Lijkt nog best mee te vallen hoe ver 'ie doorglijdt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:47 schreef Dekatria het volgende:
In de categorie 'boontje komt om z'n loontje':
Volgens mij schrikt ie gewoon van die auto toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]!
Dat filmpje had ik helemaal nog niet gezien. Gelukkig hield ik hem nog rechtop, anders was hij (financieel gezien) verder van huis geweest
[..]
Hij wilde niet eens inhalen, hij wilde graag geflitst worden door die camera daar links, die van voren flitst
Maar daarna vol op de rem, met nog koude (noppen) banden en nat/koud asfalt. Niet zo handig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:49 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)illianus_gespot.html
Arme Kawa
echt hard ging het ook niet toen ze het gas open draaideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Kawa
Dat is toch vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt hard ging het ook niet toen ze het gas open draaide
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Dr zijn niet genoeg koeien om haar in leer te kunnen hullen.![]()
![]()
Hier ging het nog maar net goed, wilde hem net in de schuur zetten maar hij gleed uit over de drempel.
Motor stond schuin tegen mijn been aan (ik zat erop)
Motor stond in eerste versnelling
en de motor helde naar links.
Wat een hel om dat ding in zijn vrij te krijgen (met mijn kuit uiteindelijk) om hem vervolgens gekanteld weer eruit te rijden.
Ging allemaal net goed
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk
[..]
[..]![]()
![]()
Hier ging het nog maar net goed, wilde hem net in de schuur zetten maar hij gleed uit over de drempel.
Motor stond schuin tegen mijn been aan (ik zat erop)
Motor stond in eerste versnelling
en de motor helde naar links.
Wat een hel om dat ding in zijn vrij te krijgen (met mijn kuit uiteindelijk) om hem vervolgens gekanteld weer eruit te rijden.
Ging allemaal net goed
En je niet als een idioot gedragen wil ook nog wel eens helpen. Maar omg, die op 0:43quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Conclusie, niet op de motor door het oostblok/Rusland etc rijden.
quote:
Arme Kawa
Gadverdamme zeg, als dat valt heb je aardig wat vet op de weg, nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft zoals mjan al zegt meer te maken met dat die motorrijders zelf als een kip zonder kop rondrijden. Meer dan de helft van die crashes komt omdat ze zelf niet opletten of als een malle rondrijden. Die gast rond 1:05 moet wel een doodswens hebben om zo rond te rijdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het kan ook gewoon stom toeval zijn. Bij die van 0:23 en die daarna krijg ik elke keer dat ik het zie weer even een rilling. Ik had dus precies hetzelfde. Dat gevoel van dat moment blijf je echt altijd bij je houden. Net iets te lang in je spiegel kijken terwijl je voorganger een noodstop maakt, en het is gebeurd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:02 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Dit heeft zoals mjan al zegt meer te maken met dat die motorrijders zelf als een kip zonder kop rondrijden. Meer dan de helft van die crashes komt omdat ze zelf niet opletten of als een malle rondrijden. Die gast rond 1:05 moet wel een doodswens hebben om zo rond te rijden![]()
Maar de lui die gewoon geschept worden, boh
Ik doe het lekker tochquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij had het over motoren, niet over transalpjesquote:
Ik kan tenminste rijdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Hij had het over motoren, niet over transalpjes
quote:
Zal vanavond weer eens een update in het projecttopic zetten. Maar ik heb net de balhoofdlagers erin geslagen, dus dat zit weer in elkaar. Morgen verwacht ik de distributieketting dus gaat het motorblok open. Daar ben ik een dagje mee bezig inclusief kleppenstellen en draadtappen. Verder moet ik nog een klein stukkie van de kuip achter spuiten en dan kan ie weer in elkaarquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zal vanavond weer eens een update in het projecttopic zetten. Maar ik heb net de balhoofdlagers erin geslagen, dus dat zit weer in elkaar. Morgen verwacht ik de distributieketting dus gaat het motorblok open. Daar ben ik een dagje mee bezig inclusief kleppenstellen en draadtappen. Verder moet ik nog een klein stukkie van de kuip achter spuiten en dan kan ie weer in elkaar
Die op 2:20 had ik dus bijna 3 weken geleden. Je voelt je dan best machteloos want je kan niks meer doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dikke SMIDSY is dat ja. Die koelkblikker is overigens sowieso gestoord dattie daar in een bocht gaat keren op zo'n manier, dat is vragen om een ongeluk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die op 2:20 had ik dus bijna 3 weken geleden. Je voelt je dan best machteloos want je kan niks meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |