Simone? Ik moet echt beter opletten tijdens het kijken denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Ik dacht toen ze daryl rick en simone in een rijtje stonden dat carl neergeschoten zou worden
Ach Simone, Michonne wat maakt het ook uitquote:Op maandag 31 maart 2014 13:21 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Simone? Ik moet echt beter opletten tijdens het kijken denk ik.
Ik denk dat Beth lekker gesmaakt heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ach Simone, Michonne wat maakt het ook uit
En waar is Beth ??
Da's nou de enige waarvan ik me nooit afvraag waar ze is en hoe 't met d'r gaat.quote:
Wat ben je toch ongevoeligquote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's nou de enige waarvan ik me nooit afvraag waar ze is en hoe 't met d'r gaat.
Die komt natuurlijk met 2 AR15's en een vest vol granaten de rest bevrijden. Geeft vervolgens Daryl een paar tikken omdat ie een fagot is en leeft zich vervolgens uit op een weerloze Carlquote:
Was bang dat ie zou snappen: Fuck you, my only brother is DEAD, 'cause you talked him into it.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:01 schreef Discombobulate het volgende:
Vond het wel tof dat Rick 'you're my brother' zei tegen Daryl
Ojaquote:Op maandag 31 maart 2014 13:21 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Simone? Ik moet echt beter opletten tijdens het kijken denk ik.
Ik verwachtte ook zoiets ja. Of dat ze die container inliepen, de deur werd gesloten en Carl even apart genomen werd ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Ik dacht toen ze daryl rick en simone in een rijtje stonden dat carl neergeschoten zou worden
quote:
Hihi genomen.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:27 schreef Rodawa het volgende:
Gvd, toen dat shot kwam van die man op het dak met AK-47 had ik wel een emogifmomentje, zo scheef als hij schoot. Maar het is dus geweest om ze naar een bepaalde richting te verdringen om ze op te kunnen sluiten. Lijkt me inderdaad een kannibalenkamp.
[..]
Ik verwachtte ook zoiets ja. Of dat ze die container inliepen, de deur werd gesloten en Carl even apart genomen werd ofzo.
[..]
Hij zei later in de aflevering over Rick: Im not who he thinks I am ofzo. Misschien is hij wel homofiel? Dan zal die attempted rape iets minder traumatisch zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, dat scheelde ook niet veel. Die man was behoorlijk gretig.
Waarschijnlijk ontvoerd in een auto.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef Peunage het volgende:
Wat was er ook al weer met Beth gebeurd?
Volgensmij zat ze zelf achter het stuur, toen die auto wegscheurde stak ze nog luid toeterend haar middelvinger op naar Daryl.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ontvoerd in een auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |