Oeps, dan heb ik mij vergist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Sommige nummers bestel je zo vaak dat je ze uit je hoofd gaat kennen hoor. Vroeger toen Heineken nog in bruine fles zat was dat nummer 38039 voor een krat van 24 flesjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:56 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Janneke weet alle nasa-nummers uit haar hoofd namelijk
Ik zou er paar tientjes ervoor over hebben, hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef marsipilamie het volgende:
Misschien kun je het verrekenen met zijn loon. Of zijn loon tegenhouden dan moet hij dus volgende week contact opnemen met het filiaal en dan heeft ie iets uit te leggen
Mocht je dit doen, kun je het beste een broodartikel pakken, dan verdien je er tenminste ook nog uren aanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Wupgup het volgende:
Weegschaal --> willekeurig product --> opplakken --> afrekenen. Anders wordt het wel een uitdaging.
1.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens vind ik dat iedere AH-medewerker het Nasa-nummer van de elleboogjes macaroni moet kennen.
000001quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens vind ik dat iedere AH-medewerker het Nasa-nummer van de elleboogjes macaroni moet kennen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Janneke141 het volgende:
Correct. Daarom lokaal assortiment ook altijd koppelen aan een bake-off groepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Mocht je dit doen, kun je het beste een broodartikel pakken, dan verdien je er tenminste ook nog uren aan
Andere tijden man...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sommige nummers bestel je zo vaak dat je ze uit je hoofd gaat kennen hoor. Vroeger toen Heineken nog in bruine fles zat was dat nummer 38039 voor een krat van 24 flesjes
Was 7239 niet de plu-code van de frikandelbroodjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Andere tijden man...
ik weet de plu-code van een witte chocolade macadamia koekje... *kijkt trots om zich heen*
In de kassa is het 141. Weet alleen niet zeker of die ook geactiveerd is voor gewone filialen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was 7239 niet de plu-code van de frikandelbroodjes
hallo ik ben geen digiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was 7239 niet de plu-code van de frikandelbroodjes
Shit, dat is slim.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Daarom lokaal assortiment ook altijd koppelen aan een bake-off groep
Nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een supermarktmanager uit onze winkelgroep is hierop aangesproken dat dat niet de bedoeling was. Deze beste man bestelde bij een lokale chocolatier, verschillende soorten chocolade. Maakte hiervoor een kostennota en verkocht het onder een bake-off groep product.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
Elke winkel krijgt een urenbudget. Voor een bake-off artikel krijg je in verhouding meer uren dan voor een broccoli. Beetje kort door de bocht, maar zo werkt het ongeveer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik snap het niet (geen grapje) waarom moet je het als broodartikel scannen?
Omdat je voor een croissantje veel meer uren krijgt berekend dan voor een pakje marlboro.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik snap het niet (geen grapje) waarom moet je het als broodartikel scannen?
en met die meer uren bedoelen jullie precies...? Dat je zeg maar meer uren hebt om mensen in te plannen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je voor een croissantje veel meer uren krijgt berekend dan voor een pakje marlboro.
Yup.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
en met die meer uren bedoelen jullie precies...? Dat je zeg maar meer uren hebt om mensen in te plannen?
Ik weet wat er stond, maar HULDE HAHAHA. Mooi gevonden. Ik ben niet sarcastisch, ik meen dit. Ik moest er hardop om lachen, het is zo precies hoe het isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |