SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Heeft het verder nog consequenties dan? En heb je het al aan iedereen vertelt?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sinds ik E heb dus ongeveer 3 jaar maar toen durfde ik het niet aan mijn moeder te vragen! Plus ze hadden mij toen waarschijnlijk niet geopereerd vanwege leeftijd.
Hahaha. Grappenmakerquote:
Neh ik date al iemand die zeer content is met B.quote:
Ik kan me je niet herinneren. Ik weet alleen je naam.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Grappenmaker [ afbeelding ].
Ik kan me jou ook alleen maar herinneren als jochie van 10/11quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan me je niet herinneren. Ik weet alleen je naam.
Mja er kan natuurlijk wel wat misgaan zoals bij elke operatie. Ik mag 2 weken mijn armen amper bewegen, 6 weken niet sporten en littekens natuurlijk. En ik schreeuw het niet van de daken maar het is ook geen geheim ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heeft het verder nog consequenties dan? En heb je het al aan iedereen vertelt?
Jonger.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan me jou ook alleen maar herinneren als jochie van 10/11. Of jonger.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het gaat toch om de kont joh![]()
Dit forum soms...
Ach ja, kinderen sowiesoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jonger.
Maar ik was toen echt een idioot.
ik kan nooit kiezenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het gaat toch om de kont joh![]()
Dit forum soms...
ah, succes en sterkte enzo allesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja er kan natuurlijk wel wat misgaan zoals bij elke operatie. Ik mag 2 weken mijn armen amper bewegen, 6 weken niet sporten en littekens natuurlijk. En ik schreeuw het niet van de daken maar het is ook geen geheim ofzo
euh wtf.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips is volgens mij ook goed voorzien.
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Handje vol hoor! Wanneer gaan we ze vergelijken?
Dankjewel!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen, kusjes iedereen
[..]
ah, succes en sterkte enzo alles
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen, kusjes iedereen
[..]
ah, succes en sterkte enzo alles
gegeven of nagelaten heeft?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een stevige a-cup. Ook qua harigheid ben ik best content met wat god mij gegeven heeft
Scheer jij je niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een stevige a-cup. Ook qua harigheid ben ik best content met wat god mij gegeven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |