Gelukkig dat je het zo oppakt. Het hem weggeedit omdat ik naderhand (1 seconde later) vond dat het eigenlijk niet konquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik weet wat er stond, maar HULDE HAHAHA. Mooi gevonden. Ik ben niet sarcastisch, ik meen dit. Ik moest er hardop om lachen, het is zo precies hoe het is.
Moet er wel bij vermelden dat ik op Plaza wel Cass. B. ben. Maar dat zegt helaas niks, we hebben ook een A met TLVKA op Plaza, dus tsja.
stiekemerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zo oppakt. Het hem weggeedit omdat ik naderhand (1 seconde later) vond dat het eigenlijk niet kon
Zoals schuimpje terecht opmerkt moeten de teamleiders in september een tussentijdse beoordeling hebben gehad. Waarna een december brief volgt. Zonder decemberbrief moet er in april gewoon een normtrede worden toegekend.quote:
D4v1d had je nog gequote toen het er stondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zo oppakt. Het hem weggeedit omdat ik naderhand (1 seconde later) vond dat het eigenlijk niet kon
Dat zag ik al inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:14 schreef Wupgup het volgende:
[..]
D4v1d had je nog gequote toen het er stond.
Wut... 4 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:14 schreef einschtein het volgende:
Lekkere uurtjes deze week. Gister 4:00-13:00, vandaag 7:00-17:45, morgen 4:00-12:00 en donderdag 4:00-8:00.
Geweldig, van de 0 tulpen binnengekregen 0 verkochtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef marsipilamie het volgende:
Hoe is het vorige week in jullie winkels gegaan met de tulpenactie?
Allemaal alle tulpen kunnen verkopen?
Wij hadden zoveel binnengekregen dat wij de hele zaterdag 1 +1 gratis hebben gedaan.
Dus bij ons een bos of 500 de vernietiging in
En einschtein toeslagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja. Dan krijgen wij de nachtlevering.
En ik kijk er nu al tegenop dat ik zaterdag 6:45 moet beginnen ipv 07:00 ivm tijdschriftenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:14 schreef einschtein het volgende:
Lekkere uurtjes deze week. Gister 4:00-13:00, vandaag 7:00-17:45, morgen 4:00-12:00 en donderdag 4:00-8:00.
Sinds onze nougat en macarons van Rosenberg gekoppeld is aan een back off. product hebben we 10 uur extra.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Daarom lokaal assortiment ook altijd koppelen aan een bake-off groep
Wow... nachtlevering... volgens mij komt bij ons de eerste vrachtwagen om 7:35 (dan komt brood tenminste) we beginnen ook pas om 6 uurquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja. Dan krijgen wij de nachtlevering.
Tijdschriften is volgende week he, niet deze week. Of is dat bij de franchise weer anders?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En ik kijk er nu al tegenop dat ik zaterdag 6:45 moet beginnen ipv 07:00 ivm tijdschriftenEcht knap dat je dat volhoudt man
Ohja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef exelletor het volgende:
Het zijn boekjes he, geen tijdschriften.
Rosenbergfood is een gedoogd bedrijf via hk. Nota's gaan ook via het regiokantoor/hk. En er is zelfs een speciale prijs voor het product voor ah.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:07 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Een supermarktmanager uit onze winkelgroep is hierop aangesproken dat dat niet de bedoeling was. Deze beste man bestelde bij een lokale chocolatier, verschillende soorten chocolade. Maakte hiervoor een kostennota en verkocht het onder een bake-off groep product.
En de chocolade staat nu naast de wijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nu niet meer naast dierenvoeding:
[ afbeelding ]
Kun je beter nootjes oid doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
En de chocolade staat nu naast de wijn.
Rare combi, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |