quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:34 schreef picodealion het volgende:
Mensen, ik snap niet zo goed waarom Frozen zo bejubeld wordt. Wat is er nou zo geweldig aan?
Olaf heeft me een paar keer laten grinniken. Ik vond het ook geen slechte film verder, maar "de beste Disney-film in 20 jaar" (volgens vele IMDb-reviews) en de hoeveelheid hype op sites als 9gag/imgur snap ik echt niet.quote:
Dan vond ik Brave toch stukken mooier... Maar smaken verschillen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Olaf heeft me een paar keer laten grinniken. Ik vond het ook geen slechte film verder, maar "de beste Disney-film in 20 jaar" (volgens vele IMDb-reviews) en de hoeveelheid hype op sites als 9gag/imgur snap ik echt niet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Olaf heeft me een paar keer laten grinniken. Ik vond het ook geen slechte film verder, maar "de beste Disney-film in 20 jaar" (volgens vele IMDb-reviews) en de hoeveelheid hype op sites als 9gag/imgur snap ik echt niet.
Oh dat was een korte film dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een boel liedjes gewoon doorgespoeld/.
Organiseer maar wat, gezellig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:21 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, wanneer komt die volgende meet nou?
Dat zeg je verkeerd, Met Wyccie!quote:
Hmm, nerdy.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ik ben verliefd:
[ afbeelding ]
Kan iemand het nummer van het meisje in 't midden voor me opsnorren?
Twijfelquote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmm als in lekker, of als in twijfel?
[..]
Via Tinder?
Mooi zo, des te minder concurrentie voor mij, ook al ben ik op voorhand kansloos.quote:
Zij lijkt superleuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mooi zo, des te minder concurrentie voor mij, ook al ben ik op voorhand kansloos.
Je weet toch niet of het superleuk is? Wat hebben jullie afgesproken, gewoon een drankje ofzo?
Stop being me...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mooi zo, des te minder concurrentie voor mij, ook al ben ik op voorhand kansloos.
Je weet toch niet of het superleuk is? Wat hebben jullie afgesproken, gewoon een drankje ofzo?
Haha, jij hebt al een vriendin, en nog wel een natuurlijke redhead. Maar jij bent ook een redhead, dus eigenlijk telt het niet. Het telt dat ze een kut heeft. Wow, dat was plat.quote:
Tja... wat zal ik zeggen...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt al een vriendin, en nog wel een natuurlijke redhead. Maar jij bent ook een redhead, dus eigenlijk telt het niet. Het telt dat ze een kut heeft. Wow, dat was plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |