Geeft niks.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kon zo snel niks beters bedenken
Niets is minder waarquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks.
Waar het hoofd vol van is, loopt het toetsenbord van over...
Nee Bos .. Die ene keer tegen PSV was de enigste keer voor een voetbalwedstrijd.. 20 jaar geleden of zo was de andere keer met een concert van Prince, met Lois Lane en Candy Dulfer..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog in Mestalla geweest de laatste tijd?
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Voetbal is tegenwoordig niet meer om aan te zien. Ik ben er inmiddels klaar mee, maar heb nog wel een seizoenskaart uit nostalgische overwegingen...
Nee, dit weekend niet...quote:
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geborenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...
Of achter de Nachtwacht in de wetenschap dat Obama daar morgen langs hobbelt...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
Dan ben ik verplicht vrij. Ik had eigenlijk best wel willen werkenquote:
Da's 1 van de redenen, de Arena is gewoon kut.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geboren![]()
Maar ik denk ook dat de ArenA en De Meer totaal niet te vergelijken zijn en natuurlijk ook de tijden zijn nu heel anders...
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende inquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende in
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dag eerder zou het dodenherdenking zijn geweest, dat lijkt me dan minder...
Dat is maar hoe je het neemt...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neuken is trouwens een onaardig woord...
En hoe heet die afwijking?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mwja misschien als je zo'n afwijking hebt
Necrofilie bedoel ik...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mwja misschien als je zo'n afwijking hebt
Ik was 1 keer in de Arena , toen was het nog in aanbouw. Ben 1 keer in de Meer geweest met fotoshoot en vip drankjes na de wedstrijd .. En 2 x in het Olympisch , 1e keer op kaartje van een Madrid-speler (momenteel trainer Spaanse jeugd).. en 2e keer met Staatsloterij ..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's 1 van de redenen, de Arena is gewoon kut.
Het bestaat alweer bijna 20 jaar en ik heb er nooit aan kunnen wennen...
Voor wie?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neuken is trouwens een onaardig woord...
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was 1 keer in de Arena , toen was het nog in aanbouw. Ben 1 keer in de Meer geweest met fotoshoot en vip drankjes na de wedstrijd .. En 2 x in het Olympisch , 1e keer op kaartje van een Madrid-speler (momenteel trainer Spaanse jeugd).. en 2e keer met Staatsloterij ..
Ben het met je eens Fann .. Ik doe er niet meer aan dat woordquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen... is geen leuk woord, klinkt zo eh... gewoon niet leuk..
Rode lap?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet weer over vrouwenlogica beginnen hè
mooi zoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben het met je eens Fann .. Ik doe er niet meer aan dat woord
Maar leuk klinkt wel aardig en dat lijkt erop.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen... is geen leuk woord, klinkt zo eh... gewoon niet leuk..
Ik weet dat je het expres deed en als het een rode lap effect had gehad had ik dezequote:
Als leuk staat tot aardig, staat neuk dan tot narrig?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar leuk klinkt wel aardig en dat lijkt erop.
Ik heb alleen maar in NL wedstrijden bezocht. Over het algemeen alleen wedstrijden van PSV (2 keer buiten het Philipsstadion ; Haarlem en De Kuip (bekerfinale). Daarnaast 2 wedstrijden van zowel FC Utrecht, Helmond Sport als Eindhoven. Misschien kun je ook de KNVB-beker wedstrijden van Geldrop meetellen als officiële wedstrijden (onder meer een overwinning op Heerenveenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...
Batsen of poepen zoals ze zeggen in Vlaanderenquote:
Doet me altijd aan een nummer van de raggende manne denken de combinatie van die 2 woordenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Van leuk en aardig krijg ik de kriebels.
Leuk en aardig is ook weer zo niks...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Voor Fann en chufi lijkbaar welquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als leuk staat tot aardig, staat neuk dan tot narrig?
Hadden ze het vrijdag ook over in de film, dan liever het woord neuken dan het woord poepenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Batsen of poepen zoals ze zeggen in Vlaanderen
Daarvoor moet je naar het Libelle-forum.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef schvvmert het volgende:
. Mijn laatste wedstrijd was 2 jaar terug of zo in Valencia vs PSV.. ik zat perfect 1e rangs achter de presi maar vond het niets .. Ben in de rust vertrokken ,, Dacht het op TV in hotel wel beter te zien .. Werd het daar niet uitgeondenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan mijn bezoeken niet meer tellen, maar ik heb een kleine duizend wedstrijden bezocht all over the world, heb ik wel eens berekend...
Ik heb 2 wedstrijden van het NL elftal bezocht, NL - Wales in aanloop van heg EK in 1988 en 1 keer NL - Schotland in de Arena. Het Nederlands elftal interesseert me niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar in NL wedstrijden bezocht. Over het algemeen alleen wedstrijden van PSV (2 keer buiten het Philipsstadion ; Haarlem en De Kuip (bekerfinale). Daarnaast 2 wedstrijden van zowel FC Utrecht, Helmond Sport als Eindhoven. Misschien kun je ook de KNVB-beker wedstrijden van Geldrop meetellen als officiële wedstrijden (onder meer een overwinning op Heerenveen![]()
)
Dat soort bezoeken zijn niets voor mij, beetje lopen geilen op de eretribune.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
. Mijn laatste wedstrijd was 2 jaar terug of zo in Valencia vs PSV.. ik zat perfect 1e rangs achter de presi maar vond het niets .. Ben in de rust vertrokken ,, Dacht het op TV in hotel wel beter te zien .. Werd het daar niet uitgeonden
Noem daar eens 2 pluspunten van?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beminnen is een mooi woord...
Een beetje te zoetsappig, dekt ook niet altijd de lading.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beminnen is een mooi woord...
De dubbele woordgrap ontgaat je...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
He ja doe niet zo moeilijk nou, dat vind ik gewoon...
Ook een mooie woordspeling...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje te zoetsappig, dekt ook niet altijd de lading.
Ghe ghe, ik tikte het en wist dat er op gereageerd zou gaan worden.quote:
Ik vond 'm oprecht leuk...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, ik tikte het en wist dat er op gereageerd zou gaan worden.
Of Armand met Ben Ik Bemin...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
Nog even en iemand post hier de liedjes van PdL, ik neem je mee naar de regenboog en ik heb je lief.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
Nog even en iemand post hier de liedjes van PdL, ik neem je mee naar de regenboog en ik heb je lief.
Met NL bedoel ik in Nederland, van Oranje heb ik alleen maar Oranje - Hongarije in 94 gezien. En dat was ook nog eens gratis, want met de voetbalquote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden van het NL elftal bezocht, NL - Wales in aanloop van heg EK in 1988 en 1 keer NL - Schotland in de Arena. Het Nederlands elftal interesseert me niet.
Bijna alle wedstrijden heb ik met Ajax meegemaakt en enkele bij Telstar en Haarlem...
Inderdaad, met wel of niet de vlam in de pijp...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met zulke muziek is er geen kerel meer vooruit te branden.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met zulke muziek is er geen kerel meer vooruit te branden.
Als je het maar niet faket...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké was zoetsappig, geef ik toe, maar neuken vind ik gewoon niet zo'n leuk woord
je moet ook niet teveel over lullen eigenlijk, gewoon doen![]()
komt zoals het komt zeg maar ofzo
Of "ik heb een steen verlegd".quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
je vergeet de voor- en nabeschouwingquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voetbal duurt maar 2 keer 45 minuten...
Ik kijk dan liever naar Growing Pains, met de pa van Robinquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Oké doe maar een muziekkie dan
Ik ga dan meestal douchen of boodschappen doen enzoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geouwehoer rondom de commercials, heeft niets met voetbal te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |