Alles beter dan Zeelandquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef BlackLining het volgende:
Mij veel te ver.
Overigens worden die motor elfstedentochten vrij regelmatig georganiseerd.
Wil je meer mensen mee krijgen, is het aan te raden een startpunt te kiezen wat centraler ligt. Komend uit het zuiden moet je zo nog eens 100km extra van en naar Leeuwarden.
Leuk idee, heb vorig jaar de "officiële" motor-elfstedentocht gedaan maar dat was niet echt lekker rijden, veel te druk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand hier belang bij?
We laten Dokkum dan achterwege en dan wordt de route +- 150 km in totaal.
Start en finish in Leeuwarden
Ik zal de route zelf nog een keer voor gaan rijden.
[ afbeelding ]
Datum: n.n.o.t.k.
Misschien niets het meest originele idee, maar misschien wel een leuke rit?
Verzamelpunt zou dan Lemmer kunnen worden, ligt mooi aan de A6.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef BlackLining het volgende:
Mij veel te ver.
Overigens worden die motor elfstedentochten vrij regelmatig georganiseerd.
Wil je meer mensen mee krijgen, is het aan te raden een startpunt te kiezen wat centraler ligt. Komend uit het zuiden moet je zo nog eens 100km extra van en naar Leeuwarden.
Dat is ook prima, inderdaad dan verplaatsen we het startpunt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuk idee, heb vorig jaar de "officiële" motor-elfstedentocht gedaan maar dat was niet echt lekker rijden, veel te druk.
Nogmaals deze route rijden lijkt me wel leuk dus.
[..]
Verzamelpunt zou dan Lemmer kunnen worden, ligt mooi aan de A6.
Leuk, ik wil wel mee!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand hier belang bij?
We laten Dokkum dan achterwege en dan wordt de route +- 150 km in totaal.
Start en finish in Leeuwarden
Ik zal de route zelf nog een keer voor gaan rijden.
[ afbeelding ]
Datum: n.n.o.t.k.
Misschien niets het meest originele idee, maar misschien wel een leuke rit?
Best leuk rijden daar hoor.quote:
Blijf me verbazen hoe hard die gasten gaan, dan moet je toch gewoon elk bochtje en hobbeltje uit je hoofd weten??quote:
Dan pas ik, ik wil met jou niet gezien wordenquote:
Doe je hem door de spaken heenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef Yreal het volgende:
Godver, nieuw schrijfremslot bestelt, past ie niet vanwege de spaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef BlackLining het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef BlackLining het volgende:
OMG die knippersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keep up the good work![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:22 schreef Dekatria het volgende:
Wijze les - altijd eerst passen voordat je zo'n slot koopt.InternetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met kapje deze keerquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
OMG die knippers
Keep up the good work
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |