SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Heeft het verder nog consequenties dan? En heb je het al aan iedereen vertelt?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sinds ik E heb dus ongeveer 3 jaar maar toen durfde ik het niet aan mijn moeder te vragen! Plus ze hadden mij toen waarschijnlijk niet geopereerd vanwege leeftijd.
Hahaha. Grappenmakerquote:
Neh ik date al iemand die zeer content is met B.quote:
Ik kan me je niet herinneren. Ik weet alleen je naam.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Grappenmaker [ afbeelding ].
Ik kan me jou ook alleen maar herinneren als jochie van 10/11quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan me je niet herinneren. Ik weet alleen je naam.
Mja er kan natuurlijk wel wat misgaan zoals bij elke operatie. Ik mag 2 weken mijn armen amper bewegen, 6 weken niet sporten en littekens natuurlijk. En ik schreeuw het niet van de daken maar het is ook geen geheim ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heeft het verder nog consequenties dan? En heb je het al aan iedereen vertelt?
Jonger.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan me jou ook alleen maar herinneren als jochie van 10/11. Of jonger.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het gaat toch om de kont joh![]()
Dit forum soms...
Ach ja, kinderen sowiesoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jonger.
Maar ik was toen echt een idioot.
ik kan nooit kiezenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het gaat toch om de kont joh![]()
Dit forum soms...
ah, succes en sterkte enzo allesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja er kan natuurlijk wel wat misgaan zoals bij elke operatie. Ik mag 2 weken mijn armen amper bewegen, 6 weken niet sporten en littekens natuurlijk. En ik schreeuw het niet van de daken maar het is ook geen geheim ofzo
euh wtf.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips is volgens mij ook goed voorzien.
Zo snel mogelijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Handje vol hoor! Wanneer gaan we ze vergelijken?
Dankjewel!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen, kusjes iedereen
[..]
ah, succes en sterkte enzo alles
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen, kusjes iedereen
[..]
ah, succes en sterkte enzo alles
gegeven of nagelaten heeft?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een stevige a-cup. Ook qua harigheid ben ik best content met wat god mij gegeven heeft
Scheer jij je niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een stevige a-cup. Ook qua harigheid ben ik best content met wat god mij gegeven heeft
Een directe link met god sinds mijn FOK! promotie. Het heeft zo zijn voordelen.quote:
Hooguit harsen, maar ik heb een zacht huidje en die rode striemen blijven echt heel lang op mijn borstkast zitten.quote:
Huehue, little rabbit.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja ik ga ze verkopen aan de hoogste bieder op marktplaatsquote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef Fopje het volgende:
Krijg je de stukken tiet mee op sterk water?
ik bied alvast -0.05 cent.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ga ze verkopen aan de hoogste bieder op marktplaats
Ik bied de helft.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga bieden G.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:
Ik had je tot de 'goede' kant willen verleiden met een vrouwelijke variant, maar dat heeft geen nut meer dusquote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ben jij verrast dat je mannen tot homofilie drijft. Wat een lekker stuk vlees
Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis dit dat. Doet het mij dan alsnog niks dan maakt het ook niet uit dat ik er kennis van heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had je tot de 'goede' kant willen verleiden met een vrouwelijke variant, maar dat heeft geen nut meer dus
Dat is het achterlijkste wat ik in de afgelopen 10 minuten heb gelezen.quote:
Hier weet ik niks van, maar 10 mei heb je de mogelijkheid in ieder geval.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Amoeba het volgende:
Maar RockKonijn, wanneer gaan we nu bier zuipen met Trollie?
Hoezo dat nu weer?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is het achterlijkste wat ik in de afgelopen 10 minuten heb gelezen.
Waar hang je uit dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier weet ik niks van, maar 10 mei heb je de mogelijkheid in ieder geval.
Vraag dat aan Hypoquote:Op maandag 24 maart 2014 00:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe kan je nou klaar zijn met FOK!?
Dat blijf ik fascinerend vinden. Straks staan er echt bijna 100 FOK!kers samen in een parkje.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #3
Ben benieuwd. Wilde eigenlijk niet gaan, maar mensen begonnen te zeuren en van eentje moest ik zelfs mee als aanhang en toen ach ja oke yoloquote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf ik fascinerend vinden. Straks staan er echt bijna 100 FOK!kers samen in een parkje.
Whehehe, nee joh, het grote afzeggen moet nog beginnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijf ik fascinerend vinden. Straks staan er echt bijna 100 FOK!kers samen in een parkje.
Ik ga alleen als jij gaat, grgr.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wilde eigenlijk niet gaan, maar mensen begonnen te zeuren en van eentje moest ik zelfs mee als aanhang en toen ach ja oke yolo.
Ik ga alleen als Klojo gaat, grgr.quote:
Die gaat alleen als Etsu gaat, grgr.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga alleen als Klojo gaat, grgr.
Zwolle is wel echt een grafeind.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #3
Niet. Maar hij gaat sowieso wel en ik heb al treinkaartje, dus wees niet bang Rezniquote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gaat alleen als Etsu gaat, grgr.
Trein.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zwolle is wel echt een grafeind.
Maar ik heb donderdag nog Eindhoven - Arnhem - Duiven - Arnhem - Veenendaal - Eindhoven - Groningen gedaan en ik was terug in Eindhoven voor het hoorcollege van half 11
op vrijdag.
Hoe ga jij. Auto? Trein?
Ik wilde een cyclus maken, laat me.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet. Maar hij gaat sowieso wel en ik heb al treinkaartje, dus wees niet bang Rezni.
[..]
Trein.
Ah fuck it dan. Ik wilde wel rijden, beter 300km kachelen dan in zo'n ruktrein zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet. Maar hij gaat sowieso wel en ik heb al treinkaartje, dus wees niet bang Rezni.
[..]
Trein.
Ik heb al genoeg cyclus, gr gr.quote:
Ik trein altijd alleen maar met chille mensen, dus ik heb er absoluut geen problemen mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah fuck it dan. Ik wilde wel rijden, beter 300km kachelen dan in zo'n ruktrein zitten.
Ja toetje.quote:
Ongeveer 3,27 x 1013. (1)quote:
Ja dan zit ik straks met die Helmonder in de trein.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg cyclus, gr gr.
[..]
Ik trein altijd alleen maar met chille mensen, dus ik heb er absoluut geen problemen mee.
[..]
Ja toetje.
Ja mooi maar ik bedoelde het enkelvoud, gruuuut.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongeveer 3,27 x 1013. (1)
Het meervoud is trouwens cycli, grgr.
(1) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23829164
Dat klopt gewoon niet, iets keer tien tot de dertiende is meervoud.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja mooi maar ik bedoelde het enkelvoud, gruuuut.
Ja maar daar had ik het niet over denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon niet, iets keer tien tot de dertiende is meervoud.
Belofte maakt schuld. Hier mijn poging.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis dit dat. Doet het mij dan alsnog niks dan maakt het ook niet uit dat ik er kennis van heb.
Of zo.
Dat snap ik toch niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik het niet over denk ik.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. Hier mijn poging.
[ afbeelding ]
Ik vind het uberhaupt jammer dat ze aan zichzelf geknutseld heeft. Ze was al een verdomd geil wijf daarvoor.quote:
Het duurde even voordat ik haar lelijke tattoo zag. Goed teken wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit er wel dik in en gelukkig maar.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whehehe, nee joh, het grote afzeggen moet nog beginnen.
Dan kijk je nog steeds eerst naar haar borsten, inderdaad een goed teken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik haar lelijke tattoo zag. Goed teken wel.
[..]
Zit er wel dik in en gelukkig maar.
Even serieus nu? Ik weet nog wel een leuke wiskundefapper voor je.quote:
Nouquote:Op maandag 24 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus nu? Ik weet nog wel een leuke wiskundefapper voor je.
Spierdalaj!quote:
Proces van heling is in volle gang, dit alles voor jou.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kijk je nog steeds eerst naar haar borsten, inderdaad een goed teken.
Hahahaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt jammer dat ze aan zichzelf geknutseld heeft. Ze was al een verdomd geil wijf daarvoor.Door Megan kwamen mannen uit mijn vriendengroep er achter dat ik bi ben.
Ben jij bi?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha. Ze is ook gewoon mooi, terechte biseksualiteit.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel erg vol met wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spierdalaj!
[..]
Proces van heling is in volle gang, dit alles voor jou.
Tevens zit dit topic ook al wel heel erg vol.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha. Ze is ook gewoon mooi, terechte biseksualiteit.
Joeeeeeequote:
Ze blijft wel beetje nice he.quote:
Oké. Dit zet mijn onzin wel in een ander perspectiefquote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt jammer dat ze aan zichzelf geknutseld heeft. Ze was al een verdomd geil wijf daarvoor.Door Megan kwamen mannen uit mijn vriendengroep er achter dat ik bi ben.
Ik koos alleen heel bewust voor Megan hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dit zet mijn onzin wel in een ander perspectief
Welke film?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]Zelfs jailbait kon die film niet redden
Ik ben in de warquote:Op maandag 24 maart 2014 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koos alleen heel bewust voor Megan hoorDat is het enige niet onzinnige
Weer een stap dichterbij Justin Bieber hequote:
Etsu geilt op JB, ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in de war
[..]
Weer een stap dichterbij Justin Bieber he![]()
Nee, bitches vallen op gays.quote:
Ik heb aan jou mijn handen al volquote:Op maandag 24 maart 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij is niet homo (zegt hij), grgr.
Roze in mijn geval.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Cosmo. het volgende:
Stel voor je bent een buschauffeur, wat voor kleur kat zou je dan het liefste aaien?
Sorry voor de verwarring, dat was nooit de opzet geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in de war
[..]
Weer een stap dichterbij Justin Bieber he![]()
Zwart in jouw geval denk ik. #yoloquote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Cosmo. het volgende:
Stel voor je bent een buschauffeur, wat voor kleur kat zou je dan het liefste aaien?
Groen, dan en slechts dan als de kat een geheel veelvoud is van π.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Cosmo. het volgende:
Ik ben bloed serieus als ik roze zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:43 schreef Cosmo. het volgende:
Jullie nemen het niet serieus dit is een delicate kwestie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Snap ik niet. Vrouwen zijn veel mooier dan mannen.
Sorry sorry smileymetveeltranenquote:
[..]
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry voor de verwarring, dat was nooit de opzet geweest.
[..]
Zwart in jouw geval denk ik. #yolo
Pantoffeldiertjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Cosmo. het volgende:
Mannenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vrouwen![]()
De gedachtegang van vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ook met vrouwenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen
Eerst neuken en daarna bier drinken.
Mensen die niet bier drinken tijdens neukenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen
Wat lach je nou, rare konijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet.
[..]
[..]
Pantoffeldiertje
Een vrouw met de gedachtegang van mannen » masterrace incomingquote:Op maandag 24 maart 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 24 maart 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Amoeba, pas de link van dat topic over die lelijke ex eens?
Liever dat kutje (ok kut) dan dat heerlijke fitte lichaam!quote:Op maandag 24 maart 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet ik het wel hoor.
Misschien moet ik travo's proberenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen
Mensen die niet in bier neuken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die niet bier drinken tijdens neuken.
Da's fijn.quote:
Je zei flips?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een vrouw met de gedachtegang van mannen » masterrace incoming
neequote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan vagijnen niet stinken van bier dan?
Eerst bier drinken, dan neuken en daarna slapen!quote:Op maandag 24 maart 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen
Flips is nog teveel in touch met haar feminin side, elke keer als jij kattengifs post wordt ze soft.quote:
Flikker.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
Mijn gaydar slaat anders wel op tilt bij Amoebe
Die van mijn ook, zo ver dat hij nu kapot is.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
Mijn gaydar slaat anders wel op tilt bij Amoebe
Klopt.quote:
Wow wtf momentje, ik dacht dat ik op rez reageerde ipv jou.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flips is nog teveel in touch met haar feminin side, elke keer als jij kattengifs post wordt ze soft.
Ja maar katjes. Sowieso kleine dierenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flips is nog teveel in touch met haar feminin side, elke keer als jij kattengifs post wordt ze soft.
Hier hadden scheldwoorden kunnen staan, Snow.quote:
Goed verhaalquote:Op maandag 24 maart 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
overigens ook st. patrick's day
dat was dan wel weer baas
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mijn mannelijke side nog niet meegemaakt. Pub + bier + voetbal en ik ben bijna een vent.
[..]
Hier hadden scheldwoorden kunnen staan, Snow.
Ik zag het, mooiquote:Op maandag 24 maart 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt
het was een vervolg op mijn eerdere gran canaria post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |