Nee, ben geen ochtendmens. Vandaag van 10:00 tot 16:00, beetje verbrand...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je maakte toch altijd wandelingen om 6 uur 's ochtends?
Goed insmeren de volgende keer!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, ben geen ochtendmens. Vandaag van 10:00 tot 16:00, beetje verbrand...
Niet gebruikt, nee. Ik dacht, maart, zonkracht 2.3, geen probleem, voor iemand die wat gewend is. Maar zo lang in de volle zon dus wel...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goed insmeren de volgende keer!
Ik kan zonnebrandcrème aanraden, daarmee kun je je insmeren!
Geweldig? Niks. Maar hij is ook niet slecht toch? Ik heb me er wel mee vermaakt, maar moet zeggen dat tangled en Brave alle 2 beter warenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:34 schreef picodealion het volgende:
Mensen, ik snap niet zo goed waarom Frozen zo bejubeld wordt. Wat is er nou zo geweldig aan?
Kun jij in de toekomst kijken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En gisteren, en morgen, én maandag, dinsdag, woensdag.
Wát een weer, dit jaar! 2014
Het was geen slechte film nee. Maar ik vond nou niet dat 'ie op welk vlak dan ook boven andere animatiefilms uitstak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geweldig? Niks. Maar hij is ook niet slecht toch? Ik heb me er wel mee vermaakt, maar moet zeggen dat tangled en Brave alle 2 beter waren
2014 tot nu toe, al heb ik zin in de rest van het jaarquote:
Het is vast wederzijds. Maar de goffert is groot genoeg om niet met anderen in kontakt te hoeven komen Robbyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil ook van de zon genieten, ik heb alleen een hekel aan mensen.
Waarom zou ik naar de goffert gaan voor een beetje zon?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is vast wederzijds. Maar de goffert is groot genoeg om niet met anderen in kontakt te hoeven komen Robby
Hm okee, maak je me toch nieuwsgierigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, de 7Up cherry is een stuk beter dan de Fanta aardbei... maar nog niet geweldig... Dr. Pepper cherry is dan lekkerder
Niet waarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil ook van de zon genieten, ik heb alleen een hekel aan mensen.
Waar wil je anders van de zon genieten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de goffert gaan voor een beetje zon?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar wil je anders van de zon genieten?
Het was een serieuze vraag... dat je dan weer gelijk zo'n gezicht moet trekken zegt genoeg over u mijnheer...quote:
Oké, nou dan zal ik er maar serieus antwoord op geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag... dat je dan weer gelijk zo'n gezicht moet trekken zegt genoeg over u mijnheer...
Valkhof is zo vol gegroeid met bomen vind ik zelf... Kronenburgerpark zou ik nooit van mijn leven gaan zitten... al zitten daar genoeg "interessante" mensen voor jou om op de gevoelige plaat vast te leggen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, nou dan zal ik er maar serieus antwoord op geven.
Omdat ik in het centrum woon vind ik dat nogal dom, en er zijn hier ook wat parkjes bij het valkhof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |