??quote:
Dat zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En haar vriendinnen zeiden natuurlijk:
Ja gaaaaaaaaf, lekker stoer! Gaaaaaaaaaaf, eigen mening blablabla
en ondertussen denken ze:
Mooi, weer een concurrent minder
Daarmee bedoel ik dat het niet een 'typisch mannenhuis' is als je het ziet.quote:
check.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Een tweepersoons bed. En een prullenbak op de wc.
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles om iemand maar meer neger en buitenlands te laten lijken
En dat omdat ze een grote lul zoekt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.
Ditquote:
Misschien kent ze Fok! niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En dat omdat ze een grote lul zoekt.
Toch wel discriminerend. Vooral omdat hier op Fok! niemand < 25 cm heeft.
een echte man (en vrouw) houdt zijn (haar) huis netjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat het niet een 'typisch mannenhuis' is als je het ziet.
Wat zie ik dan als typisch mannenhuis?
Smerig, berg vuile vaat op het aanrecht, geen planten in huis, lege pizzadozen op tafel enz enz.
Als er een vrouw bij mij in huis is, krijg ik er toch altijd wel gemeende complimenten over dat het er netjes uit ziet.
Precies, dat bedoel ik! Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een echte man (en vrouw) houdt zijn (haar) huis netjes.Wie wil nou in rotzooi leven.
Dat was Alex en als je had opgelet had je gezien dat hij wel degelijk fris/sap had staan. Ik denk eerder dat Jelena meestal iets van water pakt en dat Ewout dit moment aangreep om Alex slecht neer te zetten. Ja, zijn huis was verder wel een bende ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:06 schreef Walter81 het volgende:
Precies, dat bedoel ik! Bedankt voor het compliment![]()
Vorige week had je zo'n figuur die zijn date uitnodigde in de rotzooi, en haar niet eens wat te drinken kon aanbieden. Daar zit ik dan met plaatsvervangende schaamte naar te kijken.
Echt ernstig ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Athlete het volgende:
http://www.upcoming.nl/ca(...)het-nog-nooit-gedaan
Ik mag hopen heel veel.. Net als die dansleraar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Szura het volgende:
Vraag me af hoeveel geld die Anwar heeft gekregen
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.
Wat is daar nou weer raar aan, niet meteen willen zoenen op de eerste datequote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens niet zoenen op de eerste date?
Het is 2014, niet neuken op de eerste date, oké, maar niet eens een kus?......![]()
...
West-Friesland ligt niet in Friesland hè.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negers
Wíl je dat ook wel, met Karin? Of zeg je van "mwah, niet per se"? Je hoeft het namelijk niet te doen he, als jij het niet wil, ondanks dat het programma erom vraagt (of wij trouwe fans).quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negers
I know en ze woont ook niet in west Frieslandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
West-Friesland ligt niet in Friesland hè.
Volgende week weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef THEFXR het volgende:
ik heb die lange gast niet gezien met zijn golf chick?
Die dikke jongen in een klein bootje zetten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat er mensen zijn die nog geloven dat er ook maar iets van dat programma niet in scène is gezet
Net zoals ik in het programma zeg, het is nog te vroeg om te zeggen of Karin het gaat worden, ik wil eerst een paar dates zonder camera's er bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:11 schreef N00dles het volgende:
[..]
Wíl je dat ook wel, met Karin? Of zeg je van "mwah, niet per se"? Je hoeft het namelijk niet te doen he, als jij het niet wil, ondanks dat het programma erom vraagt (of wij trouwe fans).
Herhaling, komt helaas maar 1x per week (maandag dus).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
Over een paar minuten weer
Of is dat een herhaling?
Herhaling van maandagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
Over een paar minuten weer
Of is dat een herhaling?
quote:
Oh. Hoop dat die date van jou goed ging vandaag?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Herhaling, komt helaas maar 1x per week (maandag dus).
Wanneer is de aflevering van gisteren opgenomen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Net zoals ik in het programma zeg, het is nog te vroeg om te zeggen of Karin het gaat worden, ik wil eerst een paar dates zonder camera's er bij.
Hij was leuk, je zult het znel zien wat het geworden is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Oh. Hoop dat die date van jou goed ging vandaag?
Of was dat gisteren
Maar dan moet ik nog een week wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hij was leuk, je zult het znel zien wat het geworden is.
Tja alles wat ik kan zeggen is dat het leuk was en het wordt waarschijnlijk iets langer dan dat voordat het op tv komtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog een week wachten
Kun je wel zeggen of je achteraf al die heisa over 'sex' niet wat overdreven vind?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja alles wat ik kan zeggen is dat het leuk was en het wordt waarschijnlijk iets langer dan dat voordat het op tv komt
Hahahahahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:07 schreef d1ce het volgende:
Ik lig echt helemaal krom, zielig meisje met haar neger fetisj
Werkelijk tenenkrommendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:14 schreef d1ce het volgende:
[..]
Fernandes. ''Daar houden jullie toch zo van?'' Meid, kom op zeg
Gelukkig zijn er nog mensen die opletten ^^quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was Alex en als je had opgelet had je gezien dat hij wel degelijk fris/sap had staan. Ik denk eerder dat Jelena meestal iets van water pakt en dat Ewout dit moment aangreep om Alex slecht neer te zetten. Ja, zijn huis was verder wel een bende ja.
Ze brak bijna d'r nek bij het binnenkomen.
quote:
Pas je op dat je niet in de friendzone van Jalena komt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:35 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die opletten ^^
[..]![]()
![]()
Trouwens komende aflevering 5 zijn ik, Wasim en Jalena weer te zien.
Ik heb hem net gezien met Jalena & Wasim+vriendin samen en ik heb me weer dood gelachen xD
Ik kan niet wachten op die haat berichtjes
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet in de friendzone van Jalena komt?
Als dat toch gebeurt, misschien heeft ze leuke vriendinnen waarbij ze jou kan assisteren
Dat is toch geen gek ideequote:
Hierop ga ik niet op in, Wat ik ook zeg geloof je toch nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 01:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch geen gek idee
Of denk je echt dat je in Jalena d'r broekje kan komen?
Gelijk heb je wel btw
Ah, je bent gebonden aan je contract?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:03 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hierop ga ik niet op in, Wat ik ook zeg geloof je toch niet![]()
Bovendien kan ik het niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het geen gecast persoon was geweest dan had'ie opezekers gedacht: Nicequote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef L3viathan het volgende:
Die date ook
Ja euh, mijn ouders zijn er niet, dus zullen we maar meteen naar boven gaan?
Daarom.. je geeft zelf het antwoord.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Apotheose het volgende:
waarom allemaal acteurs inhuren? De spontaniteit is toch juist leuk van die mensen, zou je zeggen? Ok, dan zou het vast niet zo extreem zijn als die macy en haar moeder de actrice (mag ik hopen)
Dus ik ben ineens ook een acteur? Goh als ik dat wist had ikw el auditie gedaan voor de nieuwe star wars films.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarom.. je geeft zelf het antwoord.
En ook al is bekend dat het gescript is en/of acteurs worden ingezet, er wordt over gesproken (o.a. hier) = extra kijkcijfers = extra reclame-inkomsten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |