SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Your beauty never ever scared me.
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)quote:
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Maar flips je bent zelf een moordwijf.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Oh. Ik kijk niet zoveel om te lachen, eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachen
Pls.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar flips je bent zelf een moordwijf.
hoiquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Moi eemquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Hoi ahmad hoe is hetquote:
goed hoe is het met jou, eend112quote:
bonjourquote:
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?quote:
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?
Over oplichters in het buitenlandquote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?
ooke, is dat nu op de televisie?quote:
Ja haha is op SBS6quote:
zou je hem doen als hij een penix van 2cm haad?quote:
haha oke leukquote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja haha is op SBS6
Ze zijn in Jamaica nu, ze laten zich oplichten en filmen het met een verborgen camera
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doetquote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zou je hem doen als hij een penix van 2cm haad?
jah maar met 2cm kan je niksquote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee doet
Ofzo
ben je de keuken aan het schoonmaken?quote:
het is ten slotte een italiaan hequote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al. Bij zo een lange man, en dan 2cm. Heb nu vieze MI's wel.
Nee ben wat anders aan het oppoetsenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben je de keuken aan het schoonmaken?
oh blinkt het al mooi?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ben wat anders aan het oppoetsen
Wie?!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dames, zouden jullie guy pearce doen?
Staan Italianen daar om bekend dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is ten slotte een italiaan he
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dames, zouden jullie guy pearce doen?
Ik heb nog geen Italianen op mijn lijstje staan. Ik houd me er wel voor aanbevolen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van memento
[..]ik hield jou nog wel voor een kenner
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van memento
[..]ik hield jou nog wel voor een kenner
meer een mossel dan een oester zeg maar?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zou hem uit mijn bed schoppen en hard
wansmaak heben julliequote:
ron jeremy is ook half italiaans tochquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Italianen op mijn lijstje staan. Ik houd me er wel voor aanbevolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |