Dit ziet er meer uit als ondersteuning. Ik heb mannen uberhaupt nog nooit hand in hand zien lopen in Turkije.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende: [..] Heb ik oudjes in Turkije ook wel eens zien doen... [ afbeelding ]
![]()
Ja, meer als ondersteuning, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dit ziet er meer uit als ondersteuning. Ik heb mannen uberhaupt nog nooit hand in hand zien lopen in Turkije.
In Italie gebeurt het ook hoor, meerdere malen Rome geweest en onder Italiaanse vrienden zelfde als bij Arabieren. Als je iemand tijd niet hebt gezien ofzo kussen op de wang. En eerlijk gezegd vind ik het warmer dan een lullig handje, kan me niet voorstellen dat ik mijn familie daar (mannen) na lange tijd zou groeten met enkel stevige handquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
Van mij hoeft dat op de wang kussen ook niet. Hier niet, en in Arabische landen ook niet. Doe lekker normaal.
Of een stevige knuffel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In Italie gebeurt het ook hoor, meerdere malen Rome geweest en onder Italiaanse vrienden zelfde als bij Arabieren. Als je iemand tijd niet hebt gezien ofzo kussen op de wang. En eerlijk gezegd vind ik het warmer dan een lullig handje, kan me niet voorstellen dat ik mijn familie daar (mannen) na lange tijd zou groeten met enkel stevige handNee, dan liever zoals nu vier op de wang. En bij normalere zaken twee
Ja maar dan krijg je dat gezeur weer. 1, 2, 3 of zelfs 4quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In Italie gebeurt het ook hoor, meerdere malen Rome geweest en onder Italiaanse vrienden zelfde als bij Arabieren. Als je iemand tijd niet hebt gezien ofzo kussen op de wang. En eerlijk gezegd vind ik het warmer dan een lullig handje, kan me niet voorstellen dat ik mijn familie daar (mannen) na lange tijd zou groeten met enkel stevige handNee, dan liever zoals nu vier op de wang. En bij normalere zaken twee
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een doodnormale sunni bent, he?
Precies!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tsja, no hommo, hè.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Precies!
Lange tijd niet gezien = 4 kussen
Zakelijk of korte tijd (paar dagen niet gezien) = 2 kussen
Ik vind dat echt vaag bij Nederlanders, elkaar zolang niet gezien en dan elkaar groeten met een handje.
Jij ging gewoon met vage pipo,s om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Precies!
Lange tijd niet gezien = 4 kussen
Zakelijk of korte tijd (paar dagen niet gezien) = 2 kussen
Ik vind dat echt vaag bij Nederlanders, elkaar zolang niet gezien en dan elkaar groeten met een handje.
Proetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nu zie ik je niet meer als die exotische en mysterieuze vrouw.
Tijd voor een feestje indeed!quote:Syrian Perspective
4 minutes ago
SYRIAN REINFORCEMENTS ARRIVING IN THOUSANDS; ALL RATS BEING ANNIHILATED IN #LATAKIA; FAILED #TURKISH MILITARY GUIDING RATS NEAR #KASSAB
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Marokkanen zijn gewoon zekerder over hun mannelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |