Stoere boii btw, ben je nu trots op jezelf?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef -niemand- het volgende:
Gewacht tot die kerel even niet keek en toen snel die zak met asbest bij het grof huisvuil gesmeten.
Jij bent niet de slimste thuis hè?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Overal maanmannetjes voor laten komen
hoezo? ik mag die rommel gewoon afvoeren?quote:
Want dat gaat gelukkig niet gebeuren bij de verwerking hè.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef -niemand- het volgende:
[..]
hoezo? ik mag die rommel gewoon afvoeren?
Zolang je er niet in gaat boren of zagen val het allemaal zat mee.
DOE AANGIFTE TEGEN TSquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat gaat gelukkig niet gebeuren bij de verwerking hè.Echt, ben je te dom om te poepen of zo?
Kan je serieus een dikke boete voor krijgen hè.quote:
Vet boeiend vertel me meerquote:Op maandag 24 maart 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je serieus een dikke boete voor krijgen hè.
Net alsof dat mijn probleem isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat gaat gelukkig niet gebeuren bij de verwerking hè.Echt, ben je te dom om te poepen of zo?
Zeiklip.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je serieus een dikke boete voor krijgen hè.
Je bent echt te dom voor woorden.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Net alsof dat mijn probleem isjullie moeten blij zijn dat ik de rommel niet langs de weg gedumpt heb
[..]
Zeiklip.
Thanks dat je dat niet hebt gedaan gozer. Respect.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Net alsof dat mijn probleem isjullie moeten blij zijn dat ik de rommel niet langs de weg gedumpt heb
Jij bent gewoon gehersenspoeld door de media. Zo gevaarlijk is asbest helemaal niet.quote:
Was ook nog eens natgeregend vanmiddag.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
boeiend, jij reed toch niet achter je eigen aanhanger
complot van de bouw om meer te doen te hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gehersenspoeld door de media. Zo gevaarlijk is asbest helemaal niet.
Er word zelfs aangenomen dat maar 1 soort asbest gevaarlijk is, maar hier word natuurlijk geen echt onderzoek naar gedaan. huehue asbest is gevaarlijk, en pats, opeens moet overal moeilijk over gedaan worden.
Zoiets in de trend van "wees blij dat ik je in je been geschoten heb en niet in je buik" ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |