SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Yeah, op zich wel handig natuurlijk, maar een pook is vetter. Gewoon tiptronicswag.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt gewoon aan het type auto lijkt me. Opzich snap ik het wel, als je een automaat hebt hoeft het er niet uit te zien als een pookje.
Hey niet zo onaardig doen hé.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Existentiële crisis. T leven heeft geen zin meer als je geen perfecte selfie kan nemen.
Dikke kans overigens dat t gewoon aan z'n mislukte kop ligt.
Ik ben ook een keer op TV geweest toen ik 10 was of zo. Op dat kinderprogramma op Nederland 3 waar basisschoolklassen tegen elkaar strijden op jungle parcours.quote:
zhem veelsquote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dem feels
http://www.dumpert.nl/med(...)2.0_uit_jamaica.html
Hatelijk is dat, net zo hatelijk als een puistje in je oor als je in-ear-oordopjes hebt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb ook zo'n klein puistje net in de neusopening. Normaal ben ik een lieve rustige jongen, maar hier word ik niet goed van.
Lol die lijkt op m'n traningsmaatjequote:
Nee, ik heb vannacht al 8 uur slaap gehad, maar net nog even 5 uur geslapen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook maar 6 uur geslapen, de hele week al sinds vorige week zondagExpres gisteren en vandaag geen wekker gezet, word ik gewoon half 10 wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Haha, ja man, inderdaad. Ik wou op tijd gaan eten, daarna kleren wassen en een filmpje kijken. Ga ik nog steeds doen, morgen toch vrij, maar het scheelt wel een paar uur.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah, dat is wel kut, word je wakker is de halve dag voorbij
Hahaha ja G. En elke keer wanneer je het voelt krijg je 0,5 sec. durende roid rages.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hatelijk is dat, net zo hatelijk als een puistje in je oor als je in-ear-oordopjes hebt.
Gisteren na die ribs en B&J (die trouwens echt zéér lekker was, aanrader) eigenlijk de hele avond in een coma gelegenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja man, inderdaad. Ik wou op tijd gaan eten, daarna kleren wassen en een filmpje kijken. Ga ik nog steeds doen, morgen toch vrij, maar het scheelt wel een paar uur.
Lol, sick cunt. Welke smaak had je? Die Greek Yoghurt Strawberry Cake was wel lekker, maar niet zo lekker als de Strawberry Cheesecake.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren na die ribs en B&J (die trouwens echt zéér lekker was, aanrader) eigenlijk de hele avond in een coma gelegendat saturday night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |