abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138153196
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Kijk. Dit is nu werkelijk racisme. In hokjes blijven denken.

[..]

Ik heb met je te doen. Jouw status van nergens bijhorend omdat je te wit bent voor n kansloze, jattende en uitkeringstrekkende neger en te zwart voor n schone nette blanke jongeman met toekomstperspecief zal aanvoelen als geslachtloosheid of tweeslachtigheid. Onzijdig zijn is in het leven een zware taak, want je hoort nergens echt bij. De identiteitsproblemen zorgen voor n soort tegenreactie waarin je denkt met gillen en schreeuwen en domme opmerkingen je identiteit kan bevestigen. Maar zo werkt het niet. In the long run kom je erachter dat het verspilde moeite is geweest. Uiteindelijk blijf je een hermafrodiet. Gelijk een regenworm. Ik heb met je te doen.
Moet je nou echt je domheid blijven benadrukken? Nu weten we het wel. ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138153740
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
Marokkanen zijn meer pinda, Turken meer bleek.

Marokkanen zijn meer van de psssst ey meisje ksst.
Turken meer van het wauww meisje wat heb je prachtige ogen

meer onderscheid kan ik niet maken
Je hebt Marokkaanse Berbers, Marokkaanse arabs, en gemixt. De arabs zijn over het algemeen wat donkerder. Qua huidskleur merk je geen verschil tussen een Turk en berber, beide zijn licht. Maar Turken willen vaak doen denken dat zij blanker zijn ofzo. De gemiddelde marokkaan heeft zoals de gemiddelde Turk ook gewoon donker haar en ogen, en lichte huidskleur tot lichtgetint.

Turken lijken meer op Chinezen en Mongolen, waar ze oorspronkelijk ook vandaan komen. Marokkanen (Berbers) lijken meer op Spanjaarden en Portugezen. Arabs hebben een wat donkerder huidskleur en dikkere lippen etc.

Een Turk herken je vaak ook aan zijn haakneus en platte achterhoofd.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:37:40 #128
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138153786
Wat schrijf je goed Nederlands _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_138154039
Pics van je ass
We're slowly approaching inevitable death.
pi_138154641
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:37 schreef Klokov het volgende:
Wat schrijf je goed Nederlands _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallah? :p
pi_138155560
Lol @ Turken lijken meer op Chinezen en Mongolen, Marokkanen lijken meer op Portugezen en Spanjaarden en tegelijkertijd ook nog eens zeggen dat Turken denken dat ze blanker zijn. :')

Turken hebben gemiddeld net zo veel Aziatisch (Siberisch, niet Chinees) bloed als dat Marokkanen Negroide bloed hebben. Een juiste vergelijking volgens jouw logica zou zijn 'Turken lijken meer op Chinezen en Mongolen, terwijl Marokkanen meer lijken op Somaliers en Kongolesen. :')

Voor verdere discussies over genetica en ras verwijs ik je door naar het fok! Genetica topic.
pi_138155661
tl;dr

Roken is lekker
pi_138155675
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ja Borte, waarom kun je geen couscous maken man. Wat ben jij voor een nep turk. Astarfirgullah.
Sorry bebie
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:20 #134
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138155701
Turkenverzameltopic :')

Inb4 'maaaaaaar ik ben Koerd' :')
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:22 #135
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_138155704
Waargebeurd verhaal: Mijn broertje had ooit iets met een Chinese uitwisselingsstudente (sprak geen Nederlands).

Daarna ging het uit en kreeg hij iets met een Nederlands meisje dat Chinees-Indische ouders had.

Op bezoek bij oma. Oma: 'wat spreekt je vriendin ineens goed Nederlands!' :') _O-

En die twee leken dus echt niet op elkaar, behalve dat ze een Chinees uiterlijk hadden
pi_138155848
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Dus een Molukker is ook een neger?
Zit er een beetje tussen in, soort van mislukte Chinese negers.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:46:19 #137
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138155934
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef Donnis het volgende:

[..]

Zit er een beetje tussen in, soort van mislukte Chinese negers.
Die hebben ook iets met treinen toch? In dat opzicht hebben ze wel iets Arisch.
pi_138156929
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
Lol @ Turken lijken meer op Chinezen en Mongolen, Marokkanen lijken meer op Portugezen en Spanjaarden en tegelijkertijd ook nog eens zeggen dat Turken denken dat ze blanker zijn. :')

Turken hebben gemiddeld net zo veel Aziatisch (Siberisch, niet Chinees) bloed als dat Marokkanen Negroide bloed hebben. Een juiste vergelijking volgens jouw logica zou zijn 'Turken lijken meer op Chinezen en Mongolen, terwijl Marokkanen meer lijken op Somaliers en Kongolesen. :')

Voor verdere discussies over genetica en ras verwijs ik je door naar het fok! Genetica topic.
Lol. En de rest heb je maar even voor het gemak gelaten? Het verschil tussen Arab, Berbers en verschillende stammen. Ik verwijs jou door naar genetica boeken ipv topics waar eenieder maar wat plaatst. En als je toch je info van fora haalt, dan verwijs ik je naar een betere; biodiversity.com

Een marokkaanse;

Een turkse;

Een Somalische;

Volgens mij lijken deze turken meer op Somaliėrs en Angolezen;

[ Bericht 17% gewijzigd door LoveAndPeace op 25-03-2014 15:26:42 ]
pi_138157193
Ik verwees je door naar dat topic voor verdere discussie, niet voor informatie. Maar goed, stom van mij om te denken dat er uberhaupt een discussie valt te voeren met iemand die zegt dat Turken meer op Chinezen en Mongolen lijken terwijl Marokkanen weer op Portugezen en Spanjaardan lijken. :')

En Biodiversity is jaren mijn tweede huis op het internet geweest, tell me something new, n00b. :)
pi_138157211
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef Bortecinem het volgende:

De Marokkaan is ontstaan toen een Turkse per ongeluk door een Nigeriaan gedekt werd. Het resulterende nestje bleek door een spontane mutatie schattige bontkraagjes te hebben. Met dit nestje is toen verder gefokt. Tegenwoordig doen de Marokkanen heel goed op shows.

Doorgefokte Marokkanen hebben een teveel aan lucht onder hun schedeldak, dit uit zich door een luidruchtig gesis (vooral als er blonde wijfjes langs lopen). Diverse mensenrechtenorganisaties hebben al bezwaar aangetekend tegen het doorfokken met Marokkanen.

Helaas hebben ze er nog niet veel gehoor gekregen. Er wordt goud geld verdiend aan Marokkanen. Machtige organisaties zoals de PvDA houden strengere regulering al jaren tegen.
pi_138157381
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik verwees je door naar dat topic voor verdere discussie, niet voor informatie. Maar goed, stom van mij om te denken dat er uberhaupt een discussie valt te voeren met iemand die zegt dat Turken meer op Chinezen en Mongolen lijken terwijl Marokkanen weer op Portugezen en Spanjaardan lijken. :')

En Biodiversity is jaren mijn tweede huis op het internet geweest, tell me something new, n00b. :)
Dat blijkt niet uit jouw reacties..

Spanje ligt naast marokko, er is ook veel gemixt tussen deze twee bg. Veel Spanjaarden hebben Berbers bloed en andersom. Dat is wetenschappelijk bewezen. Nogmaals, een hollander ziet het verschil tussen een turk en marokkaan niet eens, laat staan tussen berber en arab. Dus deze discussie heeft weinig zin. Succes!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:38:26 #142
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_138157491
Mensen die niet weten hoe ze couscous moeten maken :'). Die hebben sowieso niets te zoeken in de keuken :').
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_138157525
Ik wil huilen. Zelfs in mijn biodiversity tijd niet zoveel onzin bij elkaar gelezen. ;(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:40:25 #144
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_138157554
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil huilen. Zelfs in mijn biodiversity tijd niet zoveel onzin bij elkaar gelezen. ;(
Is het zo erg _O- ?
pi_138157561
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

De Marokkaan is ontstaan toen een Turkse per ongeluk door een Nigeriaan gedekt werd. Het resulterende nestje bleek door een spontane mutatie schattige bontkraagjes te hebben. Met dit nestje is toen verder gefokt. Tegenwoordig doen de Marokkanen heel goed op shows.

Doorgefokte Marokkanen hebben een teveel aan lucht onder hun schedeldak, dit uit zich door een luidruchtig gesis (vooral als er blonde wijfjes langs lopen). Diverse mensenrechtenorganisaties hebben al bezwaar aangetekend tegen het doorfokken met Marokkanen.

Helaas hebben ze er nog niet veel gehoor gekregen. Er wordt goud geld verdiend aan Marokkanen. Machtige organisaties zoals de PvDA houden strengere regulering al jaren tegen.
Klinkt logischer dan Loveandpeace haar gebrabbel.
pi_138157577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:40 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Is het zo erg _O- ?
Ja.. ;(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:41:20 #147
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_138157580
quote:

[..]

_O- :')
pi_138157611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
Jank maar. Gooi je woede eruit.

...... Niet geheel ten onrechte, want het Arabisch is in de loop der tijd een zeer gangbare taal geworden in Noord-Afrika. Dat kwam enerzijds door de vaste verbondenheid van het Arabisch aan de islam en anderzijds door de komst van Arabische nomadenstammen, die in de twaalfde eeuw vanuit het Midden Oosten Noord-Afrika binnendrongen, en de moslims uit Andalusiė die zich na de Spaanse Reconquista in de Noord-Afrikaanse landen vestigden.

http://www.berberbibliotheek.nl/index/pagina/titel/Achtergrond
pi_138157677
quote:

[..]

Bla bla bontkraagjes, bla bla gesis, bla bla jank. Jeetje, een hoop frustraties hier zeg. Ik begin medelijden te krijgen..
pi_138157699
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klinkt logischer dan Loveandpeace haar gebrabbel.
Nou, dat Marokkanen en Spanjaarden en Portugezen verwant zijn is volstrekt logisch. Niet alleen liggen de landen in elkaars buurt, de Marokkanen (toen nog Mooren geheten) hebben Spanje en Portugal ongeveer een eeuw bezet gehouden. Toen zijn er heel wat Spaanse vrouwen zwanger geraakt van Marokkaanse soldaten hoor. De volken zijn genetisch gemengd met elkaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')