SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Kudquote:
Welkom terug vriendquote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen dat het mogelijk was.
Alle domme shit die ik gedaan heb....
Waarom verkopen ze dat soort dingen niet bij de gewone AH?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zie ik soms bij de AH To Go liggen, en dan vraag ik me serieus af waar ze die omelet vandaan halen.
ohquote:
Omdat ze er daar niet 2 euro te veel voor kunnen vragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze dat soort dingen niet bij de gewone AH?
Ik was even bezig, klikte terug en zag dat die dicht wasquote:
Dat is waar maar ik vind dat ze bij de AH helemaal geen chille dingen hebben om snel te etenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ze er daar niet 2 euro te veel voor kunnen vragen.
Dat klopt wel ja, zelfs bij de AH XL hebben ze maar een mager aanbod wat dat betreft.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind dat ze bij de AH helemaal geen chille dingen hebben om snel te eten
Waarom deed je het dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen dat het mogelijk was.
Alle domme shit die ik gedaan heb....
Eigenlijk valt dat bij de Jumbo ook wel tegen. Beter gewoon langs een broodjeszaakquote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, zelfs bij de AH XL hebben ze maar een mager aanbod wat dat betreft.
Leidenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rotterdam, het zit hem al in de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |