SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Your beauty never ever scared me.
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)quote:
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Maar flips je bent zelf een moordwijf.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Oh. Ik kijk niet zoveel om te lachen, eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachen
Pls.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar flips je bent zelf een moordwijf.
hoiquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Moi eemquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Hoi ahmad hoe is hetquote:
goed hoe is het met jou, eend112quote:
bonjourquote:
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?quote:
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?
Over oplichters in het buitenlandquote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?
ooke, is dat nu op de televisie?quote:
Ja haha is op SBS6quote:
zou je hem doen als hij een penix van 2cm haad?quote:
haha oke leukquote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja haha is op SBS6
Ze zijn in Jamaica nu, ze laten zich oplichten en filmen het met een verborgen camera
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doetquote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zou je hem doen als hij een penix van 2cm haad?
jah maar met 2cm kan je niksquote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doet
Ofzo
ben je de keuken aan het schoonmaken?quote:
het is ten slotte een italiaan hequote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al. Bij zo een lange man, en dan 2cm. Heb nu vieze MI's wel.
Nee ben wat anders aan het oppoetsenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben je de keuken aan het schoonmaken?
oh blinkt het al mooi?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ben wat anders aan het oppoetsen
Wie?!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dames, zouden jullie guy pearce doen?
Staan Italianen daar om bekend dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is ten slotte een italiaan he
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dames, zouden jullie guy pearce doen?
Ik heb nog geen Italianen op mijn lijstje staan. Ik houd me er wel voor aanbevolen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van memento
[..]ik hield jou nog wel voor een kenner
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van memento
[..]ik hield jou nog wel voor een kenner
meer een mossel dan een oester zeg maar?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zou hem uit mijn bed schoppen en hard
wansmaak heben julliequote:
ron jeremy is ook half italiaans tochquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Italianen op mijn lijstje staan. Ik houd me er wel voor aanbevolen.
Bah waar heb je het over was gewoon mijn parel ketting aan het schoonmaken :Squote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
meer een mossel dan een oester zeg maar?
hou je niet van mossels? Is lekker hoor met friet en wijnquote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bah waar heb je het over was gewoon mijn parel ketting aan het schoonmaken :S
og pls.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ron jeremy is ook half italiaans toch
Aah iron man 3quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken hem ergens van ff zoeken
No tnxquote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hou je niet van mossels? Is lekker hoor met friet en wijn
ik dacht jij houdt wel van een maatje meerquote:
waar hou je wel van danquote:
Je zit helemaal fout vanavond, dit had ik niet van je verwachtquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik dacht jij houdt wel van een maatje meer
[..]
waar hou je wel van dan
zulke verwachtingen, zo'n druk op mn schoudersquote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit helemaal fout vanavond, dit had ik niet van je verwacht
zou je hem nog steeds niet doen?quote:
Ik hoop dat je gauw met deze druk om leert gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zulke verwachtingen, zo'n druk op mn schouders
bedoel je dat ik moet leren presteren onder jouw druk?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gauw met deze druk om leert gaan.
Sushiquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik dacht jij houdt wel van een maatje meer
[..]
waar hou je wel van dan
rdj?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal niet mijn smaak, geef mij RDJ maar
is dat niet met mosselen dan?quote:
oh ben je dr zo een. Hij is ook italiaans tochquote:
Geeeen ideequote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ben je dr zo een. Hij is ook italiaans toch
Ik weet niet hoeveel druk ik mensen bezorg.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bedoel je dat ik moet leren presteren onder jouw druk?
Pff je moet toch wel een beetje research doen voordat je roekeloos op iemand gaat sopppen?quote:
hoe zwaar ben je?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel druk ik mensen bezorg.
Nee afkomst boeit mij geen kut (hihi kut). Hij is wel ongeveer even oud als mijn vaderquote:Op zondag 23 maart 2014 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff je moet toch wel een beetje research doen voordat je roekeloos op iemand gaat sopppen?
jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwen die op gingers vallen?
Das niet zo'n zware last op mijn schoudersquote:
kan t me niet voorstellenquote:
neuh, maar ik heb wel een aardig inlevingsvermogenquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
krullenbolletje lijkt op mijn nichtje
ahquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
neuh, maar ik heb wel een aardig inlevingsvermogen
Als ze knap zijn: jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwen die op gingers vallen?
Oh gelukkig.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das niet zo'n zware last op mijn schouders
heb je oooit een knappe ginger gezien dan?quote:
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heb je oooit een knappe ginger gezien dan?
ik heb een maatje met rood haar en dat is een aardige playertquote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah beetje zoals jou allen dat drie cups kleinerquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb een maatje met rood haar en dat is een aardige playert
kan blijkbaar wel
quote:
Afwassen in de badkuip of elke dag nieuw servies kopen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
mijn vaatwasser is kapot gegaan vandaag
kutleven
hardee torries, lekt ie?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
kutleven
Jij hebt dit weekend echt een kut leven.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
kutleven
Wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk niet zoveel om te lachen, eigenlijk
[..]
Pls.
morgen effe plastic bekertjes en bordjes halen iddquote:Op zondag 23 maart 2014 22:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afwassen in de badkuip of elke dag nieuw servies kopen.
jaquote:
Ja, snap niet waar ik aan het aan verdiend heb.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt dit weekend echt een kut leven.
Dat is eigenlijk wel erg.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen effe plastic bekertjes en bordjes halen idd![]()
duct tape?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
ja
moest hem eerder al dichtplakken met tape, zodat het water niet in de keuken spoot
maar nu is het echt klaar
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik over 4 dagen dusquote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah beetje zoals jou allen dat drie cups kleiner
ja true, maar anders blijft de vaat ook te lang staanquote:
ja, elke keer als ik hem dicht deed stukje tape om hem dicht te houdenquote:
Als zelfs duct tape niet werkt is ie wel echt stuk nu jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja true, maar anders blijft de vaat ook te lang staan
[..]
ja, elke keer als ik hem dicht deed stukje tape om hem dicht te houden
hmm ok, maar hij zou een stuk knapper zijn als ie niet ginger was, eens?quote:
ook neit ehct lelijk ofzoquote:
Gister/eergister. Yvonne kon niet meer zonder mijquote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha held
Sinds wanneer ben jij ineens mod dan?
Terecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister/eergister. Yvonne kon niet meer zonder mij
doe 50/50quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik bij een bestelling voor Afterpay zal kiezen of gewoon direct betalen.Zo skeer dit.
Direct betalen is meestal het beste, 'achteraf betalen' is vaak ook 'achteraf gezeik'quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik bij een bestelling voor Afterpay zal kiezen of gewoon direct betalen.Zo skeer dit.
Bij H&M nooit last vanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct betalen is meestal het beste, 'achteraf betalen' is vaak ook 'achteraf gezeik'
bovendien bezorgen ze dan ook niet bij de buren oid als jen iet thuis bentquote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct betalen is meestal het beste, 'achteraf betalen' is vaak ook 'achteraf gezeik'
Dat kan niet.quote:
True, maar ik heb pas volgende week loon.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ze is bezig een andere UI te regelen. Ze heeft een verzoekje gedaan in t topic voor icons enzquote:
Rawrquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terecht.
Errbody want a piece of littlerabbit
Nja ik bestel sowieso nauwelijks wat online en als ik het doe betaal ik gewoon gelijk, dan ben ik ook gelijk van dat geld af en ben ik het nog niet iemand schuldig ofzoquote:
is afterpay hetzelfde als onder rembours?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan niet.Ik lees allemaal nare dingen bij de consumentenbond over Afterpay. Maar then again, positieve dingen staan niet vaak op het internet.
[..]
True, maar ik heb pas volgende week loon.En vandaag is er een dikke aanbieding.
Al heb ik het geld nu ook wel.
Beetje vergelijkbaar. Afterpay is alleen een B.V. dat de afhandeling van een nabetaling op zich neemt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is afterpay hetzelfde als onder rembours?
Oh nicequote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, ze is bezig een andere UI te regelen. Ze heeft een verzoekje gedaan in t topic voor icons enz
gewoon nu betalen danquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan niet.Ik lees allemaal nare dingen bij de consumentenbond over Afterpay. Maar then again, positieve dingen staan niet vaak op het internet.
[..]
True, maar ik heb pas volgende week loon.En vandaag is er een dikke aanbieding.
Al heb ik het geld nu ook wel.
Mono heeft ook zoiets gehad met een TV maar dan liep dat inmiddels al op in de duizendquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Typisch het volgende:
ik kreeg laatst post van wehkamp
had ooit een bestelling van 40 eu gedaan
was nu 73,48 omdat ik vergeten was te betalen
daarom gewoon gelijk betalen
Kots ze.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks iets anders eten dan beschuit
#yolo
swagger gespotquote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
#yolo
ik héb alleen nog maar beschuit om te etenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
#yolo
Maar het komt dus enkel uit je bovenste opening?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
#yolo
subtielquote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het komt dus enkel uit je bovenste opening?
bedanktquote:
Oh pls. De nachtmerriesquote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens een gifje van de site die ik je stuurde?
Ik kreeg net een quotemelding. Onze strijd voor een veilig UI klimaat is gewonnenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die aardbeitjes van Red Band zijn ook lekker
pff gewoon lekker toch, verdr nietquote:
pics ohquote:
ken ik nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die aardbeitjes van Red Band zijn ook lekker
waarom zit groningen in jouw uiquote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net een quotemelding. Onze strijd voor een veilig UI klimaat is gewonnen
Jij kan echt veel andere dingen zeggen he.quote:
Dat je de website ook gewoon opnieuw op zocht. Ik had het niet had verwacht.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Een beetje gay is oké maar die site overschreed wel alle grenzen
Vanwege je PI en alles.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff gewoon lekker toch, verdr niet
[..]
pics oh
Nick van der Velden. Steunbetuiging aan Johannes.quote:
wanneer ga je cachet weer knuffelen in de arena?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden. Steunbetuiging aan Johannes.
Ik moet mensen toch wel een beetje laten twijfelen over mijn clubvoorkeur.
Zet je toch aan het denken he. Het is dat mijn Nicki passie mij nog enig testosteron oplevert.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je de website ook gewoon opnieuw op zocht. Ik had het niet had verwacht.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer ga je cachet weer knuffelen in de arena?
je bent gewoon voor PEC toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden. Steunbetuiging aan Johannes.
Ik moet mensen toch wel een beetje laten twijfelen over mijn clubvoorkeur.
Zag hetquote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net een quotemelding. Onze strijd voor een veilig UI klimaat is gewonnen
Nee het staat hem welquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hmm ok, maar hij zou een stuk knapper zijn als ie niet ginger was, eens?
Ik wilde ook een "Je zou bijna denken dat je beetje gay was" opmerking maken maar inderdaad je UI red je onder anderequote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet je toch aan het denken he. Het is dat mijn Nicki passie mij nog enig testosteron oplevert.
Ik zou hetzelfde gezegd hebben als Rez het niet deedquote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kan echt veel andere dingen zeggen he.
Je zou mij mijn lichte homofilie toch wel vergeven?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde ook een "Je zou bijna denken dat je beetje gay was" opmerking maken maar inderdaad je UI red je onder andere
laten we het maar niet hebben over vandaagquote:
Zoetquote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn die wel echt zoet zoet en niet te zuur?
Oh ja ik geef ook weer niet zo veel neuks dat ik wist dat er vandaag wedstrijd wasquote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
laten we het maar niet hebben over vandaag
Ik zou dit na een kleine, tijdelijke overweging je lichte homofilie toch vergeven. Puur omdat ik je mag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou mij mijn lichte homofilie toch wel vergeven?
RETTEKETEKETETTTTT AZZZZZZquote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
laten we het maar niet hebben over vandaag
waarom zou dat in godsnaam niet mogen?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je nagellak op je tenen mag hebben tijdens een operatie?
wat voor operatiequote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je nagellak op je tenen mag hebben tijdens een operatie?
Ik ben altijd origineel, jwz.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kan echt veel andere dingen zeggen he.
Wie is dat in je UI?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vanwege je PI en alles.
[..]
2-1 tegen AZ. Waren echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja ik geef ook weer niet zo veel neuks dat ik wist dat er vandaag wedstrijd wasZelfs Mono had me niet geïnformeerd
Maar las daarnet ergens dat ze 2-0 verloren hadden tegen ADO ofzo
2-1 tegen AZ en het was dramatischquote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja ik geef ook weer niet zo veel neuks dat ik wist dat er vandaag wedstrijd wasZelfs Mono had me niet geïnformeerd
Maar las daarnet ergens dat ze 2-0 verloren hadden tegen ADO ofzo
je was best leuk enzoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou dit na een kleine, tijdelijke overweging je lichte homofilie toch vergeven. Puur omdat ik je mag.
[..]
RETTEKETEKETETTTTT AZZZZZZ
Misschien handig om te vertellen wat voor operatie?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh oh, iets met cartoons en tumblr?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens een gifje van de site die ik je stuurde?
doe gewoon nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef krullenbolletje het volgende:
hoi fopjequote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien handig om te vertellen wat voor operatie?_______
Heyquote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kritisch. Benoem eerst hoe schitterend het plaatje is geknipt. Degene die dat heeft gedaan moet wel erg getalenteerd zijn, dat kan niet anders.
Boobjob.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde gezegd hebben als Rez het niet deed
quote:
Ronaldo.quote:
JALALALAAAA AZ WORDT KAMPIOENN.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 tegen AZ. Waren echt verschrikkelijk slecht.
Flip droom al van het kampioenschap.
Ik ben best leuk.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
2-1 tegen AZ en het was dramatisch
Gaat echt met ups en downs bij henquote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 tegen AZ. Waren echt verschrikkelijk slecht.
Flip droom al van het kampioenschap.
Pak van mijn hartquote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou dit na een kleine, tijdelijke overweging je lichte homofilie toch vergeven. Puur omdat ik je mag.
[..]
RETTEKETEKETETTTTT AZZZZZZ
Nou in de folder staat dat je geen nagellak op mag omdat ze dan tijdens de operatie je nagels niet kunnen checken op kleur enzo maar ik neem aan dat ze het alleen over je vingers hebben?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom zou dat in godsnaam niet mogen?
Word je aan je voet geopereerd?
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ronaldo.
[..]
JALALALAAAA AZ WORDT KAMPIOENN.
[..]
Ik ben best leuk.
Oh da's wel een goeie ja. Maar dan zou ik je teennagels ook maar gewoon schoon laten. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou in de folder staat dat je geen nagellak op mag omdat ze dan tijdens de operatie je nagels niet kunnen checken op kleur enzo maar ik neem aan dat ze het alleen over je vingers hebben?
echt een boobjob?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou in de folder staat dat je geen nagellak op mag omdat ze dan tijdens de operatie je nagels niet kunnen checken op kleur enzo maar ik neem aan dat ze het alleen over je vingers hebben?
Hoezo? Niet aan mijn voet ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak van mijn hartIk zal je tijdig informeren als het moment daar is.
Bitch pls.quote:
waarom wil je nagellak op tijdens een operatie überhauptquote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze net gelakt en daarna las ik dat pas anders zou ik het niet vragenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe gewoon niet
beste optie
je teennagels lakken bedoel ik dan
ohquote:Op zondag 23 maart 2014 23:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ze net gelakt en daarna las ik dat pas anders zou ik het niet vragen
Op een schaal van Chuck Norris naar Christiano Ronaldo ben ik zelfs nog een Hugh Hefner.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaanWelk moment daar is? Dat je helemaal geen of helemaal wel homo bent?
[..]
Bitch pls.
JA WANT MY_PICTR (2) KON NIET. Kut FOK!quote:
Cristiano*quote:Op zondag 23 maart 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een schaal van Chuck Norris naar Christiano Ronaldo ben ik zelfs nog een Hugh Hefner.
Ik word woensdag nog gebeld voor de tijd en dan vraag ik het wel, kan op internet alleen maar dingen vinden over je vingernagelsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's wel een goeie ja. Maar dan zou ik je teennagels ook maar gewoon schoon laten. Je weet maar nooit.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik verveelde mij en dit leek mij wel leuk
Wow. Dit begint wel heel confronterend te worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaanWelk moment daar is? Dat je helemaal geen of helemaal wel homo bent?
[..]
Er zijn vast genoeg medische dingen te bedenken die alleen verkleuring van de téénnagels veroorzaken en niet de vingernagelsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik word woensdag nog gebeld voor de tijd en dan vraag ik het wel, kan op internet alleen maar dingen vinden over je vingernagels
[..]
ah ik dacht je bent zat van het motorboaten ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen gedoequote:Op zondag 23 maart 2014 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg medische dingen te bedenken die alleen verkleuring van de téénnagels veroorzaken en niet de vingernagels
Maar dan lak je ze daarna toch gewoon weer? Zo'n gedoe is dat nou ook weer nietLeuk bezigheidje soms.
Oh, heb je overtuiging nodig?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dit begint wel heel confronterend te worden.
Alhoewel. Toen Rezania mij deze vraag stelde kon hem wel een heldere nee geven.
Ja ik ben er dan ook wel een half uur mee bezigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen gedoeIk ben er een halfuur mee bezig geweest
Maar als het er af moet dan moet het er af natuurlijk
Ik snap dat nooit, je kan zo weinig doen met die dingenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat vrouwen 30+ euro neerleggen voor hun nepnagels.
Gekkigheid.
Enigszins gerelateerd aan de nagellak.
Wil je hier mee suggereren dat ik in staat ben om mannen gay te maken?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dit begint wel heel confronterend te worden.
Alhoewel. Toen Rezania mij deze vraag stelde kon hem wel een heldere nee geven.
Kunnen ze van te voren niet zeggen maar waarschijnlijk een Cquote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ben er dan ook wel een half uur mee bezigMaar soms is dat toch een leuk bezigheidje
Wat laat je er eigenlijk van maken? C/D?
niet met cristiano ronaldo iigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je hier mee suggereren dat ik in staat ben om mannen gay te maken?
Dat was nou juist een van de weinige voordelenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ik dacht je bent zat van het motorboaten ofzo
Beste flippiee, graag gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt Ahmad1nejad, dat doet mijn ego goed.
waren er meerder nadelen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat was nou juist een van de weinige voordelen
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat was nou juist een van de weinige voordelen
Haha zal dikke opluchting zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 23:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kunnen ze van te voren niet zeggen maar waarschijnlijk een CIk kan niet wachten
hier jatten chinezen mijn internet denk ik, waren net allemaal spleetogen hier in de straatquote:Op zondag 23 maart 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
er hangt hier een of ander gevaarte in de lucht
ik gok aliens
of iets met die nucleaire top, maar dat is ook zo saai
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je hier mee suggereren dat ik in staat ben om mannen gay te maken?
kut buitenlandersquote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hier jatten chinezen mijn internet denk ik, waren net allemaal spleetogen hier in de straat
Ja precies van die mooie natuurlijke maar toch stevige tietenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha zal dikke opluchting zijn
En omdat geen siliconen er nog gewoon natuurlijk mooi uitzien
wat zijn nog meer nadelen naast de pijn in je rug dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Anders zou ik ze er niet af laten halen
Denken dat ik mannen neem.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vanwege je PI en alles.
[..]
Weet niet hoe het bij een verkleining zit qua hechtingen/wondjes ofzo, maar een collega van me heeft een vergroting gedaan en draagt nu pas weer voor het eerst in 6 weken een bh. Omdat ze de hele tijd nog zo'n band erom had en/of sportbh's moest dragenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies van die mooie natuurlijke maar toch stevige tieten![]()
Als ze "klaar" zijn ga ik echt in elke winkel 2 bh's kopen om het te vieren
Niet geheel onwaar toch?quote:
Als ik de vraag van Rez niet weet, dan weet ik ook niet wat de goede kant is. Al kan ik aannemen dat je hetero bedoeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Of je brengt mij juist weer aan de 'goede' kant. Ik heb nooit de precieze vraag van Rezania gepost.
Rawr[ afbeelding ]
Denk ik niet, weten doe ik ook niet.quote:
Die EP is dat toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yo moebs die lp van boc heb ik nog gevonden. Nog interesse?
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet geheel onwaar toch?
Of heb je 'haar' niet genomen?
ik woon in de buurt van den bosch. Ik ben zaterdag in eindje dus zou hem dan wel kunnen langs brengen. Je woont niet ver weg van het psv stadion toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die EP is dat toch?
Ja als ik in de buurt (waar?) ben dan haal ik 'm wel op.
Ik ben serieus blij voor je nuquote:
Hij was wel lekker directquote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik de vraag van Rez niet weet, dan weet ik ook niet wat de goede kant is. Al kan ik aannemen dat je hetero bedoeld.
[..]
Denk ik niet, weten doe ik ook niet.
Klopt. Stap je uit op Beukenlaan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van den bosch. Ik ben zaterdag in eindje dus zou hem dan wel kunnen langs brengen. Je woont niet ver weg van het psv stadion toch?
Jouw varghumor. Aightquote:
Ik zou daar serieus een boek over kunnen schrijvenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat zijn nog meer nadelen naast de pijn in je rug dan?
We hebben het er wel over gehad. Ben ik blij dat ik toen 15 was en het me geen neuk interesseerde.quote:
oke, das duidelijk. Ik kan me wel voorstellen dat je dr wat aan laat doen danquote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar serieus een boek over kunnen schrijvenMaar in het kort:
- naast rugpijn ook nek en schouderpijn
- bh bandjes die zichzelf in je schouders graven
- ondanks de duurste sportbh's jezelf zowat in het gezicht slaan tijdens het sporten
- alleen maar saaie bh's die ook nog eens duur zijn en na een paar keer dragen en wassen uit model zijn
- bikini's kopen is onmogelijk, als je er al een vindt in jouw bh maat hebben ze alleen broekjes in maat 40+ of die in maat 36 zijn continu uitverkocht
-shirts/blousjes/truien/vesten/ blazers/jurken standaard in een maat groter moeten kopen waardoor ze als een tent om je lichaam vallen
- shirts met een hoge hals lijken ze groter in, shirts met een lage hals vallen ze bijna uit
- bekend staan als "dat meisje met die grote tieten"
- slechte houding hebben
- ze hangen
Ja ik mag de eerste 6 weken ook alleen maar sportbh's aanquote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij een verkleining zit qua hechtingen/wondjes ofzo, maar een collega van me heeft een vergroting gedaan en draagt nu pas weer voor het eerst in 6 weken een bh. Omdat ze de hele tijd nog zo'n band erom had en/of sportbh's moest dragen
Okay. Kom ik wel naar Centraal toe.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee wel op centraal eigenlijk, want ik ga naar een maat toe dan.
Maar zullen wel vaker flirten met dat meisje ipv 1 met dopertjesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar serieus een boek over kunnen schrijvenMaar in het kort:
- naast rugpijn ook nek en schouderpijn
- bh bandjes die zichzelf in je schouders graven
- ondanks de duurste sportbh's jezelf zowat in het gezicht slaan tijdens het sporten
- alleen maar saaie bh's die ook nog eens duur zijn en na een paar keer dragen en wassen uit model zijn
- bikini's kopen is onmogelijk, als je er al een vindt in jouw bh maat hebben ze alleen broekjes in maat 40+ of die in maat 36 zijn continu uitverkocht
-shirts/blousjes/truien/vesten/ blazers/jurken standaard in een maat groter moeten kopen waardoor ze als een tent om je lichaam vallen
- shirts met een hoge hals lijken ze groter in, shirts met een lage hals vallen ze bijna uit
- bekend staan als "dat meisje met die grote tieten"
- slechte houding hebben
- ze hangen
Still aight. Ik ga stuk man.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg over te stappen op Gaahl/Abbath. Mijn plaatjes beginnen echt op te raken
Als ik zie hoeveel er al met doperwtjes wordt geflirt zou ik daar niet blij mee zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar zullen wel vaker flirten met dat meisje ipv 1 met dopertjes
Denk het wel. Heb niet zoveel ervaring met die lp dingen maar heb hem maar 1 keer afgespeeld en daarvoor is ie ook bijna nooit afgespeeld geloof ikquote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay. Kom ik wel naar Centraal toe.
Ziet ie er nog goed uit?
Thanksquote:Op zondag 23 maart 2014 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke, das duidelijk. Ik kan me wel voorstellen dat je dr wat aan laat doen dan
wel ingrijpend though, heb je dr lang over na gedacht?quote:
Haal 'm uit de hoes en check de krassen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb niet zoveel ervaring met die lp dingen maar heb hem maar 1 keer afgespeeld en daarvoor is ie ook bijna nooit afgespeeld geloof ik
slaap lekker en kusje op je sterretjequote:
Ik krijg dan ook geen "dopertjes"quote:Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar zullen wel vaker flirten met dat meisje ipv 1 met dopertjes
Ja doe ik morgen wel. Zo naar bed man.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haal 'm uit de hoes en check de krassen.
Wat krijg je straks dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook geen "dopertjes"Plus als een jongen mij met minder tiet niet meer leuk vind zegt dat ook genoeg.
Thanks!quote:
Ik slaap onder heel veel sterretjesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
slaap lekker en kusje op je sterretje
Sinds ik E heb dus ongeveer 3 jaar maar toen durfde ik het niet aan mijn moeder te vragenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wel ingrijpend though, heb je dr lang over na gedacht?
Tja ik als jongen kan vertellen dat we niet denken met onze hoofdquote:Op zondag 23 maart 2014 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook geen "dopertjes"Plus als een jongen mij met minder tiet niet meer leuk vind zegt dat ook genoeg.
Okequote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Tja ik als jongen kan vertellen dat we niet denken met onze hoofd
Hee dat zou ik ook wel willen.quote:
godverquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht dat lieg ikHeb mijn bed verschoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |