SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Kudquote:
Welkom terug vriendquote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen dat het mogelijk was.
Alle domme shit die ik gedaan heb....
Waarom verkopen ze dat soort dingen niet bij de gewone AH?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zie ik soms bij de AH To Go liggen, en dan vraag ik me serieus af waar ze die omelet vandaan halen.
ohquote:
Omdat ze er daar niet 2 euro te veel voor kunnen vragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze dat soort dingen niet bij de gewone AH?
Ik was even bezig, klikte terug en zag dat die dicht wasquote:
Dat is waar maar ik vind dat ze bij de AH helemaal geen chille dingen hebben om snel te etenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ze er daar niet 2 euro te veel voor kunnen vragen.
Dat klopt wel ja, zelfs bij de AH XL hebben ze maar een mager aanbod wat dat betreft.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind dat ze bij de AH helemaal geen chille dingen hebben om snel te eten
Waarom deed je het dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen dat het mogelijk was.
Alle domme shit die ik gedaan heb....
Eigenlijk valt dat bij de Jumbo ook wel tegen. Beter gewoon langs een broodjeszaakquote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, zelfs bij de AH XL hebben ze maar een mager aanbod wat dat betreft.
Leidenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rotterdam, het zit hem al in de naam.
quote:
Ik heb het idee dat ik toen dronken was ofzo. Ik snap echt niet waarom ik dat gedaan heb, zo dom gewoon...quote:
Delft en Leiden met z'n tweequote:
Je was volledig nuchter. Ik kan het bevestigen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik toen dronken was ofzo. Ik snap echt niet waarom ik dat gedaan heb, zo dom gewoon...
Jij weet niet hoe ik me gedraag als ik aangeschoten ben...quote:Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je was volledig nuchter. Ik kan het bevestigen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rotterdam, het zit hem al in de naam.
dat LST gebeuren is dan weer een beetje jammer maar goedquote:Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Delft en Leiden met z'n twee
Samen doen we LST
Nou, zo dusquote:Op maandag 24 maart 2014 18:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik me gedraag als ik aangeschoten ben...
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik me gedraag als ik aangeschoten ben...
Zei hij vanuit Grunn.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat LST gebeuren is dan weer een beetje jammer maar goed
Nouja, ik denk dat mijn remmingen dan wel aardig weg zijn en ik dingen ga doen en zeggen doe ik normaal nooit doe.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat mijn remmingen dan wel aardig weg zijn en ik dingen ga doen en zeggen doe ik normaal nooit doe.
Rezania postte al eens een paar DM's waar ik me ook erg voor schaam.
Waar komen kijken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
14 april waarschijnlijk
wil je na Rechtseco komen kijken anders?
Jongen, doe eens lief?quote:
Kom jij maar hier!quote:
Wat voor DM's?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat mijn remmingen dan wel aardig weg zijn en ik dingen ga doen en zeggen doe ik normaal nooit doe.
Rezania postte al eens een paar DM's waar ik me ook erg voor schaam.
Waarom ben jij dan ook zo verschrikkelijk ver weg gaan wonen....quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, doe eens lief?
[..]
Kom jij maar hier!
Waarom ben jij geboren in een gat?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan ook zo verschrikkelijk ver weg gaan wonen....
Lieverd, Paxje en ik lopen elkaar keihard te trollen op FOK! maar IRL lopen we elkaar te knuffelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, doe eens lief?
[..]
Kom jij maar hier!
Dit gelooft echt niemandquote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, Paxje en ik lopen elkaar keihard te trollen op FOK! maar IRL lopen we elkaar te knuffelen.
Dus stil maar.
Ik weet niet wat ik nog kan doen of kan zeggen dat jij me gelooft. Maar ik was echt niet mezelf toen.quote:
nee blijf wegquote:Op maandag 24 maart 2014 18:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nog kan doen of kan zeggen dat jij me gelooft. Maar ik was echt niet mezelf toen.
Misschien moet ik maar naar Groningen komen zodat je me in de ogen kijken kunt?
Oh, dat wil ik zien, daar kan ik wel op fappen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, Paxje en ik lopen elkaar keihard te trollen op FOK! maar IRL lopen we elkaar te knuffelen.
Dus stil maar.
Ligt er een beetje aan, wordt een drukke week. Dus misschien.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, wordt een drukke week. Dus misschien.
Al jouw DM's waren seksueel getint.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ze kwamen nogal wanhopig over en waren seksueel getint.
10^99 is behoorlijk eindig hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]_____________________________________ tot oneindig (x 10^99 dus).
Doe eens lief. Mijn uiterlijk is niet misselijkmakend.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Typisch het volgende:
AdoraBelle in dit topic.
Ik moest overgeven.
Ik zie een verband.
Precies.quote:
Kwenie.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
En ik heb nog meer dingen te doen die week, maar ik zal twee dagen voor je vrij houden. Hoe vind je dat?
Ik snap hem niet.quote:
Maandag tot en met vrijdag.quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens lief. Mijn uiterlijk is niet misselijkmakend.
Hogere wiskunde is blijkbaar niet aan jou besteedquote:Op maandag 24 maart 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Maandag tot en met vrijdag.
Ja maar ik doe m'n best tochquote:Op maandag 24 maart 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet
ik weet niet hoe jij er uit ziet
maar je posts wel
en die zijn kut
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. De man die ik tot dingen verleidde waar ik niet heel trots op ben
Arme hem.
Het is haar hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. De man die ik tot dingen verleidde waar ik niet heel trots op ben
Arme hem.
Dat zijn geen 2 dagenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Maandag tot en met vrijdag.
Goed, maak jij mijn drievoudige integralen dan even?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hogere wiskunde is blijkbaar niet aan jou besteed
Gewoon in de GR zetten enzo dit datquote:Op maandag 24 maart 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed, maak jij mijn drievoudige integralen dan even?
Prima, doe ik dat. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Typisch is een nare man, beter negeer je hem.
Maandag en dinsdag.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Laten we er maar over ophouden
Heb je behoefte om Pax te zien of kom je enkel voor mij?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag.
Dinsdag en woensdag.
Woensdag en donderdag.
Donderdag en vrijdag.
4 mogelijkheden in 5 dagen, is dat niet fantastisch?
Zit niet zo te stokenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je behoefte om Pax te zien of kom je enkel voor mij?
75% voor jou, 15% voor Pax, 10% voor Paxsu.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je behoefte om Pax te zien of kom je enkel voor mij?
Dat laatste kun je vergetenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
75% voor jou, 15% voor Pax, 10% voor Paxsu.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
OkePaxje, welke dagen kan je allemaal? Ma/di/wo neem ik aan?
sorry dat ik even in de war ben wanneer jij in groningen bent, want jij gaat nooit naar collegesquote:
uh... welquote:Op maandag 24 maart 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry dat ik even in de war ben wanneer jij in groningen bent, want jij gaat nooit naar colleges
onvoorziene omstandigheden waardoor naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid niet van mij gevergd kon worden aanwezig te zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
o? waar was je vorige week woensdag dan?
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
onvoorziene omstandigheden waardoor naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid niet van mij gevergd kon worden aanwezig te zijn
En lesbo zit in GC, dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Flippiee het volgende:
HOMO SC is een schopje verder, met jullie homo perikelen
GMTA.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Flippiee het volgende:
HOMO SC is een schopje verder, met jullie homo perikelen
het ziet er ook maar kut uitquote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn facebook is nu pas geupdate in de nieuwe layout. Ik heb een lichte paniekaanval momenteel.
Het beetje autist in je komt naar boven.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn facebook is nu pas geupdate in de nieuwe layout. Ik heb een lichte paniekaanval momenteel.
Bitch pls. Ik ben geen pot.quote:
quote:
Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Snap je nu waarom ik de fout in ging?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah. Je bent er inmiddels weer achter hoe ik wist hoe je eruit zag zie ikquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het beetje autist in je komt naar boven.
[..]
Bitch pls. Ik ben geen pot.
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga slapen
let je een beetje op pax? doe t voor mij
Trusten.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga slapen
Maar komt wel goed.quote:
Ik heb dat nog niet gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Je bent er inmiddels weer achter hoe ik wist hoe je eruit zag zie ik
lul
[..]Die kleurencontrasten zijn een doorn in het oog.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga slapen
Ben je er klaar voor overigens? (Ik sherlockte je naam om je FB-screenshot te recyclenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zodra ik mod ben zal ik al Etsu zijn posts veranderen in dit plaatje.
[ afbeelding ]
Kleinkonijntje, mag ik een knuffel?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ben je er klaar voor overigens? (Ik sherlockte je naam om je FB-screenshot te recyclen)
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe ze aan dan. Ik wil je schoentjes zien. Alsjeblieft?
Tuurlijk. Geen kwaad woord over de vrouw met een Djumbo kussen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kleinkonijntje, mag ik een knuffel?
Gorillazquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. En ik liep nog zo te twijfelen ;_;
Stoer!!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. En ik liep nog zo te twijfelen ;_;
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef Studeur het volgende:
vanmiddag naar de kringloopwinkel geweest, keiharde bazendingen aangeschaft voor niks
zo'n beukerbierglas waar een halve liter in kan voor 50 cent
een keigave glazen asbak voor 2 euro
een bakje originele amstel viltjes voor 50 cent
en een HEUSE GABBER AUSSIE voor slechts 2 euro
adoreer mijn baasheid
Dankjequote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Geen kwaad woord over de vrouw met een Djumbo kussen.
quote:
Mensen die hondenpoep niet opruimen zijn sowieso vervelend. Maar dit mens is net even een stukje ergerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Vrouw laat hond poepen in stad en krijgt bekeuring van 500 euro: http://112twente.nl/19563/
En terecht. De hoer.
Dit soort berichten vind ik net zo erg.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Vrouw laat hond poepen in stad en krijgt bekeuring van 500 euro: http://112twente.nl/19563/
En terecht. De hoer.
Jeetje, dat is echt triest gewoon. Ik heb niks met honden, maar ik snap niet dat iemand in staat is om zoiets te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit soort berichten vind ik net zo erg.
http://www.powned.tv/nieu(...)pt_haak_in_wors.html
waar zo'n hond zin in heeft héquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel lafquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lulde je niet voor niks uit de kleren.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje.
Jij weet trouwens wel hoe je ervoor kunt zorgen dat ik rood word.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap best dat er mensen zijn die zich ergeren aan niet opgevoede honden, maar dat ligt geheel aan de baas, en niet direct aan de hond.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt triest gewoon. Ik heb niks met honden, maar ik snap niet dat iemand in staat is om zoiets te doen.
Je moest es weten joh met al die depressieve honden. Allemaal op zoek naar dit soort opties.quote:
Oja? Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lulde je niet voor niks uit de kleren.
Inderdaad! Daar moet je de baas op aanspreken. Daar kan zo'n hond niks aan doen, die weet niet beter.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap best dat er mensen zijn die zich ergeren aan niet opgevoede honden, maar dat ligt geheel aan de baas, en niet direct aan de hond.
hoiquote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad! Daar moet je de baas op aanspreken. Daar kan zo'n hond niks aan doen, die weet niet beter.
Omg.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zullen we gaan. Ik durf niet alleen hoor.
Komt goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg.Ik zag de trailer al, meteen fangirlen.
Aandachtshoerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
Klaar met calculus, feliciteer mij onder de streep.
________________________________________________________________________________
je hebt zelf maar een streepjequote:Op maandag 24 maart 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
________________________________________________________________________________
Graag gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
Oh, gaan ze in zo'n pletmachine?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
daar wordt wat aan gedaan gelukkig
quote:
Dat doen ze bij onderzoek naar borstkanker. Jij bent nog geen oud wijf dus dat heb jij gelukkig nog niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze bij onderzoek naar borstkanker. Jij bent nog geen oud wijf dus dat heb jij gelukkig nog niet.
Maar van wat ik hoor pletten ze dan je borsten zodat ze er een mammogram van kunnen maken. Maar volgens mij zijn ze nu bezig met iets waardoor dat niet meer hoeft, dan kijken ze naar je adem ofzo.ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze bij onderzoek naar borstkanker. Jij bent nog geen oud wijf dus dat heb jij gelukkig nog niet.
Maar van wat ik hoor pletten ze dan je borsten zodat ze er een mammogram van kunnen maken. Maar volgens mij zijn ze nu bezig met iets waardoor dat niet meer hoeft, dan kijken ze naar je adem ofzo.Zie niet echt wat dat met mij te maken heeft thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zou wat laten doen aan je bolle borsten? Ik dacht pletten ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zie niet echt wat dat met mij te maken heeft though
watquote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zou wat laten doen aan je bolle borsten? Ik dacht pletten ofzo.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
hoe zou dat in godsnaam moeten helpenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat kan thuis ook gewoon door een heel strak kledingstuk aan te trekken.
Lr heeft niet zo veel verstand van vrouwenborstenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe zou dat in godsnaam moeten helpen
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lr heeft niet zo veel verstand van vrouwenborsten
hij is niet voor niets FOK!mod
[..]
Alsof er hetero mannen in deze SC zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ikkkquote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof er hetero mannen in deze SC zitten
[..]
Als ik een strak shirtje aan doe dan kun je m'n borsten alleen maar beter zien hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat kan thuis ook gewoon door een heel strak kledingstuk aan te trekken.
Was een inside grap. Ik ben helemaal popiejopie tegenwoordig.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik een strak shirtje aan doe dan kun je m'n borsten alleen maar beter zien hoor.
Of bedoel je een korset ofzo? Want die heb ik niet.
get a roomquote:Op maandag 24 maart 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik hem eens leuk inkoppen?
JE BENT ZELF LEUK HOOR.
Onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT ZELF LEUK HOOR.
Ik had er stiekem wel op gehoopt ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT ZELF LEUK HOOR.
Ik dacht mij een korset bij jou in en het idee sprak mij aan. Het zal je echt goed staan.quote:
Okéquote:Op maandag 24 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht mij een korset bij jou in en het idee sprak mij aan. Het zal je echt goed staan.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
nu chillen doei kusjes aan je poedel
hihiquote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond weer ik heb het nog nooit gedaan
Hee Adoraquote:Op maandag 24 maart 2014 20:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Wie weet, ooit... eerst maar wat kilo's eraf
.
Meisje of volwassen vrouw?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meisje uit mijn dorp doet mee!!!
Aandachtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je dan meedoen![]()
ventjes van een jaar of 40 snap ik nog wel
Als je dood bent kan je niet genieten van de aandachtquote:Op maandag 24 maart 2014 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan pleeg je toch gewoon zelfmoord
dat is tegenwoordig ook goed om aandacht te krijgen
Asbest is een reëel gevaar voor de volksgezondheid ja. We zijn niet allemaal kettingrokende yolo'ers.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar je je wel niet druk om kan maken
Ah joh. Een beetje asbest is goed voor je weerstand.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Asbest is een reëel gevaar voor de volksgezondheid ja. We zijn niet allemaal kettingrokende yolo'ers.
Als hij het naar de afval brengt dan is het toch goedquote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Asbest is een reëel gevaar voor de volksgezondheid ja. We zijn niet allemaal kettingrokende yolo'ers.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als hij het naar de afval brengt dan is het toch goed
bij de afvalverwerking zullen ze ook wel gewoon mondkapjes en dergelijke dragen
Nou danquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef Fopje het volgende:
Alhoewel iedereen wel altijd onterecht in paniek raakt bij het woordje asbest. Je kan er ook gewoon zonder risico in boren als je het een beetje nat houdt.
Gewoon bij het huisvuil pleuren moet je natuurlijk nooit doen he.quote:
Dat is gewoon echt niet te vergelijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee alcohol nuttigen is zo'n gezonde bezigheid REZANIA
Ja okee maar alsnogquote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon bij het huisvuil pleuren moet je natuurlijk nooit doen he.
Nee hij roept kettingrokerquote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet te vergelijken
Alle 3. Al ben ik zelf al jaren verliefd. Dat dit kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Ellende, dromen of een beetje verliefd zijn?
in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alle 3. Al ben ik zelf al jaren verliefd. Dat dit kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |