Hij had het zakhorloge van de hoofdloze oude man toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:45 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat was dat nou met die ene kerel met zijn handje. Die ene die onder schot werd gehouden door Rick wist waarschijnlijk al wat er ging gebeuren.
They're messing with the wrong people.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rick bedoelde met zijn laatste zin ´they are messing with there own people´ oid. Heeft hij een dergelijk sluwe plan of omdat hij stiekem ook een beetje psycho is en ze daar straks allemaal gaat afmoorden?
Hij zei volgenmij, they're messing with the wrong people. Oftewel Rick gaat ze allemaal doodvermoorden.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rick bedoelde met zijn laatste zin ´they are messing with there own people´ oid. Heeft hij een dergelijk sluwe plan of omdat hij stiekem ook een beetje psycho is en ze daar straks allemaal gaat afmoorden?
Dat maakt een back up plan alleen maar logischer. Ben benieuwd. Wanneer begint het weer? Volgend jaar?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
They're messing with the wrong people.
Psycho soldier!quote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei volgenmij, they're messing with the wrong people. Oftewel Rick gaat ze allemaal doodvermoorden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:45 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat was dat nou met die ene kerel met zijn handje. Die ene die onder schot werd gehouden door Rick wist waarschijnlijk al wat er ging gebeuren.
Horloge van Glenn dacht ikquote:Op maandag 31 maart 2014 14:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had het zakhorloge van de hoofdloze oude man toch?
Hij had wel een tas met een gun erin begraven buiten de hekken,quote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat maakt een back up plan alleen maar logischer. Ben benieuwd. Wanneer begint het weer? Volgend jaar?
Wel handig dan dat ze met zijn allen naar binnen zijn gegaan ipv 2 mensen achter te laten, in het geval er iets mis gaat (wat altijd zo is).quote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Hij had wel een tas met een gun erin begraven buiten de hekken,
'just in case'. Ik betwijfel of dat een deel is van een groter plan
Het werd speciaal aangehaald in deze episode. In een flashback naar de gevangenis vroeg Rick hoe laat het was, en toen zei Herschel 'Ever since I gave Glenn my watch it's ''now'' for me'.quote:
Ja ik mag aannemen dat ze die tas niet laten liggen. Geen idee hoe ze daar aan gaan komen tho.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Hij had wel een tas met een gun erin begraven buiten de hekken,
'just in case'. Ik betwijfel of dat een deel is van een groter plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Wat ik zei: De confrontatie met Joe en nasleep was een aflevering op zichzelf waard en de benadering van Terminus een andere. Ze zullen we verkeerd geteld hebben, aflevering teveel over de governer gemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze aflevering moet denken. Die groep ging uiteindelijk nog redelijk makkelijk en Terminus was het een beetje simpel dat ze door renden ook al wisten ze dat die lui expres niet gericht schoten op ze. Had wat meer van deze aflevering verwacht, wat precies weet ik ook niet.
Hij mag sowieso niet klagen, na zijn mislukte pogingen bij Beth en Lizzy had hij eindelijk eens beet.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei later in de aflevering over Rick: Im not who he thinks I am ofzo. Misschien is hij wel homofiel? Dan zal die attempted rape iets minder traumatisch zijn.
Op dat moment was het van Glenn, in de flashbacks zei Hershel namelijk dat hij het horloge aan hem had gegeven. En dan was er nog een vrouw die rondliep met dat rare tafelkleed van Maggie.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had het zakhorloge van de hoofdloze oude man toch?
En die riotgear vanuit de gevangenis.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op dat moment was het van Glenn, in de flashbacks zei Hershel namelijk dat hij het horloge aan hem had gegeven. En dan was er nog een vrouw die rondliep met dat rare tafelkleed van Maggie.
Ging meer over dat Carl niet een onschuldig kind is, maar ook vrij psycho volgens mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei later in de aflevering over Rick: Im not who he thinks I am ofzo. Misschien is hij wel homofiel? Dan zal die attempted rape iets minder traumatisch zijn.
Nee waren nog niet aangekomen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waren Carol en Tyrese ook niet al aangekomen in Terminus ?
Waren er niet bij in die trein volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |