Het woord is een afgeleide van zwart dus tjaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Denken dat elke donker persoon een neger is![]()
![]()
Dus een Molukker is ook een neger?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het woord is een afgeleide van zwart dus tja
Dat hang er dus volledig vanaf waar de Duitser vandaan komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt wel. Duitsers zijn lomper, lelijker en geen smaak mbt kleding
Denken dat die shit die tattas maken the real deal is.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Couscous maken is niet eens moeilijk?
Als iemand zo dom is in kwestie, of er echt niets van snapt... Is de enige mogelijkheid om met Turks antwoord te openen.. Net zolang tot diegene het snapt, of het onderwerp omgooien..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Random blanken/toeristen whatever in China vergelijken met de Turken en Marokkanen die hier al generaties lang leven..
Maar goed, het gaat niet echt om zijn onwetendheid, maar meer om de arrogantie en het niet willen luisteren/weten en tegelijkertijd een grote mond hebben.
Kanquote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dus een Molukker is ook een neger?
Ook zoiets jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Denken dat die shit die tattas maken the real deal is.
Het grootste deel van Turkije ligt in Aziëquote:
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het woord is een afgeleide van zwart dus tja
Het is dus Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ja, het is een afgeleide van zwart maar met neger wordt het "ras"bedoelt dat zijn oorsprong vind in Afrika ten zuiden van de Sahara.
Molukkers komen uit Afrika ten zuiden van de sahara? Steeds als ik denk dat je je dieptepunt hebt bereikt bewijs je het tegendeel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:51 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is dus Ja
Maargoed jij bent tenslotte geen neger dus waar bemoei je je mee, racistje
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Niet die mogelijkheid openhoudendomme racisten altijd
Kijk. Dit is nu werkelijk racisme. In hokjes blijven denken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Molukkers komen uit Afrika ten zuiden van de sahara? Steeds als ik denk dat je je dieptepunt hebt bereikt bewijs je het tegendeel.
Ik heb met je te doen. Jouw status van nergens bijhorend omdat je te wit bent voor n kansloze, jattende en uitkeringstrekkende neger en te zwart voor n schone nette blanke jongeman met toekomstperspecief zal aanvoelen als geslachtloosheid of tweeslachtigheid. Onzijdig zijn is in het leven een zware taak, want je hoort nergens echt bij. De identiteitsproblemen zorgen voor n soort tegenreactie waarin je denkt met gillen en schreeuwen en domme opmerkingen je identiteit kan bevestigen. Maar zo werkt het niet. In the long run kom je erachter dat het verspilde moeite is geweest. Uiteindelijk blijf je een hermafrodiet. Gelijk een regenworm. Ik heb met je te doen.quote:Ik ben overigens wel neger, simpele ziel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |