Kijk gewoon op tv. Is gratis deze maand.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
heeft er iemand een goede stream gaarne via dm
gr
tyron
sport1 is gratis geen tvquote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
heeft er iemand een goede stream gaarne via dm
gr
tyron
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk gewoon op tv. Is gratis deze maand.
woon op kamers ik kijk alles via mn pc dus geen tvquote:
quote:
Kunnen er wel meer in toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
450 uitsupporters
En dan klagen wij in Nederland over te kleine uitvakken
450 is echt weinig voor zo'n topduel.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
450 uitsupporters
En dan klagen wij in Nederland over te kleine uitvakken
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
gvd kut internet mis ik nog de goal ook
Ja, maar het is ook iets verder dan Groningen uit vanuit Limburg héquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
450 is echt weinig voor zo'n topduel.
85.000 kunnen er in het stadion dus denk wel een uitvak van minimaal 4.000. Ajax nam al eens 2.000 mee. Ligt dus gewoon aan Barca zelf.quote:
Lekker voor je.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gratis Sport 1 manquote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
wel een paar km meer reizn dan hier in NL.. en dat op zondagavondquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
450 is echt weinig voor zo'n topduel.
Gratis wedstrijd hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maakt in Engeland ook niet uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook iets verder dan Groningen uit vanuit Limburg hé
Jammer dat je geboren bentquote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Paul het volgende:
Jammer dat Sierd de wedstrijd weer moet verpesten!
Werken ze in Spanje dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een paar km meer reizn dan hier in NL.. en dat op zondagavond
Ook een stuk meer supporters en werklozen daar in Spanje.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een paar km meer reizn dan hier in NL.. en dat op zondagavond
quote:
Zeker waar... en het supporter-zijn isdan ook een stuk duurderquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook een stuk meer supporters en werklozen daar in Spanje.
Kaartjes goedkoper dan hier hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar... en het supporter-zijn isdan ook een stuk duurder
100quote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel kost een kaartje voor zo'n wedstrijd?
Ligt eraan wat voor wedstrijd het isquote:
Heeft in de CL duidelijk laten zien de allerbeste te zijn. Waarom de trainers daar niet aan willen is mij een raadsel.quote:
Geen digitale televisie hebbenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Kan geen Sport 1 ontvangen, heb geen stream en heb de goal dus ook gemist
FML
geregeldquote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Kan geen Sport 1 ontvangen, heb geen stream en heb de goal dus ook gemist
FML
nou die trekken kijkersquote:
Dus als kapper heb je geen digitale TV?quote:
quote:
Hou eens op met trollen manquote:
Nee geen tijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als kapper heb je geen digitale TV?
Zet gewoon net als mij op engelsquote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat een overacting bij die commentator. Bespottelijk dat ze die regelrechte gek commentaar laten geven.
Minachting van de kijker enzo?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat een overacting bij die commentator. Bespottelijk dat ze die regelrechte gek commentaar laten geven.
Gedraag je.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
Minachting vd kijker.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
Pelle had nog steeds boos met de armen gezwaaid door de eerdere bal van Bale welke net iets achter hem werd gegeven.quote:
houd je bek johquote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pelle had nog steeds boos met de armen gezwaaid door de eerdere bal van Bale welke net iets achter hem werd gegeven.
Messi ookquote:
Ok ok, ik had "dat geldt voor Messi ook" moeten zeggen misschienquote:
sport 1 op tvquote:
Heb dan de hele tijd het gevoel dat ik naar een herhaling zit te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Het is wel jammer dat die camera zo hobbelt maar verder wel tof
De enige ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan de camerapositie en het camerawerk in het algemeen?
Dat is in Engeland en Duitsland altijd veel beter geregeld.
Klopt ook. Zelfs in Italië is het beter.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan de camerapositie en het camerawerk in het algemeen?
Dat is in Engeland en Duitsland altijd veel beter geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |