Hoe ze een uur kunnen lullen over de Eredivisie snap ik nog steeds niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 07:06 schreef Evertjan het volgende:
het ergst was nog wel dat ze Havenaar een goede spits vonden voor Feijenoord
Best handig als je chef voetbal bent, kan je lekker jezelf uitnodigen enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef jaaapiooo het volgende:
Wat doet Arno Vermeulen daar nou de hele tijd. Ik erger me kapot aan die gast.
Ze kunnen het beter hebben over van Dijk in Oranje ! Want met de verdedigers van PSV kunnen we beter thuis blijven. Geloof er niks van dat Rekik beter is dan Virgil van Dijk ! Geef hem op zijn minst een kans om zich te bewijzen in het Nederlands elftal.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Lex in oranje, handig ja, zo'n middenvelder die 30 kansen nodig heeft voor 1 goal. Ideaal op een toernooi
Bescheidenheid Sierd de Vos.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Altijd genieten van Ivo Niehe vooraf.
Zijn bescheidenheid siert hem.
quote:
Leugenaarsquote:
quote:
Bedankt.quote:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen hoor. Maar npo.nl doet het altijd.
De Grote Ivo was nog niet uitgepraat, even dimmen dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaars![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Bedankt.
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op zondag 30 maart 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben woedend.
[ afbeelding ]
Ah. Kennelijk loopt het gewoon ietwat uit.
Als ik dat had gewetenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
De Grote Ivo was nog niet uitgepraat, even dimmen dus.
Ronald de Boerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer en Co Adriaanse zullen het programma weer eens moeten dragen vandaag.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze gaan toch weer een uur kwijlen op Ajax en oeverloos zwammen zonder enige vorm van humor.. ik laat deze show aan mij voorbijgaan.
Ik zal desalniettemin een notulen opstellen en deze naar je opsturenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze gaan toch weer een uur kwijlen op Ajax en oeverloos zwammen zonder enige vorm van humor.. ik laat deze show aan mij voorbijgaan.
Top.. met name de opmerkingen van de Witte Chinees zou ik graag nog eens terug lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal desalniettemin een notulen opstellen en deze naar je opsturen
Mannen die het leuk vinden om zich als vrouw te verkleden zijn meestal homo.. ik vind het nooit grappig.quote:
xDquote:
Jan die komt gewoon. Of ze nou willen of niet.quote:
Ronald heeft geen plaat voor z'n kop en is objectiefquote:Op zondag 30 maart 2014 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ronald geeft gewoon toe dat Ajax lucky was
Dat zei hij alleen omdat hij anders ook op de zwarte lijst van Castaignos komtquote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef OverRated het volgende:
"Castaignos is natuurlijk een zeer verdienstelijke spits"
Je bent zelf pijnlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen, hoe langer hij er zit, hoe pijnlijker het wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |