7quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ik ben verliefd:
[ afbeelding ]
Kan iemand het nummer van het meisje in 't midden voor me opsnorren?
Het kan niet gezond zijn zovaak als jij "verliefd" bent...quote:
Als je nou ook nog naam en model en zo had geweten...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef wyccie het volgende:
Die auto was laatst te zien in Topgear, maar daar scoor ik vast geen punten mee.
Dan gaan ze robby toch nog niet haar naam geven?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way Robby... Tis creepy as hell... maar als je echt d'r naam/nummer wil hebben moet je bij de VARA! langs gaan... je moet je aanmelden om een aflevering bij te mogen wonen... dus die hebben haar gegevens...
Nee joh, zo erg is het nou ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way Robby... Tis creepy as hell... maar als je echt d'r naam/nummer wil hebben moet je bij de VARA! langs gaan... je moet je aanmelden om een aflevering bij te mogen wonen... dus die hebben haar gegevens...
Het merk kan ik je wel geven, het is een Mercedes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Als je nou ook nog naam en model en zo had geweten...
Je weet niet hoe goed zijn people-skills zijn. En hoe goed hij die lui om kan praten...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan gaan ze robby toch nog niet haar naam geven?
Je hebt een half punt in de slowchat gewonnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het merk kan ik je wel geven, het is een Mercedes.
Heeft hij die dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je weet niet hoe goed zijn people-skills zijn. En hoe goed hij die lui om kan praten...
Goed hoor, maar ik kan nog niks met je afspreken...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, zullen wij een keer een biertje (of fris in jouw geval o.i.d.) doen bij de LUX? Ik heb het al een keertje gevraagd, maar dat lijkt me serieus wel gezellig.
En daarna een film.
OK, wanneer wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed hoor, maar ik kan nog niks met je afspreken...
Ik heb komende week elke avond nachtdiensten... die week daarna heb ik volgens mij tijd genoeg.quote:
TOP!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb komende week elke avond nachtdiensten... die week daarna heb ik volgens mij tijd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |