Geeft niks.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kon zo snel niks beters bedenken
Niets is minder waarquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks.
Waar het hoofd vol van is, loopt het toetsenbord van over...
Nee Bos .. Die ene keer tegen PSV was de enigste keer voor een voetbalwedstrijd.. 20 jaar geleden of zo was de andere keer met een concert van Prince, met Lois Lane en Candy Dulfer..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog in Mestalla geweest de laatste tijd?
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Voetbal is tegenwoordig niet meer om aan te zien. Ik ben er inmiddels klaar mee, maar heb nog wel een seizoenskaart uit nostalgische overwegingen...
Nee, dit weekend niet...quote:
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geborenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...
Of achter de Nachtwacht in de wetenschap dat Obama daar morgen langs hobbelt...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
Dan ben ik verplicht vrij. Ik had eigenlijk best wel willen werkenquote:
Da's 1 van de redenen, de Arena is gewoon kut.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geboren![]()
Maar ik denk ook dat de ArenA en De Meer totaal niet te vergelijken zijn en natuurlijk ook de tijden zijn nu heel anders...
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende inquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende in
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dag eerder zou het dodenherdenking zijn geweest, dat lijkt me dan minder...
Dat is maar hoe je het neemt...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neuken is trouwens een onaardig woord...
En hoe heet die afwijking?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mwja misschien als je zo'n afwijking hebt
Necrofilie bedoel ik...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mwja misschien als je zo'n afwijking hebt
Ik was 1 keer in de Arena , toen was het nog in aanbouw. Ben 1 keer in de Meer geweest met fotoshoot en vip drankjes na de wedstrijd .. En 2 x in het Olympisch , 1e keer op kaartje van een Madrid-speler (momenteel trainer Spaanse jeugd).. en 2e keer met Staatsloterij ..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's 1 van de redenen, de Arena is gewoon kut.
Het bestaat alweer bijna 20 jaar en ik heb er nooit aan kunnen wennen...
Voor wie?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neuken is trouwens een onaardig woord...
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was 1 keer in de Arena , toen was het nog in aanbouw. Ben 1 keer in de Meer geweest met fotoshoot en vip drankjes na de wedstrijd .. En 2 x in het Olympisch , 1e keer op kaartje van een Madrid-speler (momenteel trainer Spaanse jeugd).. en 2e keer met Staatsloterij ..
Ben het met je eens Fann .. Ik doe er niet meer aan dat woordquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen... is geen leuk woord, klinkt zo eh... gewoon niet leuk..
Rode lap?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet weer over vrouwenlogica beginnen hè
mooi zoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben het met je eens Fann .. Ik doe er niet meer aan dat woord
Maar leuk klinkt wel aardig en dat lijkt erop.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen... is geen leuk woord, klinkt zo eh... gewoon niet leuk..
Ik weet dat je het expres deed en als het een rode lap effect had gehad had ik dezequote:
Als leuk staat tot aardig, staat neuk dan tot narrig?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar leuk klinkt wel aardig en dat lijkt erop.
Ik heb alleen maar in NL wedstrijden bezocht. Over het algemeen alleen wedstrijden van PSV (2 keer buiten het Philipsstadion ; Haarlem en De Kuip (bekerfinale). Daarnaast 2 wedstrijden van zowel FC Utrecht, Helmond Sport als Eindhoven. Misschien kun je ook de KNVB-beker wedstrijden van Geldrop meetellen als officiële wedstrijden (onder meer een overwinning op Heerenveenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...
Batsen of poepen zoals ze zeggen in Vlaanderenquote:
Doet me altijd aan een nummer van de raggende manne denken de combinatie van die 2 woordenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Van leuk en aardig krijg ik de kriebels.
Leuk en aardig is ook weer zo niks...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Voor Fann en chufi lijkbaar welquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als leuk staat tot aardig, staat neuk dan tot narrig?
Hadden ze het vrijdag ook over in de film, dan liever het woord neuken dan het woord poepenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Batsen of poepen zoals ze zeggen in Vlaanderen
Daarvoor moet je naar het Libelle-forum.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
. Mijn laatste wedstrijd was 2 jaar terug of zo in Valencia vs PSV.. ik zat perfect 1e rangs achter de presi maar vond het niets .. Ben in de rust vertrokken ,, Dacht het op TV in hotel wel beter te zien .. Werd het daar niet uitgeondenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...
Ik heb 2 wedstrijden van het NL elftal bezocht, NL - Wales in aanloop van heg EK in 1988 en 1 keer NL - Schotland in de Arena. Het Nederlands elftal interesseert me niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar in NL wedstrijden bezocht. Over het algemeen alleen wedstrijden van PSV (2 keer buiten het Philipsstadion ; Haarlem en De Kuip (bekerfinale). Daarnaast 2 wedstrijden van zowel FC Utrecht, Helmond Sport als Eindhoven. Misschien kun je ook de KNVB-beker wedstrijden van Geldrop meetellen als officiële wedstrijden (onder meer een overwinning op Heerenveen![]()
)
Dat soort bezoeken zijn niets voor mij, beetje lopen geilen op de eretribune.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
. Mijn laatste wedstrijd was 2 jaar terug of zo in Valencia vs PSV.. ik zat perfect 1e rangs achter de presi maar vond het niets .. Ben in de rust vertrokken ,, Dacht het op TV in hotel wel beter te zien .. Werd het daar niet uitgeonden
Noem daar eens 2 pluspunten van?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beminnen is een mooi woord...
Een beetje te zoetsappig, dekt ook niet altijd de lading.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beminnen is een mooi woord...
De dubbele woordgrap ontgaat je...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
He ja doe niet zo moeilijk nou, dat vind ik gewoon...
Ook een mooie woordspeling...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje te zoetsappig, dekt ook niet altijd de lading.
Ghe ghe, ik tikte het en wist dat er op gereageerd zou gaan worden.quote:
Ik vond 'm oprecht leuk...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, ik tikte het en wist dat er op gereageerd zou gaan worden.
Of Armand met Ben Ik Bemin...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
Nog even en iemand post hier de liedjes van PdL, ik neem je mee naar de regenboog en ik heb je lief.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
Nog even en iemand post hier de liedjes van PdL, ik neem je mee naar de regenboog en ik heb je lief.
Met NL bedoel ik in Nederland, van Oranje heb ik alleen maar Oranje - Hongarije in 94 gezien. En dat was ook nog eens gratis, want met de voetbalquote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden van het NL elftal bezocht, NL - Wales in aanloop van heg EK in 1988 en 1 keer NL - Schotland in de Arena. Het Nederlands elftal interesseert me niet.
Bijna alle wedstrijden heb ik met Ajax meegemaakt en enkele bij Telstar en Haarlem...
Inderdaad, met wel of niet de vlam in de pijp...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met zulke muziek is er geen kerel meer vooruit te branden.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met zulke muziek is er geen kerel meer vooruit te branden.
Als je het maar niet faket...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké was zoetsappig, geef ik toe, maar neuken vind ik gewoon niet zo'n leuk woord
je moet ook niet teveel over lullen eigenlijk, gewoon doen![]()
komt zoals het komt zeg maar ofzo
Of "ik heb een steen verlegd".quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
je vergeet de voor- en nabeschouwingquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voetbal duurt maar 2 keer 45 minuten...
Ik kijk dan liever naar Growing Pains, met de pa van Robinquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Oké doe maar een muziekkie dan
Ik ga dan meestal douchen of boodschappen doen enzoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geouwehoer rondom de commercials, heeft niets met voetbal te maken...
Die is mooiquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Oké doe maar een muziekkie dan
De halve stad ligt openquote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef sacha het volgende:
teruglezend: toen ik uit Amsterdam vertrok begonnen ze me de NZ lijn!
lag de hele Ferdinand Bol en Ceintuurbaan open
Voorspel nummer.quote:
Wat een stomme lijstquote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
http://radio.nl/77128/neu(...)ntijnsdag-op-slam-fm
Wat een heerlijke ouwe dozen muziekquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Get Off van Foxy en Hot Shot van Karen Young post ik maar niet eens...
OKquote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De vrouwen komen gewoon op me af, dat opa geeft nog extra uitstraling volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik denk eigenlijk ook wel Opa te zijn ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut?
...
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt. zonder mn kleinkind zou ik nooit gelukkiger kunnen zijn ...
Mooi manquote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lacht al naar me,
Ben daar altijd zo slecht in ... Maar ja tuurlijk zie ik enige gelijkenisquote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij ken vertellen of er enige gelijkenis is.
quote:Op maandag 24 maart 2014 07:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hé lullo heb je nog geneukt?
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende in
Mannen denken ook maar aan 1 ding he?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannen denken ook maar aan 1 ding he?
Ik ookquote:
Get a roomquote:
Klopt.. Eentje die lijkt op zn opaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Get a room![]()
Ik zag een leuke baby langskomen vannacht
De babyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het nu over de baby of over opa?
Die zijn verliefd, héérijk toch!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Get a room![]()
Ik zag een leuke baby langskomen vannacht
We zullen die foto van jou baby ook nog wel een keer langs zien komen als ik zo terug heb gelezenquote:
Begin nu niet weer over zijn zoonquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zullen die foto van jou baby ook nog wel een keer langs zien komen als ik zo terug heb gelezen
Nee, over zijn kleinzoonquote:
Mijn baby is al 20 jaar en sas heeft er ook al 2 gezien in zijn leven.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zijn verliefd, héérijk toch!![]()
Ik weet niet of Draakje en Sasdinges wel zin in een baby hebben
oe...... ik zeg niksquote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn baby is al 20 jaar en sas heeft er ook al 2 gezien in zijn leven.
40 plussers zijn echt te oud om babys met hun rollators voort te gaan duwen.
Zal ik eerst meer over mn zoon moeten weten ...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, over zijn kleinzoonof kleindochter... dat weet ik eigenlijk niet meer, dan moet ik weer
teruglezen
40 plus zijn? Tja dan komen de echte gevoelens, alles wordt krakkemikkiger, pijnlijker, stroever.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe...... ik zeg niks... gevoelig onderwerp
Ja, snap ik, ik zal niet te veel vragen want ik weet niet hoeveel je hier kwijt wilt natuurlijk...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik eerst meer over mn zoon moeten weten ...
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
40 plus zijn? Tja dan komen de echte gevoelens, alles wordt krakkemikkiger, pijnlijker, stroever.
Alles gaat langzamer en er komen weet ik veel wat voor kwaaltjes.
Ik denk dat het sowieso niet verstandig is om er dan nog aan te beginnen, een baby neemt nogal wat kracht van een vrouwenlijf. Daar kun je beter een twintiger voor zijn, dan heb je de energie er nog voor en ben je ook kwa leeftijd de jaren die erna komen veel fitter.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is wel waar hoor.. gaan langzaam toch bergafwaarts met ons
de waarheid is hard
en nee... 40+ is geen gevoelig onderwerp, maar 40+ en een baby bedoelde ik eigenlijk
Een van de betere punkbands aller tijden.quote:
ja, ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet verstandig is om er dan nog aan te beginnen, een baby neemt nogal wat kracht van een vrouwenlijf. Daar kun je beter een twintiger voor zijn, dan heb je de energie er nog voor en ben je ook kwa leeftijd de jaren die erna komen veel fitter.
Een vriendin heeft kort geleden haar 2e gekregen, bijna 40 maar na 1,5 maand zag ze er nog uit alsof ze 2 dagen daarvoor was bevallen, zo vermoeid.
Van de mensen die rond hun 20-ste kinderen hebben gekregen, zijn in mijn vrienden/kennissenkring ongeveer 9 van de 10 uit elkaar. Veel te jong om de lange termijn gevolgen van dat soort beslissingen te overzien.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoordan had ik ook liever wat jonger geweest,
hoeft niet persé tond je 20e jaar, maar zo rond mijn 30e jaar had ik het dan eerder ''gedaan''
áls ik het had gedaan dan, want ik heb het niet gedaan
Als man moet ik er ook niet aan denken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet verstandig is om er dan nog aan te beginnen, een baby neemt nogal wat kracht van een vrouwenlijf. Daar kun je beter een twintiger voor zijn, dan heb je de energie er nog voor en ben je ook kwa leeftijd de jaren die erna komen veel fitter.
Een vriendin heeft kort geleden haar 2e gekregen, bijna 40 maar na 1,5 maand zag ze er nog uit alsof ze 2 dagen daarvoor was bevallen, zo vermoeid.
Op mijn 20e jaar was ik ook nog te jongquote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de mensen die rond hun 20-ste kinderen hebben gekregen, zijn in mijn vrienden/kennissenkring ongeveer 9 van de 10 uit elkaar. Veel te jong om de lange termijn gevolgen van dat soort beslissingen te overzien.
Die man van mijn werd ook al niet goed bij het idee alleen alquote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als man moet ik er ook niet aan denken.
Heb er nooit aan gedacht zelfs.
OK, heel even dan, maar snel weer uit m'n hoofd gezet...
Neefjes en nichtjes zijn OK.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die man van mijn werd ook al niet goed bij het idee alleen al
Ik heb er nooit serieus over nagedacht, hoewel ik nog steeds rekening hou met het feit dat ooit de deurbel gaat en er iemand voor de deur staat die zegt....."hallo papa".quote:Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op mijn 20e jaar was ik ook nog te jongwas ook zéker niet verstandig geweest, in mijn geval dan.
Toen was ik daar ook totáál niet mee bezigzo rond mijn 26e jaar ging ik er eens serieus over'
nadenken, maar toch niet gedaan...
Same here...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes zijn OK.
Totdat ik kan ik kan zeggen 'Ga nu maar weer naar je vader en moeder'.
Ik heb het geduld er niet voor...
Jij ook al?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
hoewel ik nog steeds rekening hou met het feit dat ooit de deurbel gaat en er iemand voor de deur staat die zegt....."hallo papa".
Idem.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Same here...ik was altijd volledig gebroken als er eentje een weekendje gelogeerd had
Zonder DNA bewijs gewoon de deur weer dichtgooien...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er nooit serieus over nagedacht, hoewel ik nog steeds rekening hou met het feit dat ooit de deurbel gaat en er iemand voor de deur staat die zegt....."hallo papa".
Nou... moet je even teruglezenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Tegen jou zal niemand "hallo papa" gaan zeggen!
Met DNA bewijs ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder DNA bewijs gewoon de deur weer dichtgooien...
Nee, dan was en ben je gewoon de lul.quote:
Dan zeg ik dat ik gedrogeerd was door zn moeder ..quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan was en ben je gewoon de lul.
Zeker als Jaap Jongbloed of die Spoorloos knakmer met z'n camera er naast staat...
Maar hoezo ben je dan de lul? Moet je dan achterstallig onderhoud gaan dokken ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker als Jaap Jongbloed of die Spoorloos knakmer met z'n camera er naast staat...
Nog steeds kun je dan de deur dichtgooien. Heb een tyfushekel aan dat soort programma's, dus dat maakt het nog makkelijker.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ramp hoor, gelijk die camera op je smoelquote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds kun je dan de deur dichtgooien. Heb een tyfushekel aan dat soort programma's, dus dat maakt het nog makkelijker.
Niet reageren. Werkt prima voor mij. Ben erg gesteld op m'n privacy en geen enkele behoefte om op welke manier dan ook op TV te verschijnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ramp hoor, gelijk die camera op je smoelga dan maar een reageren
ik ook niet, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben erg gesteld op m'n privacy en geen enkele behoefte om op welke manier dan ook op TV te verschijnen.
Dan ben je dus te laat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds kun je dan de deur dichtgooien. Heb een tyfushekel aan dat soort programma's, dus dat maakt het nog makkelijker.
Welke verantwoordelijkheid? Ik geef ze wel een zak met geld en voor de rest opzouten.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat.
En onomstotelijk vader van een kind.
Dat is dan wel je verantwoordelijkheid. Of je het nou leuk vindt of niet...
Ben een paar keer op TV geweest en heb de krant gehaald.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet, moet er niet aan denken
Da's dan ook je verantwoordelijkheid nemen, als je bloedverwant daarmee akkoord gaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheid? Ik geef ze wel een zak met geld en voor de rest opzouten.
Hoe dat zo dan? Heb je meegedaan aan een programma of zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben een paar keer op TV geweest en heb de krant gehaald.
Soms bewust en soms zonder mijn medeweten vooraf...
Soms wel leuk, maar niet als je ouders je op een foto zien staan die niet zo vleiend is...
Nee, geen spelprogramma of zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe dat zo dan? Heb je meegedaan aan een programma of zo?
ah...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen spelprogramma of zo.
Interviews heb ik bewust gedaan en in andere gevallen was het beter geweest als ik niet in beeld was geweest...
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah...
en in n de andere gevallen was je dronken?
Gooi het eruit...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef sacha het volgende:
mag ik als kut met kind even kutten over het gekut van kutten zonder kutkind
Nah.. ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar ik zag geen mensen die schokkende dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hier was ik dan ook min of meer bewust in beeld...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar ik zag geen mensen die schokkende dingen
deden , dus val t wel mee..
vliegende kutten alertquote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij nou ook weer niet...
oh ja? vertel!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zonde joh!kan je nog best een hoop plezier van hebben
Ik denk dat MM meer doelt op foto's waar hij met een fietsketting in zijn handen staat....en dan niet om zijn kapotte fiets te repareren....quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar ik zag geen mensen die schokkende dingen
deden , dus val t wel mee..
zand schuurt de kut!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoef ik jou niet te vertellen toch?
Ook goeiemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft me een blauw oog geslagen![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor!
Sterkte Fannie, das pijnlijk. Beetje vallen en stoten creme erop en de hele dag in bed blijven met tv en uiteraard lunch en diner op bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah.. ik smeer er maar niks op, gaat wel weer over, maar ik zie er niet uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:55 schreef Speedball het volgende:
[..]
Sterkte Fannie, das pijnlijk. Beetje vallen en stoten creme erop en de hele dag in bed blijven met tv en uiteraard lunch en diner op bed
Ooglapje op doen....staat wel stoer!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik smeer er maar niks op, gaat wel weer over, maar ik zie er niet uit![]()
Ik doe geen zak vandaagik ben zielig tenslotte
en ik kreeg koffie en een beschuitje op
bed
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooglapje op doen....staat wel stoer!
Komt Piet Piraat mss ook weer eens buurten hier.
Die baardgroei en die houten poot wens ik je dan weer niet toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of op mijn hoofd... kan ook![]()
[ afbeelding ]
Mijn oog zit nu half dichtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die baardgroei en die houten poot wens ik je dan weer niet toe.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor!
Het lijkt A Nightmare On Elmstreet wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zie er ook NIET uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt A Nightmare On Elmstreet wel...
Heb je nu al zo'n lapje over je oog?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn oog zit nu half dichtgaat lekker hier
Sterkte!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik zie er ook NIET uit
Neh.... misschien dat ik er straks een zakkie ijs op ga leggen dat het een beetje slinktquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nu al zo'n lapje over je oog?
Dank je wel! maar ik overleef het wel hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte!!
Vanmorgen kwam een collega ook al met een knalrood, bloeddoorlopen oog dat ook nog eens helemaal blauw was door een bloeduitstorting.
Meneer had niet gevochten, maar was kotsmisselijk geweest en had zo'n druk op z'n hoofd gehad dat er allerlei bloedvaten geknapt waren, wat die bloederige look veroorzaakt heeft.
Heel apart...
Dus je bent binnenkort wel bereikbaar voor choef?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ships .. Fann , maar goed dat ik eerst ff teruglees.. Er van uitgaande dat wat je meld echt is en dat je gewoon echt je kop gestoten hebt..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je bent binnenkort wel bereikbaar voor choef?
Ach, heb je altijd nog anderhalf over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn oog zit nu half dichtgaat lekker hier
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je bent binnenkort wel bereikbaar voor choef?
Ja, Chuf, die Griek heeft me niet geslagen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ships .. Fann , maar goed dat ik eerst ff teruglees.. Er van uitgaande dat wat je meld echt is en dat je gewoon echt je kop gestoten hebt..
Beterschap meissie .. Kusjedr op ?
Nou... zeg maar ééntje op dit momentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ach, heb je altijd nog anderhalf over.
Ik zou zeggen kom binnen FANN.. Wats gebeurt ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik denk da choef van schrik de deur weer dicht zou gooien, het is nu dubbel zo dik
[..]
Ja, Chuf, die Griek heeft me niet geslagen hoorik knalde écht gewoon voorover met mijn
slaperige kop
[..]
Da's lief van je Chufquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom binnen FANN.. Wats gebeurt ?
Maar moet wel erg zijn dat je opeens voor mn deur zou staan ... Je hebt mn adres nog niet eens volgens mij...
Daarom !quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig is in het land der blinden eenoog koning(in)...
Tegenwoordig ben ik overdag toch niet meer thuis ..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's lief van je Chufen nee ik heb je adres niet, wees maar blij
Nou ja zeg~!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik overdag toch niet meer thuis ..
Je weet nu toch waar ik werkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja zeg~!Had ik voor een dichte deur gestaan met mijn verwondingen
En dan de sc van UTO gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar serieus ik had wél mazzel, halve centimeter van mijn oog, precies in die punt van dat kastje
De klap is harder aangekomen dan je dacht...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik dat?Heb je dat verteld dan?
Kan me ik niks van herinneren ...
Je had het me ooit gevraagd ... Dus ja, maar dan nog welk kantoor ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik dat?Heb je dat verteld dan?
Kan me ik niks van herinneren ...
Dat je de sc moest opzoekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zei die Griek ook al!
Ow,,, dat van dat kantoor weet ik niet meer ..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had het me ooit gevraagd ... Dus ja, maar dan nog welk kantoor ...
Maar dat geluk ... Ik ken dat... Ik heb ooit een swaarmetalen kabelgoot tussen mn slaap en mn oog gekregen ... Voelde niet lekker en ik was helemaal in de war met een dikke buil ... . Werd wel netjes thuis afgeleverd door mn collegas
Ik lag op de grond en dat ding viel van onder een tafel vandaan ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow,,, dat van dat kantoor weet ik niet meer ..
Dan had jij ook mazzelik was ook wel effe de weg kwijt was best een harde smak
Ik verveelde me de pest en die SC kwam langs bij AT, dat was stomtoevallig én op het juistequote:
Boh...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lag op de grond en dat ding viel van onder een tafel vandaan ...
Kon je lekker meezeiken? Ik heb het gemist en ga de SC er nu niet op nalezenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verveelde me de pest en die SC kwam langs bij AT, dat was stomtoevallig én op het juiste
moment
Neh... ik zag toevallig mijn naam voorbij komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon je lekker meezeiken? Ik heb het gemist en ga de SC er nu niet op nalezen
Het toeval is wel raar, en vervelen doe je vaak. Excuus van lik me broodje aap. Hoe komt dat dan in je AT als je er niks mee te maken wilt hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verveelde me de pest en die SC kwam langs bij AT, dat was stomtoevallig én op het juiste
moment
Niet MAT maar AT schat...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het toeval is wel raar, en vervelen doe je vaak. Excuus van lik me broodje aap. Hoe komt dat dan in je AT als je er niks mee te maken wilt hebben![]()
En het zal wel verder.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet MAT maar AT schat...
dat betekent actieve topics
quote:
Maar ik ben blij dat je zo met mij meeleeft, het zal je vast wel boeien dat ik na de helequote:
Je krijgt aandacht genoeg. Iets minder wijn misschienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat je zo met mij meeleeft, het zal je vast wel boeien dat ik na de hele
middag met ijs op mijn knar heb gelegen mijn oog weer open kan doen, dus wie weet
ga ik straks nog even meelezen bij jullie ....
Kijk dan! Ik kan je weer zien! Goed heh...
[ afbeelding ]
Ik had geen druppel gedronken, doe niet zo stom...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt aandacht genoeg. Iets minder wijn misschien
Ach... tis de moeite nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
Ah....Soury en FANN samen....dan duurt het nooit lang of het wordt gezellig!
Wat wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach... tis de moeite niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat wel?![]()
Elke dag komen we een dag dichter bij het einde en wij zitten een beetje ons tijd te verdoen met onzin te typen op een forum.
Ik heb geen laptop!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en ruzie te maken over je laptop heen, da's toch sneu
vandaar dat het de moeite niet is
En jij komt aandacht te kort.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt aandacht genoeg. Iets minder wijn misschien
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij komt aandacht te kort.
Anders had je geen tijd om die te verdoen aan een ander hier...
Nope....allemaal niet. Een pc en that's it.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een aaipad dan?of zo'n rottige tabletdinges?
Gewoon toepjes draaien dan is ze zo foetsie!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij komt aandacht te kort.
Anders had je geen tijd om die te verdoen aan een ander hier...
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een aaipad dan?of zo'n rottige tabletdinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |