In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
Ja maar nu is er ook nog de clasico op je digitale TVquote:
Is toch leuk man a joh wil je een klap voor je eikel ofzo?quote:
Hebk nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar nu is er ook nog de clasico op je digitale TV
heb geen digitale TVquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga dat dan kijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze draadje is waardeloos zonder plaatjesquote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef habitue het volgende:
godver man flikker op met je Marokkaanse gezeik.
Mietjesvoetbal kijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fantastische pot johquote:
Helaas wel.quote:
Was nog wel een aardig werkertje daarquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef alors het volgende:
Zelfs Thomas fucking Prager reed zo rond met zijn Audi bij HeerenveenDat is toch overal?
Wordt aangetikt. Valt wel weer overdreven. Maar wel een penal.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt aangetikt. Valt wel weer overdreven. Maar wel een penal.
Mensen die dit geen schwalbe vindenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die dit geen schwalbe vinden
Mensen die Naaimaar waarderen
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
'Ik denk toch NEC'
'Waarom?'
'ja, dat denk ik'
Fijn die analisten.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Niet goed te zien vanuit die camerapositiequote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt aangetikt. Valt wel weer overdreven. Maar wel een penal.
de hoogtepunten laten ze zo zienquote:Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Had ik het toen straks goed gehoord, zenden ze een samenvatting uit van El Clasico??
Gelukkig gaat dat op dit forum een stuk beschaafderquote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Zo teringirritant dat ze bij dit programma altijd allemaal door elkaar heen lullen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat op dit forum Inderdaad een stuk beschaafder
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat op dit forum een stuk beschaafder
Seconde 27.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de laatste positie.
Ja, wtfquote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
lol ze weten de uitslag nog niet hurhurudrrr
*gebeurtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef koemleit het volgende:
jack heeft het niet gezien... maar weet precies wat er gebeurd..
Niet eerder dan nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bepaalt wel zelf hoe laat je opstaat.
Is bepaald geen Martgod.quote:
Moet de rest van de dag hart leren dus valt mee.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Vandaar m'n terechte opmerking; Lui varken.
hartquote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet de rest van de dag hart leren dus valt mee.
hard*quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel bloed er doorheen stroomt?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al een tijdje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Posts met 'kanjer' worden tegenwoordig verwijderd?
en terechtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal Erica Terpstra niet veel meer postenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hooo, daar was ik nog niet van op de hoogte.quote:
Dan weet ik dat ik dat alleen moet posten als mijn post niet boeiend is.quote:
Bij deze.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Hooo, daar was ik nog niet van op de hoogte.
Wat jij vindt boeit niet zo veel.quote:
Riquelmequote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Toen Riquelme nog de grootste baas ooit was
Volgende week.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
ze hadden eigenlijk portugal - nl laten zien
Jammer wel dat er nu niet meer zulke spelers zijn . Z,on ouderwetse luie nummer 10quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Riquelme![]()
Ik vond hem een baas bij Villareal.
blauw is wegquote:
quote:
deze man weetquote:
Ik werp mij op als beschermheer van VBL.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke Johannes, bedankt dat je het even zegt.
Levensmoe?quote:
Hoe ze een uur kunnen lullen over de Eredivisie snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 07:06 schreef Evertjan het volgende:
het ergst was nog wel dat ze Havenaar een goede spits vonden voor Feijenoord
Best handig als je chef voetbal bent, kan je lekker jezelf uitnodigen enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef jaaapiooo het volgende:
Wat doet Arno Vermeulen daar nou de hele tijd. Ik erger me kapot aan die gast.
Ze kunnen het beter hebben over van Dijk in Oranje ! Want met de verdedigers van PSV kunnen we beter thuis blijven. Geloof er niks van dat Rekik beter is dan Virgil van Dijk ! Geef hem op zijn minst een kans om zich te bewijzen in het Nederlands elftal.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Lex in oranje, handig ja, zo'n middenvelder die 30 kansen nodig heeft voor 1 goal. Ideaal op een toernooi
Bescheidenheid Sierd de Vos.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Altijd genieten van Ivo Niehe vooraf.
Zijn bescheidenheid siert hem.
quote:
Leugenaarsquote:
quote:
Bedankt.quote:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen hoor. Maar npo.nl doet het altijd.
De Grote Ivo was nog niet uitgepraat, even dimmen dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaars![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Bedankt.
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op zondag 30 maart 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben woedend.
[ afbeelding ]
Ah. Kennelijk loopt het gewoon ietwat uit.
Als ik dat had gewetenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
De Grote Ivo was nog niet uitgepraat, even dimmen dus.
Ronald de Boerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer en Co Adriaanse zullen het programma weer eens moeten dragen vandaag.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze gaan toch weer een uur kwijlen op Ajax en oeverloos zwammen zonder enige vorm van humor.. ik laat deze show aan mij voorbijgaan.
Ik zal desalniettemin een notulen opstellen en deze naar je opsturenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze gaan toch weer een uur kwijlen op Ajax en oeverloos zwammen zonder enige vorm van humor.. ik laat deze show aan mij voorbijgaan.
Top.. met name de opmerkingen van de Witte Chinees zou ik graag nog eens terug lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal desalniettemin een notulen opstellen en deze naar je opsturen
Mannen die het leuk vinden om zich als vrouw te verkleden zijn meestal homo.. ik vind het nooit grappig.quote:
Jan die komt gewoon. Of ze nou willen of niet.quote:
Ronald heeft geen plaat voor z'n kop en is objectiefquote:Op zondag 30 maart 2014 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ronald geeft gewoon toe dat Ajax lucky was
Dat zei hij alleen omdat hij anders ook op de zwarte lijst van Castaignos komtquote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef OverRated het volgende:
"Castaignos is natuurlijk een zeer verdienstelijke spits"
Je bent zelf pijnlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen, hoe langer hij er zit, hoe pijnlijker het wordt.
xDquote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
http://meer-of-minder.nl/Caland%20en%20Gramulanidinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |