quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:15 schreef kovenant het volgende:
als het goed is word mn offline copy vandaag verstuurd / komt vandaag binnen
ben benieuwd!
CE zou dus binnen zijn. Vanavond er op los RoS'en.quote:Zending is afgeleverd.
HC zou ik niet gelijk doen, ben met een party begonnen op SC(T1), en gelijk de hele act gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:01 schreef Stranger het volgende:
Kan vanavond eindelijk beginnen, nog aan het twijfelen of ik eerst een softcore playthrough doe of toch blind de hardcore induik.
102k DPS vind ik erg laag voor een Level 70 om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:49 schreef RVer het volgende:
[..]
HC zou ik niet gelijk doen, ben met een party begonnen op SC(T1), en gelijk de hele act gedaan
Toch een paar keer dood gegaan, sommige bosses zijn best pittig op T1, zelfs met 250k damage
eindboss gedaan met 2 man op Master, T1 was te moeilijk met 3 man die uiteindelijk overbleven, 1tje ging slapen
Dropte een legendary plan, en een setamu:
[ afbeelding ]
Ik begon met 30k op lvl61 in Act5, T1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
102k DPS vind ik erg laag voor een Level 70 om eerlijk te zijn...
Hij wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:20 schreef Timm-E het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat veel gele items upgrades zouden gaan voor mijn legendary lvl60 gear, nu ik level68 ben. Maar heb nog steeds alleen mijn gloves vervangen. Wel de rest geënchant, na 1 of 2 keer enchanten komt er vaak wel een upgrade uit. En heb nog genoeg Brimstones.
Net wel een leuke lvl66 Stone of Jordan met lightning gedropt!
Hehe. Tis dat ik tegenwoordig meer een Fire-build gebruik. Maar ik wissel zo vaak van build dat Lightning vast binnenkort weer aan de beurt is. Het was mn 2e 60+ legendary. De eerste was de Enchanter's Focus, dat ze niet dood kan gaan. Gerolled met Dexquote:
Ik ben benieuwd. Hopelijk vanavond nog even tijd om te spelen. Als ze tenminste m'n key probleempje fixen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:38 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Hehe. Tis dat ik tegenwoordig meer een Fire-build gebruik. Maar ik wissel zo vaak van build dat Lightning vast binnenkort weer aan de beurt is. Het was mn 2e 60+ legendary. De eerste was de Enchanter's Focus, dat ze niet dood kan gaan. Gerolled met Dex.
Nog geen enkelequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:54 schreef RVer het volgende:
Die legendary plans droppen wel vaak bij mij, heb er al 4 gevonden
Als je er bent, dan spelen we wel even samen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Hopelijk vanavond nog even tijd om te spelen. Als ze tenminste m'n key probleempje fixen.
Nieuwe key binnen en even geprobeerd. RoS geactiveerd, dus vanavond spelen moet wel lukken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er bent, dan spelen we wel even samen.
Top. Hoe laat denk je er ongeveer te zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuwe key binnen en even geprobeerd. RoS geactiveerd, dus vanavond spelen moet wel lukken.
Dat is ook wel aan de lage kant idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
102k DPS vind ik erg laag voor een Level 70 om eerlijk te zijn...
Mijn Wiz zit al op 140k unbuffed als level 60.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is ook wel aan de lage kant idd.
Op m'n barb zat ik al over de 120k unbuffed.
Daar zeg je het al , wizard...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Wiz zit al op 140k unbuffed als level 60.
Wat heeft statsheet DPS met echte DPS te doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Daar zeg je het al , wizard...
Zwaar overpowered die class , heb er zelf ook effe één gemaakt.
Gaat helemaal nergens over die damage die je met een wizard kan doen met matige gear.
M'n barb had echt uber gear , maar deed never nooit niet zoveel damage als m'n wizard op level 60 met matige gear.
Ben wel wat druk vandaag, dus gok een uurtje of 8.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. Hoe laat denk je er ongeveer te zijn?
Zeg ik toch ook niet ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft statsheet DPS met echte DPS te doen?
Zegt niet echt heel veel nee. Was wel zo dat je met wiz pre-patch echt vrij makkelijk veel schade kon doen. M'n archon build met crappy gear kon makkelijk door MP6 heen rammen, terwijl m'n DH met 10-20 keer zo dure gear net een beetje door MP3 / 4 heen kon komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft statsheet DPS met echte DPS te doen?
Prima. Ik zal er ook niet veel eerder zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben wel wat druk vandaag, dus gok een uurtje of 8.
Niet doen HC is gevaarlijk als je niet weet wat de wezens doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:01 schreef Stranger het volgende:
Kan vanavond eindelijk beginnen, nog aan het twijfelen of ik eerst een softcore playthrough doe of toch blind de hardcore induik.
ja, maar om dan maar meteen de pussy way out te nemenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet doen HC is gevaarlijk als je niet weet wat de wezens doen
Geloof me sommige zijn echt niet normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
ja, maar om dan maar meteen de pussy way out te nemen
Heb natuurlijk niet 6x hc op 60 om vervolgens softcore alles uit te vogelen.
Kost je denk ik een uur of 6 als je op T1 kan blijven. Tot lvl64 ging dat prima bij mij en daarna was het niet meer te doen. Moest terug naar master en zelfs dan is het soms nog best pittig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:20 schreef ssebass het volgende:
Nog even en dan kan ik ook eindelijk RoS gaan testen. Hebben jullie al veel upgrades gevonden? Hoe lang doe je er ongeveer over om op lvl 70 te komen? Op t1 of t2 bijvoorbeeld.
Met wat voor Char / welke stats was dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Kost je denk ik een uur of 6 als je op T1 kan blijven. Tot lvl64 ging dat prima bij mij en daarna was het niet meer te doen. Moest terug naar master en zelfs dan is het soms nog best pittig.
barb met 180k dpsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met wat voor Char / welke stats was dat?
Hmm je moet dus echt wel de item upgrades hebben wil je Torment een beetje doorkomen.quote:
Ik heb er 2 uur en 20 min over gedaan denk. Begon op T4 al snel lager.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Kost je denk ik een uur of 6 als je op T1 kan blijven. Tot lvl64 ging dat prima bij mij en daarna was het niet meer te doen. Moest terug naar master en zelfs dan is het soms nog best pittig.
Expert kom je wel aardig doorheen dan.quote:
2 uur en 20 min? Van 60 naar 70, kan me niet voorstellen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er 2 uur en 20 min over gedaan denk. Begon op T4 al snel lager.
Master gaat ook makkelijk. Zit nu alleen te strugglen op Malthael.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Expert kom je wel aardig doorheen dan.
2 uur was het zelfsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
2 uur en 20 min? Van 60 naar 70, kan me niet voorstellen!
quote:
Naar mijn idee wel, alhoewel er altijd mensen bij zullen zitten die zeggen dat het niet nodig isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm je moet dus echt wel de item upgrades hebben wil je Torment een beetje doorkomen.
Volgens mij kan je amper zo snel als je alles gewoon doorlooptquote:
Ik heb gewoon met 4 man gequest alles killen gaat snel en 10 pools ofcquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:57 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Volgens mij kan je amper zo snel als je alles gewoon doorloopt
Ja, ben zo'n idioot die de 1e keer alles solo wil doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met 4 man gequest alles killen gaat snel en 10 pools ofc
half uurtje later hadden wij ook de eerste 3 in de grp die de 70 aantiktenquote:
Wel alle gesprekken gevolgd en filmpjes gekeken?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met 4 man gequest alles killen gaat snel en 10 pools ofc
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel alle gesprekken gevolgd en filmpjes gekeken?
Ik heb er ruim 4uur over gedaan, in een party op T1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
2 uur en 20 min? Van 60 naar 70, kan me niet voorstellen!
Plausibel zeg ik gewoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:20 schreef zzzzud het volgende:
Mag ik hier ook posten als xbox speler, of is daarvoor een apart topic? Heb vanmiddag nogal impulsief D3 aangeschaft, nog geen spijt tot nu toe.
Kom ik met mn 135k dps en 1.6 mil thougness :Squote:Op woensdag 26 maart 2014 01:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
320k DPS unbuffed. Buffed meer dan 500k.
Thoughness zit rond de 7,5m buffed.
Aardig wat upgrades gevonden, alleen belt en chest zijn nog pre-RoS.
Geen idee wat je allemaal zegt, maar jij bent iig degene die met m'n nickname aan kwam zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 01:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
320k DPS unbuffed. Buffed meer dan 500k.
Thoughness zit rond de 7,5m buffed.
Aardig wat upgrades gevonden, alleen belt en chest zijn nog pre-RoS.
Haha. The Hoff.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal zegt, maar jij bent iig degene die met m'n nickname aan kwam zetten
quote:
Beetje off topic.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je irl heb gezien
Hoe gaat t verder?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beetje off topic.
Ik stuur je nadat ik geslapen heb wel een DM, hoeven we dit topic niet mee te vervuilen.
Leuke namen op je overige characters :pquote:Op woensdag 26 maart 2014 06:02 schreef Ceased2Be het volgende:
5 uur over Act V gedaan, solo op expert, eindstuk toch maar naar hard geswitched.
Hoop leuke upgrades gevonden.
DPS 50K omhoog en toughness 1Milj. omhoog
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ceased2be-2428/hero/21827412
Gister 30 min gespeeld. ..en 1 imperial topaz. Helaas ben ik monk maar toch lekker voor me wizz. Denk dat je pech hebt gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:30 schreef Necrodeath het volgende:
Heel act5 doorgelopen.
Best een aantal bounties gedaan, twee rifts.
Alles op Torment 1.
0 Imperial gems.
Heb ik gewoon dikke pech, of droppen die dingen echt zo weinig?
Dankquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:49 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Leuke namen op je overige characters :p
Je ben niet alleen hoor , ik doe het ook liever de eerste keerste keer alleen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ja, ben zo'n idioot die de 1e keer alles solo wil doen.
Het moet ook niet weer te makkelijk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:06 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren ook Malthael gehaald op Hard die wel een leuke staff dropte die mijn DPS bijna verdubbelde naar 330 dps en mijn toughness een flinke boost gaf naar de 3 miljoen.
Daarna nog wat bounties gedaan en een rift op Torment 1 maar dat viel af en toe nog best tegen bij sommige elite packs. Heb duidelijk veel meer moeite met de nieuwe Act V mobs dan de vanilla mobs op Torment 1 met mijn WD.
Bounties en rifts zijn erg tof maar had gedacht dat ze wel iets korten zouden zijn. Soms kon ik de hele map uitkammen voordat ik de bounty gevonden had terwijl sommige bounties in no time klaar waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |