Een zinkend schip als begin van je relatie... altijd een goede startquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
Ik ga naar de titanic expo als 2e date
Oh, a la Faxie dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:08 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik haar wilde leren poolen. Ik vond het prima
Hehe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een zinkend schip als begin van je relatie... altijd een goede start![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe.
Zal ik de I'm flying Jack! Scene doen?
Always a winnerquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowiesolekker afgezaagd
En dan aan het eind van de date de "I'll never let go Jack"-scene
Vertel meid, wat is het verhaal achter deze frustratie?quote:
Dus nu weet je in het gevolg dat het "ik ben moe" bericht een excuus is voor,quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer een afwijzing voor de verzameling.. jeej
Ik zou afgelopen zaterdag een date hebben, die werd afgezegd omdat ze moe was.. Prima kan gebeuren, kwam zelf met een nieuw voorstel voor a.s. vrijdag. Krijg ik net een appje, even over vrijdag, ik wil onze afspraak afzeggen, ben al reeds op date geweest met iemand anders en een tweede date staat gepland.. Sorry
Tja, wen er maar aan; dat is ook_gek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef habitue het volgende:
Lijkt me echt heerlijk zon glazen bol.
Een glazen BoL is de droom van elke vrouw hier toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef habitue het volgende:
Lijkt me echt heerlijk zon glazen bol.
Ben jij ook weleens niet met woordgrapjes bezig in je hoofd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een glazen BoL is de droom van elke vrouw hier toch?
Oh crap, en ik maar denken dat ze echt moe was of het echt druk hadquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben moe, ben druk enz enz enz.
Zijn de meest gebruikte excuusjes. Sim-pel.
Ik ben er niet bewust mee bezig, ze schieten er gewoon altijd doorheenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ben jij ook weleens niet met woordgrapjes bezig in je hoofd?
Als je er eenmaal mee bezig bent kan je er niet meer mee stoppenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ben jij ook weleens niet met woordgrapjes bezig in je hoofd?
gaat het nog over mij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je er eenmaal mee bezig bent kan je er niet meer mee stoppen
Als je maar lol hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
God /care net of het bij ... dates uitmaakt wat er op de puntjes staat en wie daar hoe goed in is
Als je maar dronken wordt en met elkaars speciale plekjes gaat spelen bedoel je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je maar lol hebtEn niet de ander laten winnen omdat dit zo zou horen
Als dat je doel is, waarom nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je maar dronken wordt en met elkaars speciale plekjes gaat spelen bedoel je?
Er is maar 1 wedstrijd die ik win, en daar worden de meeste vrouwen niet blij van!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
God /care net of het bij ... dates uitmaakt wat er op de puntjes staat en wie daar hoe goed in is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd die ik win, en daar worden de meeste vrouwen niet blij van!
Kan jij wel tegen je verlies dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd die ik win, en daar worden de meeste vrouwen niet blij van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |