SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Kapsalonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb even jullie inbreng nodig vriendjes en vriendinnetjes. De situatie is als volgt: ik heb een lege koelkast, wat geld en veel honger - wat ga ik vanavond eten?
Huismerk ribbelchips paprikaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb even jullie inbreng nodig vriendjes en vriendinnetjes. De situatie is als volgt: ik heb een lege koelkast, wat geld en veel honger - wat ga ik vanavond eten?
Van welk huismerk?quote:
De shoarmatent hier verkoopt alleen slecht voedsel, als ik daar een kapsalon koop zit ik de hele nacht op de wc. Geen optie dus.quote:
van de dichtstbijzijnde super denkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van welk huismerk?
[..]
De shoarmatent hier verkoopt alleen slecht voedsel, als ik daar een kapsalon koop zit ik de hele nacht op de wc. Geen optie dus.
Pizza laten bezorgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Thuisbezorgen doen ze niet aan in de achterbuurt waar ik woon.quote:
Waag het nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Rodawa het volgende:
Ik trek wel even sushi uit het winkelschap.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Thuisbezorgen doen ze niet aan in de achterbuurt waar ik woon.Ik trek wel even sushi uit het winkelschap.
Wat je in de prullenbak van het lokale restaurant vind?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Geen vieze supermarkt sushi kopen danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om mij te bewijzen als ware GZB.
Ik zei in post #10 toch al dat het eten van de lokale shoarmatent geen optie is, potverdorie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat je in de prullenbak van het lokale restaurant vind?
Nah, ik ga het daar niet proeven. Dat tast mijn beeld aan denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen vieze supermarkt sushi kopen dan
Shoarmatent is toch ook geen restaurant te noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zei in post #10 toch al dat het eten van de lokale shoarmatent geen optie is, potverdorie.
Meer dan dat en een kleine patatzaak hebben we hier helaas niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Shoarmatent is toch ook geen restaurant te noemen.
Als ik elke keer een euro had gekregen voor de keren dat je dat tegen mij gezegd hebt dan had ik een PS4 met spellen en extra controller kunnen kopenquote:
Als je elke keer een cent kreeg voor de keren dat zij 'kk' zei nadat ze afging op curvefever, dan had je nog een PS4 met spellen + controller kunnen doneren aan mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik elke keer een euro had gekregen voor de keren dat je dat tegen mij gezegd hebt dan had ik een PS4 met spellen en extra controller kunnen kopen
oke coolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik elke keer een euro had gekregen voor de keren dat je dat tegen mij gezegd hebt dan had ik een PS4 met spellen en extra controller kunnen kopen
waarom creatief doen met scheldwoorden als je binnen 1 sec "kk" kan typenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je elke keer een cent kreeg voor de keren dat zij 'kk' zei nadat ze afging op curvefever, dan had je nog een PS4 met spellen + controller kunnen doneren aan mij.
ik haat jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, even een sushiblog leeggeplukt? KEURIG.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap het wel, het zou kut zijn als je er langer over doet om je scheldwoorden te typen dan dat je het volhoudt tot je afgaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom creatief doen met scheldwoorden als je binnen 1 sec "kk" kan typen
Wederomquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom speel ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je elke keer een cent kreeg voor de keren dat zij 'kk' zei nadat ze afging op curvefever, dan had je nog een PS4 met spellen + controller kunnen doneren aan mij.
Ik ga juist zo vaak af omdat ik aan het typen benquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het zou kut zijn als je er langer over doet om je scheldwoorden te typen dan dat je het volhoudt tot je afgaat. [ afbeelding ]
als jij rodawa even hosselt, op de onz meetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer gaan we sushi van naakte lichamen af eten?
Precies mijn kat dit, ook qua gedrag.quote:
Moest lachen om de edit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef Snowbells het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA KK
Wietparkiet be like
[ afbeelding ]
Ik zit hier als een auti me dood te lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies mijn kat dit, ook qua gedrag.
[..]
Moest lachen om de edit.
Je moederquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo niet wil ik 1 bitcoin van je!
joe kat is eshol toequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies mijn kat dit, ook qua gedrag.
[..]
Moest lachen om de edit.
Ik eet best netjes ja, in elk geval in restaurants.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kijken jullie ook de persconferentie van Geertje
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik eet best netjes ja, in elk geval in restaurants.Niet iedereen eet daar zoals jij.
Pas maar op of andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die kat ben jij)
Behoorlijk, net nog een uithaal gekregen toen ik haar wilde aaien. Ze heeft zo haar momenten, het is net een echte vrouw.quote:
Ik moest lachen om Geertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee
ik vind die gozer totaal niet interessant en hoef dus ook geen aandacht aan hem te schenken
Hij loopt gewoon te provoceren
Vrouwen vechten enkel om jou Roadawaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]Behoorlijk, net nog een uithaal gekregen toen ik haar wilde aaien. Ze heeft zo haar momenten, het is net een echte vrouw.
zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:11 schreef Snowbells het volgende:
Nu al 10 minuten aan het lachen om fucking kattengifjes
Die kopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef Snowbells het volgende:
Zou het zelfde doen bij Ariane![]()
[ afbeelding ]
Zij vecht alleen met mij. Jij mag trouwens ook niet klagen, zeker niet wanneer je cam aanvliegt en haren nog uitdruppelen van het douchen. Je bent dan nooit de enige die uitdruppelt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen vechten enkel om jou Roadawa![]()
![]()
Gek genoeg heb ik dat effect juist op mannen.
Motherfucking Sushi.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LR IS VAN MIJ!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen vechten enkel om jou Roadawa![]()
![]()
Gek genoeg heb ik dat effect juist op mannen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Muppets Most wanted
Starring ariana grande As muppet
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, dit is wanneer jij onder je deken aangevallen wordt door hallucinaties.
Ik zat laatste reacties al te bekijken jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is Park Bom.
Kijk 1 keer mijn gefaal in rodawa's fotoboek![]()
Hartverscheurend dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is Park Bom.
Kijk 1 keer mijn gefaal in rodawa's fotoboek![]()
Gelukkig is er een optie met verwijderen in je eigen fobo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Nu heb ik mijn eigen reactie op zijn fb in mijn eigen fb gequote.![]()
Wat is er hartverscheurend? En waarom ben je mod?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartverscheurend dit.
[ afbeelding ]
LR is gevallen voor de charmes van Yvonne.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is er hartverscheurend? En waarom ben je mod?
Hehe ja,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is er een optie met verwijderen in je eigen fobo.
waarom duren die toetsen zo kort? Ik kan me nog herinneren eens een wiskunde B tentamen van drie uur in de ochtend te hebben gehad en 's middags nog een scheikunde tentamen van 3 uur.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn toetsweek rooster, hoe overleef ik dinsdag ?
Geen idee. Ik moest mijn nieuwe gifje voor je toch inleidenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is er hartverscheurend? En waarom ben je mod?
Bedanktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LR is gevallen voor de charmes van Yvonne.
quote:
Dat heb ik alleen bij examens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom duren die toetsen zo kort? Ik kan me nog herinneren eens een wiskunde B tentamen van drie uur in de ochtend te hebben gehad en 's middags nog een scheikunde tentamen van 3 uur.
Ben je echt niet in de war met examens, volgens mij is dit al jaren zo bij zo'n beetje elke school.quote:
Nee, ik weet het 100% zeker. Bij ons was in de bovenbouw (zeker van de exacte vakken) elk tentamen 3u.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben je echt niet in de war met examens, volgens mij is dit al jaren zo bij zo'n beetje elke school.
Raar, hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, ik weet het 100% zeker. Bij ons was in de bovenbouw (zeker van de exacte vakken) elk tentamen 3u.
ben twee jaar van de middelbare afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, hoe oud ben je dan wel niet?
Dan moet je vast op een hele rare school gezeten hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben twee jaar van de middelbare af
zou kunnen, ik wist niet beterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet je vast op een hele rare school gezeten hebben
quote:
Mogguh schatj0nquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mogguh schatj0n![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan zoveel zuipen als ik wil, brak ben ik nooit.quote:
Haha nicequote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van VBL wel te verstaan. Hard optreden tegen het schorem en ander gespuis.
Geen regenbuien?!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier is het wel acceptabel eigenlijk
Weinig van gezien vandaagquote:Op zondag 23 maart 2014 18:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die gouden bal in de lucht die ons van licht en warmte voorziet.
Volgende wordt een FOK! Ster en hij wil van de volgende FOK! Ker weten hoelang de paarsgepunte dingest is. DAT KAN TOCH NIET.quote:
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende wordt een FOK! Ster en hij wil van de volgende FOK! Ker weten hoelang de paarsgepunte dingest is. DAT KAN TOCH NIET.
Ik heb het interview geheel gelezen.
Ze mag dr haar eigen invulling aan gevenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan de vraag beter doorgeschoven worden, maar dat is minder leuk voor volgende FOK! Ster
Dildo alles. Zoveel opties.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef d4v1d het volgende:
Wie weet heeft die FOK!ster wel een voorbinddildo ofzo.
Of is een shemale
Open een topic in KLB.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
GodverdommeIemand heeft letterlijk mijn UI gejat (de wintereditie die ik had) complicate
Is dat niet je kloon dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
GodverdommeIemand heeft letterlijk mijn UI gejat (de wintereditie die ik had) complicate
Wel leuk gedaanquote:
We pakken hem aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Tering. Wat voor contract heb je? Ik mag max. 5 uur per week werken.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef d4v1d het volgende:
bijna 100 uur gewerkt de afgelopen 4 weken.. .. In een supermarkt
Ik vind het sowieso echt zo lamequote:Op zondag 23 maart 2014 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die user is nogal vol van zichzelf.
Tikt wel lekker aanquote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef d4v1d het volgende:
bijna 100 uur gewerkt de afgelopen 4 weken.. .. In een supermarkt
Blijft het ook. En super verwarrend.quote:
contract van 36 uur per 4 wekenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering. Wat voor contract heb je? Ik mag max. 5 uur per week werken.
Moira. stuurde me dus een berichtje erover omdat ze er van in de war raaktequote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijft het ook. En super verwarrend.Er zijn zoveel plaatjes/gifjes en dan juist die van jou kiezen.
quote:
Ik heb je rug.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelieve je UI zo spoedig mogelijk wijzigen in het volgende plaatje. Ik weiger dit soort schaamteloze, haast ordinaire plagiaat te accepteren.
[ afbeelding ]
Je bent zeker jong?quote:
Ik was ook in de war door hetzelfde topic. Ik dacht echt wtf sinds wanneer post Ama op deze manier.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moira. stuurde me dus een berichtje erover omdat ze er van in de war raakteDacht telkens dat ik het had gepost maar dan was het dus dat andere meisje. Als ze het niet had gezegd tegen me had ik het nog niet geweten hoor
Ben 17. En werk ook nog gewoon in de avond nuquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zeker jong?Of hebben jullie niet zo een streng uren beleid?
Ik ben namelijk 'oud' en mag dus niet meer werken dan dit en niet op zondag etc. Ik ben echt geneigd om een andere baan te vinden, maar dat is lastig.
Beter veranderd ze hem dan snel. Zullen wel meer mensen misschien gedacht hebben van huh is dat Ama? En als ze dat weigert moet ik maar op zoek naar een nieuwequote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik was ook in de war door hetzelfde topic. Ik dacht echt wtf sinds wanneer post Ama op deze manier.
Joh niets van aantrekken. Ze post toch niet in dezelfde topics. En ze post debiel, dus onderscheid is erg makkelijk te maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter veranderd ze hem dan snel. Zullen wel meer mensen misschien gedacht hebben van huh is dat Ama? En als ze dat weigert moet ik maar op zoek naar een nieuwe
Ha dat dacht ik al. En die toeslagen zijn easy te behalen ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben 17. En werk ook nog gewoon in de avond nulekker toeslagen pakken en ook zondagen
Toen ik nog gewoon 36u p/w werkte deden ze wel heel moeilijk over meer dan 12 uur p/w werken en toeslagen pakken
Heb je wel gelijk inquote:Op zondag 23 maart 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
Joh niets van aantrekken. Ze post toch niet in dezelfde topics. En ze post debiel, dus onderscheid is erg makkelijk te maken.
Laat je UI de andere kant op draaienquote:
Ik ken heel die user niet.. Is dat erg?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die user is nogal vol van zichzelf.
Haha nu ben ik nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. Ik kan dat soort dingen alleen niet zelfquote:
Ik zal even wat proberenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nu ben ik nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. Ik kan dat soort dingen alleen niet zelf
Hopelijk reageert ze.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk inNaja heb haar een berichtje gestuurd of ze niet zomaar mijn UI wilt jatten + wilt veranderen
Misschien is het erger dat ik haar wel ken. Maar ik lurk nogal in wat SC's als ik op FOK! zit.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ken heel die user niet.. Is dat erg?
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nu ben ik nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. Ik kan dat soort dingen alleen niet zelf
Een microfoonquote:Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Snow echt wtf heeft dat meisje bij haar mond? Sinds je topic over je UI en de opmerking van iemand over een negerpiemel weet ik niet wat ik moet zien erin
True.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit maar ook vreemd
http://curvefever.com/play2.phpquote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ook? Verveel me alleen een beetje dood![]()
Doe eens niet zo kritisch. Benoem eerst hoe schitterend het plaatje is geknipt. Degene die dat heeft gedaan moet wel erg getalenteerd zijn, dat kan niet anders.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dat voor 'n vage mic dan
Laten we het gewoon bij een negerpiem0l houden.
Ik ga hem sowieso opslaanquote:
Maak een curvefever account aan en ga wat frusterende rondjes spelen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ook? Verveel me alleen een beetje dood![]()
yw.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso opslaanMisschien doe ik die wel een keer. Thanks in ieder geval!
Had Dimens niet een tweede versie gemaakt?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kritisch. Benoem eerst hoe schitterend het plaatje is geknipt. Degene die dat heeft gedaan moet wel erg getalenteerd zijn, dat kan niet anders.
Je bent zelf echt aids.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Curvefever.. Ik vind jullie allebei echt lief hoor maar ik vind curvefever echt aids
Minpunt voor Ama.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Curvefever.. Ik vind jullie allebei echt lief hoor maar ik vind curvefever echt aids
Joh zo ver kom ik niet eensquote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met je pijltjes je lijntje besturen en zorgen dat je nergens tegenaan botst
36 uur per week?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben 17. En werk ook nog gewoon in de avond nulekker toeslagen pakken en ook zondagen
Toen ik nog gewoon 36u p/w werkte deden ze wel heel moeilijk over meer dan 12 uur p/w werken en toeslagen pakken
Eh. ik bedoelde 36 u per periodequote:Op zondag 23 maart 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
36 uur per week?Moet je niet naar school ofzo?
Het werkt tering goed tegen vervelingquote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Moet je niet naar school, dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eh. ik bedoelde 36 u per periode
Maar ik heb deze week 34 uur gewerkt
Wejoo, wel 34? Zwaar leven.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eh. ik bedoelde 36 u per periode
Maar ik heb deze week 34 uur gewerkt
Zie je mij klagen dat ik het zwaar of teveel vind?quote:
"quote:Op zondag 23 maart 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie je mij klagen dat ik het zwaar of teveel vind?
Waarschijnlijk zo'n domme doos van FOX of CNN die opzoek was naar sensatienieuws. Beetje kansloos imo.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[vid] Zwarte Piet bij NSS opgerakeld
wow
Kijk anders het filmpje eerst.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
W
[..]
Waarschijnlijk zo'n domme doos van FOX of CNN die opzoek was naar sensatienieuws. Beetje kansloos imo.
Inderdaad. Ik vind het wel een geniale doch gewaagde opmerking in al zijn willekeurigheid.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
W
[..]
Waarschijnlijk zo'n domme doos van FOX of CNN die opzoek was naar sensatienieuws. Beetje kansloos imo.
Dit is trouwens zulke extreme bullshit hè. Ieder land heeft wel maatschappelijke kwesties die niet op te lossen zijn.quote:De man vroeg zich af hoe Rutte ooit voor nucleaire veiligheid kan zorgen, als hij maatschappelijke kwesties in het thuisland niet eens aan kan pakken.
Deaths per billion kilometresquote:Op zondag 23 maart 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
Vliegtuigen die zomaar verdwijnen.
Raketten die niet van de grond komen.
Ollie
Zolderkamer: 0quote:Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Deaths per billion kilometres
Air: 0.05
Bus: 0.4
Rail: 0.6
Van: 1.2
Water: 2.6
Car: 3.1
Space Shuttle: 16.2
Bicycle: 44.6
Foot: 54.2
Motorcycle: 108.9
Daarom, ultieme veiligheid.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja dan leg je ook 0 km af, en 0/0 kun je niks mee
oh ik dacht je bent ongesteld ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik ben aan het dm-n met iemand die mijn UI heeft. Briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |