quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
We wisten het alle 3 nietquote:Op maandag 24 maart 2014 20:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is een makkie. Dat is Brando Teahouse.
Moet je niet gaan spieken hequote:
Post de andere dan ook eens?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Er waren 15 vragen met bijrol-acteurs en we wisten ze alle 15 niet
Weet jij ze nog Hornage? Ik ben het voor 95% kwijtquote:
Ik zou bijna meedoen de volgende keer.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Niet huilen, het is ons gemis verdorie!
Wij zien graag personen waar we tegenop kunnen kijken in het echt!
Zo heb ik jaren getracht net zo stoer en wild te worden als Patch wat resulteerde in een FTR-Hunk award! Jij zal inspiratie geven verdorie! Mensen zullen net zo slim en stoer als jou willen worden. We need a role model!
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie; Doug en Courtney zijn al een tijdje uit elkaar. Wie had dat nou aan zien komen?
Er is zo'n topic over in SHOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Mede mogelijk gemaakt door de FPquote:
Believe me, dit waren nog één van de makkelijkste vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Bij David Morse heb ik een oh ja gevoel. Die Brando Teadinges ken ik helemaal niet.
We hadden je er graag bij gehad. Maar ziek is ziek.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:12 schreef picodealion het volgende:
Wel leuk gehad dus mensen? Jammer dat ik er niet bij was, maar een wijs besluit geweest om thuis te blijven.
Ook animatie en oude film vragen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Believe me, dit waren nog één van de makkelijkste vragen
Met jouw erbij hadden we vast en zeker het dubbele gescoord. Er waren vragen bij die jíj wel zou weten, Daar ben ik van overtuigdquote:
Zoals?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met jouw erbij hadden we vast en zeker het dubbele gescoord. Er waren vragen bij die jíj wel zou weten, Daar ben ik van overtuigd
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet jij ze nog Hornage? Ik ben het voor 95% kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |