in ieder geval nog éven gedacht dat het wat wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik twijfel bespeur ga ik altijd in de fuck-the-fucking-fuck-off-fucking-fucker-modus
Ook wel eens spijt als haren op mijn hoofd van gehad overigens
Weet je je klinkt nu echt alsof je haar longtime ex bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft niets met hard-to-get te maken, ik ben gewoon even klaar met dat getwijfel van haar. Zij mag eerst wat meer laten merken dat ze me graag weer wil zien.
Ik betrek dat soort dingen helaas teveel op mezelf. Het vervelende is dat ik in gesprek ben met een ontzettend leuke vrouw, ze me over haar date-leven verteld heeft en dat ze erg terughoudend is met daten (want dat is eng), ik het idee heb dat ze me best een kans wil geven, maar ik toch door dit hele gedoe enorm twijfel om haar mee uit te vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je je klinkt nu echt alsof je haar longtime ex bentkom op, laat je toch niet zo uit het lood slaan door zo iemand. Het is wel jammer maar geen persoonlijk falen. Het is gewoon een twijfelkont waar je lang op kunt wachten. Lekker voor die andere date gaan.
Het is uiteindelijk een bioscoopje met een van haar twee beste vriendinnen geworden. Ik baal er alleen wel van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:36 schreef BeamofLight het volgende:
Yats: tis een kuststreek. Maar met dit weer had ze gewoon ff meer zin om te terrassen met vriendinnen. Woensdag mag jij weer.
Herkenbaar eefje. Ik denk dat het inderdaad de menselijke natuur is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef eefje801 het volgende:
ghehe ja zeg dat wel daar heb je nog meer spijt van dan van een date die uiteindelijk minder leuk blijkt op een later moment. Dan heb je in ieder geval nog éven gedacht dat het wat was
In ander nieuws: het is lente en ik wil een date; niet met een fokker, niet een datingsite gebruiken en ook niet in het echt eentje zoeken. Toch heb ik zin om te daten. Waarom?? Is dat nou echt iets in onze menselijke natuur?
En ik bedoel niet luiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar heb je dan weer geen vent voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zijn ze wel lekkerder Eef... dan zijn ze WEL lekkerder...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer geen vent voor nodig
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.
Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds
Truequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel lekkerder Eef... dan zijn ze WEL lekkerder...
Hmm we zien wel. Volgens mij is ze sowieso wat afstandelijker dan mijn voorgaande dates. Ergens maakt dat het ook wel interessantquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm we zien wel. Volgens mij is ze sowieso wat afstandelijker dan mijn voorgaande dates. Ergens maakt dat het ook wel interessant
Maar niet van mij YO!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |